Lieve meiden, ik lig ziek in bed. Heb buikgriep of iets bverkeerds gegeten.Nouja, het resultaat is iig hetzelfde Maar goed, tijd genoeg dus om alles even rustig terug te lezen. Wat een emoties toch weer. @MVL, knap hoor dat je de lijst hebt aangepast! Hopelijk mag het gauw op gang komen! Heel veel sterkte meid! @Mykelti, welkom meid! Wat naar dat we je mogen ontmoeten onder deze omstandigheden,. Kan me voorstellen dat jij en MVL nu veel steun aan elkaar hebben! Hopelijk mag je op dit forum ook veel steun en troost vinden! @Saffron, wat balen zeg... En je wist zelf bijna wel zeker dat het gelukt was. Ik bedoel zoiets zeg je niet zomaar... Heb je nog een testje gedaan? Misschien is het wel een VMK. Sterkte meid! @Eternity, jee zeg wat ontzettend vervelend, weeeer een nega test maar nog geen ongi te bekennen. Ik hoop echt dat je wel blijft komen hier hoor! het is hier voor goede, maar zeker ook voor slechte tijden! Dikke knuffel voor jou! @Goof, wel blijven hoor!
Eternity, Meisie.. Ik wens je heel veel sterkte vandaag. Ik blijf voor je duimen voor een postieve test 1 dezer dagen.. Maar je hebt wel beladen weken voor de boeg -en al gehad naar vandaag toe- dus wellicht dat je ongi daarom uitblijft?? Iig hoop ik dat je snel duidelijkheid krijgt! Heb je wel je ei gespot deze maand eigenlijk?? *knuffel*
Hoi meiskes, @Saffron en Nanette: Wat betreft het sturen van oma naar mij... helemaal prima!!! Maar wat is dat een stom mens, zeg. Nou wil ik dat ze komt, is er in de verste verte nog helemaal niks van te bespeuren... ik word hier zo somber en zenuwachtig van. Ik wil zo graag aan volgende ronde beginnen, ik wil zo graag weer actief meedoen en ik wil absoluut niet zwanger zijn, nu... er is veel te veel gedaan wat niet goed is voor een ongeboren kindje (maar ben ook bijna 100% zeker dat ik niet zwanger kan zijn, want totaal verkeerd geklust vorige maand... bewust HELEMAAL NIKS gedaan in de vruchtbare periode). Man, man, man... ik word hier gek van... @Eternity: Even een hart onder de riem voor jou, meid. Ik snap jou volkomen, voel me zelf momenteel ook een beetje voor de gek gehouden door mijn lichaam. Als ik niet ongi wil worden, word ik het wel en nu wil ik het zo snel mogelijk, komt het niet... echt balen, zeg! Net zoals jij heb ik ook al zoveel meegemaakt en heb ik echt zoiets van: "stopt het nu echt nooit...?". Maar goed, hou de moed erin, meis... dikke knuffel voor jou... en altijd welkom hier (wanneer jij je er goed bij voelt). Ook heel veel sterkte met en rond de verjaardag van je broer en zus. Wij vieren 8 januari (de verjaardag van mijn overleden broer) nog steeds elk jaar als eerbetoon aan hem, maar het is en blijft een moeilijke dag... sterkte! @Mykelti: Van harte welkom hier op dit forum. Hopelijk voel je je hier snel thuis en vind je de steun die je op dit moment nodig hebt. Veel sterkte met het verwerken van je miskraam, meis... @MVL: Voor jou ook nogmaals een dikke knuffel... ook jij heel veel sterkte!
Zou dat mooi zijn of niet?? Hoe is het met je? Alweer ziek meis.. Hier vangen: VIT. C!!!!!! Schiet alweer op naar ei he? We zijn wel gezegend met korte cyclus als ik het zo lees..
@Karen, balen zeg dat je nog niet ongi bent.. Kan me voorstellen dat je enorm baalt van je lichaam. zoals je zelf al zegt, dan wil je een keer ongesteld worden en dan komt het niet. Om gek van te worden!!! @Leonieke, ja, we zijn zeker gezegend.. Ik ben daar ook wel super blij mee alhoewel ik er ook door kan twijfelen: zou de luteale fase niet te kort zijn om zwanger te kunnen worden etc... Maar goed, zo kan je je van alles in je hoofd halen natuurlijk! Zijn jullie al aan het oefenen? Ik ziek op bed, dus nog niet zo heel veel actie hier, of eigenlijk helemaal geen kan ik beter zeggen
Nee, hoor, Nanette, dat is helemaal niet erg... ik zou (en doe dat ook) precies hetzelfde denken. Het mag best 'steken', vooral omdat jouw eigen kindje eigenlijk ook voor die periode was voorzien. Ik hoop voor jou (en alle andere meiden, hier) dat ze heel snel ook kraambezoek en cadeautjes mogen krijgen ipv geven!
Hey Saffron... wat herkenbaar, meid. Ik voel me vaak ook schuldig omdat ik nog maar in ronde vier zit en al drie kids heb. Maar ook bij mij ben ik nu veel banger dat het niet meer voor ons is weggelegd en mijn droom nooit werkelijkheid zal worden. Ik was voorheen ook veel relaxter... dus heel herkenbaar wat je hier schrijft... Ik zou zeggen: "Veroordeel jezelf niet zo, jij hebt ook recht op je droom en je verdriet en teleurstelling als het niet is. Laat het er gewoon zijn en blijf moed houden... ik blijf geloven en vertrouwen dat het uiteindelijk toch wel allemaal goed komt!" Knuffel!
Welnee, Luteale fase moet minimaal dag of 8 zijn toch? Daar zitten we allebei boven.. Hier is het oefenen weer begonnen. Maar volgend weekend wordt het pas echt feest Beterschap. En ziek het nu echt uit he?! *kijkt streng naar jou*
Nou, jij stelt me toch enigzins gerust, dan. Buiten MRI heb ik radiografie gehad en medicatie gedurende een week (Ibuprofène)! Verder zegt mijn gevoel me wel dat ik niet zwanger ben, hoor... 't zou al heel gek moeten gelopen zijn en ik voel me ook niet zwanger... ik wacht dus nog even af! Maar door jouw reactie ben ik tenminste toch al iets minder bang voor een eventuele (you never know) zwangerschap... dankje!
aha, 'gewone' rontgen foto's, daar hoef je je ècht niet druk om te maken hoor! Laat je iemand anders ook niet iets anders wijsmaken. Zoals ik al zei, in de pre-implantatie periode een alles of niks kans, dus of het gaat helemaal goed of het vruchtje wordt in zijn deling gestoord en je wordt ongesteld, niks ertussen in! Ik ben een stralingsdeskundige, niveau 3, dus neem maar van mij aan! Waarschijnlijk bedoel je gewone knie-foto's, die straling komt niet of nauwelijk tot aan je baarmoeder toe!
Sweetvienna, lief dat je ernaar vraagt. Marjolein, niet knap hoor, die lijst aanpassen, ik vond het eerder heel vervelend om me nog tussen zwanger te zien staan. Officieel ben ik natuurlijk nog wel zwanger, maar zo voelt het niet. Al baal ik er wel gigantisch van... Wel nog misselijk etc., dus de zwangerschapskwaaltjes zijn er nog wel. Hier de hele dag al buikpijnen, gisteren ook, maar er komt niets. Morgenochtend heel vroeg die pillen nemen, en dan maar hopen dat het morgen ook gelijk goed klaar is. Dit keer graag zonder alle complicaties van vorige keer. Toen in totaal 10 $) weken bezig geweest en dat wil ik nu niet meer.
10 Weken Och meissie, ik hoop dat je dat deze keer bespaard blijft. Wat naar he dat die kwaaltjes blijven. ik had na de geboorte van Luna* heel veel stuwing, heel veel melk, maar geen kindje. Dat kan zo hard zijn! ik hoop echt voor je dat het allemaal snel op gang mag komen!
Je hebt gelijk. 10 dgn is de LF grens al Dan nog, een cylcus van 26-27 dgn is toch ook niet heel kort..!
MvL, Hoop dat het vanaf nu dan maar snel verloopt voor je. Hoe erg en defenitief ook.. Dit is waardeloos. Knap dat je zo monter klinkt hoor! Alle sterkte voor jou..