30+ kippenhok - voor alle 30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door shadowcat76, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Heb even gezocht naar kleinedruif..... ze heeft voor het laatst geplaatst op 30 maart in ons oude topic..... maar is 30 april nog voor het laatst op zp geweest..... zou ze ons niet kunnen vinden????? Haar cyclusbanner geeft aan dat ze 8 dagen overtijd is dus daar wordt ik ook niet wijzer van :D:D:D:D

Bobi verblijft in een ander topic... en kan morgen testen...... hier dan ook al geruime tijd niet meer geweest.....

2. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    heb je geen test im huis??? Dan zou ik morgenochtend testen, het kost een paar euro maar als je eenmaal 1 streep heb gezien komt de menstruatie er gauw achteraan. (tenminste dat is mijn ervaring :) en ik geloof dat marjolein het ook heeft....)

En als er per ongeluk wel twee staan willen we dat wel graag even weten...

3. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland

Goeie optie:D:D

4. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    hey hexje,
    gave banner!!

5. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland

Thx zag dat karen er 1 had van babyplaza.be dus ben even gaan kijken haha wel handig dat de ronde alles er zo in kan :D:D:D en als je wilt telt hij zo voor je door hoef je niks voor te doen:D

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Snif snotter..............zwangere schoonzusje was hier net, goofyman wilde het heel graag vertellen, dus hebben we laten zien dat we de zolder zo hard aan het opruimen zijn, en toen zei hij: ja WE MOETEN nu wel aan de slag WANT.....ze keerde zich direct rap naar mij om en werd in haar armen gesloten, was dus zoals je wel kan raden een emo momentje!!!
    Verder wachten we nog even, ze moet nog even haar mond dichthouden.

@morgen bloedprikken valt op zich mee hoor, alleen het bellen die dag later........toch dan weer die zenuwen of het wel genoeg is gestegen. En dan nog een week wachten.......maar heb genoeg afleiding.

7. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Komt ie: lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, in de gloria, in de gloria. Hieperdepiep hoera, hieperdepiep hoera en dat dan 33 keer..... Zijn we gewoon allemaal niet op je verjaardag geweest, schande voor ons:D:D. Alsnog gefeliciteerd! Fijn dat je er weer bent. En wat lief dat je aan me gedacht hebt! Ik zit nog steeds op de sofa. Ik heb nog niet getest want heb het idee dat ik ongi ga worden. Deze maand is het echt op en af met m'n gevoel. Ik heb een paar dagen gehad dat ik toch echt wel veel symptomen had van een zwagerschap maar de laatste week eigenlijk niet echt meer. Wel al een paar dagen een beetje weeig en licht in m'n hoofd en doodmoe, maar ja dat zegt niets. Dat kan van zowel een ongi komen als van een evt zwangerschap. Wat ik wel erg vervelend vind is dat ik zo enorm emotioneel ben. Kan om niets boos of verdrietig worden. Duidelijk hormonen (toen ik aan de pil was had ik dit niet echt), dat is soms wel een beetje sneu voor m'n mannetje maar ja ook dat went. Ik weet het dus niet.... Ik wacht nog even met een testje waarschijnlijk woensdag (dan zijn we allebei vrij), of anders van het weekend. Maar ik verwacht eigenlijk dat het niet nodig zal zijn, of dat ie dan nega zal zijn omdat m'n cycls van de rel is. Voor dat laatste ben ik wel een beetje bang. Het is natuurlijk ronde 1 weer na de (V)MK, dus ik kan er niet vanuit gaan dat alles weer "normaal" is. En de tijd die kruipt werkelijkwaar vooruit.... Pffff, maak mezelf soms helemaal gek.

Maar hoe is het verder met jou? Een beetje bijgekomen van al het harde werk in de tuin???

8. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    @Karen: was het niet zo dat je ook een beetje twijfelde op welke dag je ei is geweest? Misschien door de (lichamelijke) stress van de afgelopen weken dat alles net even anders loopt. Je hebt een hoop te verstouwen gehad. Misschien dat het daardoor komt. En anders inderdaad even een testje (zei zij terwijl ze zelf niet durft te testen, omdat ze geen nega-test in handen wil hebben)....

@Goofy: dat was dus even flink snotteren net. Fijn dat ze zo blij voor jullie waren. Ze zget morgen prikken, overmorgen bellen en dan een week wachten... Op een echo of zo? Of moet je dan weer prikken???? Ik ben het een beetje kwijt geloof ik.

@Hexje: ik heb kleine druif een krabbel gestuurd. Haar laatste bericht op het forum was op ons oude topic. Daarna nog wel online geweest, maar niets meer gepost. We wachten af. Eno bobi is nog wel actief, maar niet meer hier. .... Je was me trouwens net voor met de lijst. Hij moest wel weer van ver komen zeg!

9. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Dank je dank je hihihi was vast gezellig geweest als jullie er allemaal waren :D:D:D:D en op 30 april zijn jullie ook vast allemaal lekker vrij :D Ach wie weet volgend jaar:):)
    Meis, het is allemaal niet niks.... het komen en gaan van symptomen, helaas is het idd zo dat het voor de 1 na een mk de cyclus weer gelijk loopt en voor de ander gokken is..... Kan me goed voorstellen dat een negatieve test je echt even niet kan hebben *knuff*
    En dat de tijd kruipt dat kan ik me goed voorstellen, maar we zijn hier voor je om je tijd wat sneller te proberen laten gaan.... en weet niet waarom maar moest van de week ineens heel veel aan je denken..... misschien is het wel een voorteken.... hexje is niet voor niks mijn naam....... *knuff*

10. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    Hey kippetjes, hier ben ik ook weer effe....
    Alle nieuwe: welkom

Hey dames... mei maand is roze maand he.... dus wieowie gaat er als eerste testen........?

Hier weinig bijzonders nu al 2 dagen de deur niet uitgeweest, wat een shitweer.... daarin tegen meer tijd gehad om mijn huisje weer op orde te krijg..... wat een puinhoop was dat... er wacht nog 1 heleGROTEberg was wat ik moet opvouwen en strijken ppfff en heb daar oh zo GEEN zin in....... zit t al de hele dag uit te stellen

11. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Ok super:D:D:D ja lijst kwam weer ver weg haha moet mijn leeftijd nog aanpassen haha maar doe ik lekker nog niet:D:D:D:D

12. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Bah bah bah hier ook zo'n berg maar die ligt er morgen ook nog wel hoor :D:D:D:D Maar wel voor woensdag doen he jij!!!! hahahahaha:D:D:D:D

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Hexje gefeliciteerd zie ik!!!

@Knuffel, morgen prikken laatste keer HcG, dan dinsdag bellen voor uitslag en dan die week erop een echo ja, omdat ik al twee keer een licht positieve test in handen heb gehad en al een derde keer na innesteling mis is gegaan. Ik voel de innesteling altijd vrij heftig. Dus dat vond de gyn genoeg in combi met mijn leeftijd om me nu onder controle te zetten ffies, dus dat is wel fijn. Maar toch die zenuwen, ondanks alle kwaaltjes: moe, slap energieloos, snachts erg warm, zwangerschapsmasker NU al....(schijnt bij de eerst na overpigmentatie al bij de eerste stralen bingo te zijn) veel plassen en steken in mijn buik......dus moet toch goed zitten zou je zeggen. Oja ik heb sinds vandaag mijn voedingsbh weer aan omdat ik een ander bh niet meer pas.

Meissie ik hoop het zo voor je.........ik ben deze week weg, maar ga zeker even op mijn tel kijken of je getest hebt.

x

14. leonieke

leonieke Niet meer actief

Dat was ik, met de belgische banner. Zag hem vanmiddag in een ander toppic en nu schieten ze als paddestoelen uit de grond :D
    Is echt heel handig he?!
    Heb jij alleen ook dat ie anders telt dan die van ZP zelf? Ik heb ineens een andere cyclus dag en loop nu met dezelfde ingevoerde gegevens een dag voor..:$

Gaat alles sneller in Belgie :p?
    kijkt vragend naar Karen ivm mailtje eerder deze week.. LOL

15. leonieke

leonieke Niet meer actief

Spannend Goofy! Aan je klachten te horen lijkt het inderdaad goed te zitten en te groeien (steken en alweer voedingsbh..:$)
    Kan me voorstellen dat je graag onder ctrl blijft, maar hoe dan ook, blijft zenuwen maken voor zo'n date met arts!
    Duim voor veeeeeeeeel hcg morgen!

16. kvinna

kvinna Niet meer actief

Mykelti en mvl, ik zag op het 30+-zwangerentopic dat jullie daar weg waren, was een paar dagen niet geweest omdat we weer naar huis gereden zijn. Heel veel sterkte en succes met de afronding van jullie mk en met de verwerking ervan. Ik hoop dat jullie héél snel weer terug zijn!

17. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Sorry sorry (ja weer een jaartje ouder he haha dan word alles slechter he be halve het vergeten dat wordt beter :D)
    Mijn eis geloof ik gewoon gelijk gebleven haha en ik vind hem idd ook handiger als die van zp:):)

18. Chantal78

Chantal78 Lid

28 jan 2009
    93
    0
    0
    Friesland
    beterschap hoop dat je snel weer opknapt

19. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    BLA bla bla :D:D:D:D

* even bieb plagen *:D:D:D:D:D:D:D

20. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Dat zou leuk zijn. Dan hebben we naast onze eigen gyn ook nog een eigen waarzegster..... Maar ik hoop van harte dat het een goed voorteken was....
    Wat ben je ltoch een lieverd... Waar ga je heen deze week, zien we je de hele week niet:$:$. Die klachten van jou klinken "goed";) hoor! Maar kan me in jou situatie heeeeel geod voorstellen dat je je toch zorgen blijft maken. Dan is het wel weer prettig dat je onder controle staat alhoewel de aanleiding dat natuurlijk helemaal niet is.....

Nou dames, hier staat de strijkplank ook midden in de huiskamer en boven draaien de was- en droog-machine. Ook ik dus heerlijk aan het huishouden. Ach, dat leidt lekker af zullen we maar zeggen. Strijk en vouw ze dames.....

Deel Deze Pagina