30+ kippenhok - voor alle 30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door shadowcat76, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Hey, grappig... dezelfde ringtone!

Jammer hé, dat die hapjes zichzelf niet maken en die kleren niet vanzelf schoon worden (tenminste toch niet als jij ze niet eerst in de wasmachine stopt). Ik heb hier drie kids die er ook van profiteren dat ik 'verslaafd' ben en heel stilletjes voor de TV zitten in de hoop dat ik hier nog lang blijf schrijven en lezen en zij niet naar bed worden gestuurd... ik zal me toch eens moeten melden daar...

2. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Saffron: zo maak je het wel heel spannend zeg. Eigenlijk denk je dus gewoon stiekem dat je zwanger bent...... Als de ongi weg blijft wanneer ga je dan tesetn (heb ik volgens mij al eerder gevraagd)? Of weet je dat nog niet???

Hier verder geen nieuws. Ik voel eigenlijk niets bijzonders (al beeld ik me soms iets anders in....). We zulen we zien.

3. Hoop dat jij ook snel meer duidelijkheid krijgt!!!

4. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik dacht dat jij weg ging???? Of ben je gewoon nog steeds ingelogd???:p

5. Haha, ik denk dat als ze straks de hapjes in de oven heeft gedaan, ze snel weer even komt spieken hier:D:p

6. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    hahah...mijn jongste wordt over n paar weken 2 en is en de NEE!!! fase belandt! Hij zegt echt overal nee op, wil zich niet aankleden etc. Maar erg grappig is wel dat hij soms heel boos nee zegt, en dan bedankt dat het zo gek nog niet is wat ik vraag/ voorstel, en dan komt er een heel lief schattig ja-tje achteraan.

7. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    @karen; laat oma maar naar jou gaan deze ronde en dan bij de rest wegblijven! En dan voor jou heel veel succes voor de komende ronde!
    @ knuffel, ik denk dat ik iig tot zondag wacht, morgen zijn mijn ouders dus de hele dag hier, maandag en dinsdag moet ik werken en al heel erg vroeg hectisch hier.....
    en ja ik heb n gevoel dat ik zwanger ben, maar ben ook wel bang dat mijn gevoel mij deze keer in de steek laat........
    maar goed ik hou jullie zeker op de hoogt!

8. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    meiden ik ga er weer vandoor, geen idee wat de nacht ons gaat brengen met die kleine zieke dame (heb de afgelopen nacht bijna niet geslapen)
    ben er morgen weer
    welterusten en een fijne avond nog!

9. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    stuurt oma naar karen (geeft schop mee)

en mijn dochter wilde ook moeilijk slapen.... mhh het heerst dus

10. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    @Marjolein: whahahaha nou - je hebt me bijna door :D, hapjes zijn op - waren erg lekker, was is klaar en we hebben lekker tv gekeken.
    Nu nog ff de Pfaff's kijken en dan slapen. Morgen lange dag voor de boeg met aansluitend kort nachtje - zondag gaat om 7 uur de wekker bah

Meiden, tot morgen en ik schop oma ook hier weg - ze mag hier niet in de buurt blijven hangen.... ;)

Welterusten!!

11. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    goedemorgen,
    hier een iets betere nacht, mijn dochter heeft tussen ons in gelegen, ze was erg onrustig maar heeft redelijk goed geslapen.
    Verder nog geen nieuws hier, geen ongi en geen test. Mijn ouders komen zo, dus ben er pas vanavond weer.

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Saffron spannend!!!

13. Saffron en Eternity, spannend meiden! Kom speciaal effe kijken of er nieuws is, maar ik wacht geduldig af;)

@Evelyn, haha ik heb je door!!!;):D Zo te horen hebben jullie een lekker avondje gehad;)

14. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    goedemorgen meiden, hier weer een beetje beter, scharrel weer een beetje rond, beetje eten en drinken. Heb niet zoveel energie, ik lees wel mee, maar reageer ff niet hoor;)

15. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    Zekers :D :D :D

16. leonieke

leonieke Niet meer actief

Hallo Meiden,

Heb heel wat bijgelezen.
    Nog steeds geen nieuws bij Eternity..?
    Alle meiden die vandaag of morgen mogen testen succes!!

& beterschap aan alle zieke kippies..!

17. eternity

eternity Niet meer actief

Goedemiddag dames,

@marjolein; ik wacht gewoon nog even af. Denk dat ik overmorgen ofzo anders maar weer een testje doe.
    En anders volgende week naar de huisarts. (niet aankomende week, maar die week erna)

@karen; ja, het is wel raar allemaal. En ik heb nu echt zoiets van: kom op met die duidelijkheid, want dit is echt
    niks zo!!
    Ik had vanmorgen, na de seks, een heel klein beetje roze slijm, maar verder niks. En nu ook niks meer.
    Ik weet het allemaal niet.

@karen; ik kan me voorstellen dat je liever hebt dat je nu wel ongi wordt. Ik ga voor je duimen!!

@saffron; dat is wel fijn dat je meisje iets beter heeft geslapen vannacht! En jij heeeeeeeeel veel succes met testen morgen!!!
    Ik duim voor je meid!!

@leonieke; nope, nog steeds geen nieuws hier... Om gek van te worden is het!!

18. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    wow eternity, wat vreselijk balen die onzekerheid..... tja en rose afscheiding na seks kan heel goed komen door haarvatje wat geknapt is.... i'll keep fingers crossed...

saffron dat je je weet in te houden met testen..... maar morgen kom ik checken hoor!

19. Chantal78

Chantal78 Lid

28 jan 2009
    93
    0
    0
    Friesland
    wauw wat een super nieuws
    echt ongeloofelijk
    gefeliciteerd

20. @Hee Chantal. Heb jij nog nieuws? Bent ook behoorlijk overtijd zie ik...

@Eternity, wat naar zeg dat het nu allemaal zo lang duurt... Hoop echt snel op duidelijkheid!!!

@JIppiejee, doe maar lekker rustig aan hoor! Eerst beter worden en dan pas weer toegeven aan je verslaving!!

Deel Deze Pagina