30+ kippenhok - voor alle 30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door shadowcat76, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Dit is inderdaad een heel hoopgevend berichtje... dankjewel, Mykelti!

@Snoetetoet: Ook al wist ik dat ik niet zwanger kon zijn, toch heb ik vanochtend voor de allerzekerste zekerheid even getest... dat testje was witter dan wit, wat ook te verwachten was, dus...

Ik hoop ook niet dat oma langs het bos is gegaan en onderweg is opgepeuzeld. Ik hoop dat ze heel snel hier bij mij staat...

Maar volgens mij is ze dringend toe aan een nieuw hoorapparaat ;)

2. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Straks hangt ze ergens met haar bezem in de boom...... tom tom stuk..... gehoorapparaat werkt niet meer, bril aan stukjes.....:$:$:$
    Moeten we een zoek actie starten????:p

3. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    wij hebben hier een hangplek voor ouderen, daar kom ik zo langs als ik friet ga halen.... zelfs met regn in scootmobiel bij elkaar, je weet niet wat je ziet.

enne als ze dan nog niet gevonden is, ik werk in een zorgcentrum zal connecties navragen en anders pluk ik gewoon de eerste beste oma voor je mee...:D

4. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    hahaha, wat is dit toch een maf en tof meidencluppie!! En dat off topic kan ik ook wel mee leven hoor! Ben ook gek op beestjes!!

5. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    dag meiden eet smakelijk allemaal!:)

6. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland

Wij maf nee hoor:D:D:D:D

Snoet wel een leuke niet al te dove en toch betrouwbare oma meenemen dan he:D (ik werk met dementen dus daar maar niet iemand zoeken:D:D)

7. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    zit daar niet een meelopertje tussen? die alles goed vindt? En die niet meer weet wiens oma ze is?:D:D:D

8. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Gezocht!!

Wegens verdwijning van "onze' oude oma een geheel nieuwe! Die bereid is om ons braaf op tijd (indien nodig) te bezoeken zo ongeveer 1x per maand! U kunt wekelijks een update tegemoet zien van de nod-lijst zodat u weet wie te bezoeken.... wij zoeken......:

- Een lieve oma
    - betrouwbaar
    - Stipt op tijd is met de bezoeken en weer optijd vertrekt hoe gezellig ook:D

inbezit van : Auto (geen bezem of scootmobiel gezien de voorziene problemen hiermee)
    - een agenda van 2010:p
    - goed humeur:D

denkt u te voldoen aan dit profiel? Dan kunt u zich wenden tot het 30+kippen hok op zp!!

9. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland

Hahahaha hmmm daar heb je een goed punt:D:D:D:D

Zo nu ga ik even eten halen haha allemaal eet ze en tot straks :D:D:D:D

10. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    eet smakelijk!!!

11. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Hahaha, nou moet ik toch even lachen... ik zie oma al met haar bezem in de bomen hangen of met haar scootmobiel ergens vastzitten...

In de oproep van Hexje kan ik me dan wel weer vinden, tenminste voor deze maand. Volgende maand mag oma dan weer weg blijven (Nee, wij zijn niet moeilijk...).

12. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland

Kijk is onze missie weer geslaagd!! Je kan er een beetje om lachen:D
    En voor volgende maand had ik er vast maar indien nodig bij gezet als ze niet komt dan graag 2 streepjes:D

Dank je jippie maar net boodschappen gedaan, nu jullie mee naar de keuken gesleept en ga dan nu in combi met hier (hoe bedoel je verslaafd!) een prakkie maken lol:D

13. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Ja, ik kan er ook wel om lachen. Wat moet je anders, hé (al durf ik stiekem hier toch wel te zeggen dat ik er zojuist ook echt om gehuild heb... gewoon omdat ik me er zo ongerust over maak en omdat de angst dan weer terug komt dat het nooit meer voor ons zal zijn).

Ik was net ook aan het koken in combi met hier (maar neen, ik ben ook echt niet verslaafd, hoor *dubbel lol*). Plots hoorde ik gesis en toen ik terug naar de keuken ging, zag ik dat mijn groenten al helemaal aan het overkoken waren... nou, 't is uiteindelijk toch allemaal nog goed gekomen. We hebben het alweer op...

14. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Kan me het goed voorstellen hoor dat je je zorgen maakt, maar ja het vrouwen lichaam hé daar kun je nou eenmaal weer niks van aan....Kan me ook voorstellen dat je er om gehuild hebt.... maar lieverd kijk eens om je heen! Je hebt er al 3 lopen dus ik weet zeker dat die 4de je ook gaat lukken hoor.... je weet hoe het moet beter als ik:p

Hoop niet dat je moest huilen om mijn zeer flauwe grapjes... die zijn bedoeld om het even een beetje te vergeten en even te lachen......

Hey een echte mede verslaafde heerlijk hihi ik sta naast mijn groente ik heb al zo vaak wat aan laten branden :D dat ik de laptop er maar naast heb staan :D

DIKKE MEGA KNUFFEL VOOR JOU

15. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Hoi meiden

Een paar dagen niet gepost , wel wat gelezen maar kan het niet bijhouden.
    ik probeer minder met het zwanger worden bezig te zijn en mij meer te richten op mijn kindjes.

Heb het druk gehad kindjes, werk etc.
    Afgelopen donderdag is mijn opa van 91 jaar overleden.
    Enorm gemis , maar we zijn blij dat hij nu rust heeft.
    Morgen de crematie.

Aan de meiden met verdriet heel veel sterkte en ik hoop dat er heel veel schattige baby tjes mogen volgen.

16. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    ik zie nu dat ik op dag 18 van mijn cycles zit , is me allemaal ontgaan deze maand.
    Zat er deze maand met mijn hoofd minder bij.:(:(:(:(

17. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Goed idee!!!! Ik kan echt chocolade blijven eten. Vreselijk...
    Pas maar op, is zij straks ook verslaafd....;)
    Misschien is dat ook wel de reden dat het niet komt. Dat en de lichamelijke stress van de afgelopen tijd.... Ik blijf er toch bij dat dat een rol speelt hoor. En inderdaad, je hebt het al 3 keer voor elkaar gekregen. dat komt echt nog wel een keer voor elkaar. Allen geduld hebben, en ja daar zijn we hier allemaal sterren in! En nee, ik heb nog niet getest. Ik heb mezelf beloofd dat niet voor woensdag te doen (dan hebben we alle twee een vrije dag, wel zo gezellig....).

@Hex: wat ben je toch een lekker ding. Heeft zich al een oma gemeld????

En hier nog steeds niets...

18. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Oma heeft zich nog niet bij karen gemeld in dit geval helaas.... hoop dat ze het snel doet en dat karen gauw over haar zorgen is....

Je bakje is weer gevuld :D Ik ga eten haha tot straks:D

19. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Nou meiden, het is achter de rug. Vanmorgen de pillen genomen, en de rest van de ochtend goede buikkrampen. Om ongeveer 2 uur iets groots verloren met een heleboel bloed, gelijk de VK gebeld of dit normaal is, en ik was het dus inderdaad kwijt. De rest van de middag nog wat buikkrampen en nu dus een soort hele zware ongi. Maar ben wel opgelucht dat het klaar is.

Mykelti, hopelijk is het snel donderdag voor je en heb jij het ook achter de rug.

Alle anderen, ik heb alles bijgelezen, maar heb even nog iets teveel aan mijn hoofd. Binnenkort doe ik weer helemaal actief met jullie mee. Ik moest wel weer even lachen (en dat is fijn na al dat huilen) om jullie berichten over oma...

Bedankt voor jullie steun de afgelopen dagen.
    Dikke knuffel, MVL

20. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ach meis, wat vervelend. Sterkte met dit verlies. En dat je even niet zoveel komt geeft niets hoor! Je moet lekker doen waar je jezelf goed bij voelt. En niet iedereen is zo verslaafd dat ze zelfs tijdens het koken nog op ZP zitten:p:p:p

*Zei zij die egenlijk geen moment onbenut laat om toch maar even te kijken hoe het hier is....*

Deel Deze Pagina