Erg weinig on-tpic inderdaad...... Ben bang dat ik daar voor een redelijk deel schuldig aan ben. Sorry hoor. Maar wie weet wat voor leuk nieuws ik morgen te vertellen heb.... (misschie ga ik het zelf geloven als ik het vaak genoeg zeg. Ik heb er nu nog niet zoveel vertrouwen in....).
Ach het heet niet voor niks kippenhok dus moet een x kunnen toch en hier nog een dikke mega mede schuldige Ow duim duim duim voor knufff ach het scheelt ze kunnen nu niet zeggen dat we er te veel mee bezig waren haha want daar hadden we geen tijd voor Bekijk bijlage 69720
Hahahaha, nu krijg ik echt last van m'n buik. Ben alleen bamg dat dat door het lachen komt Dat plaatje van die rennende kip
Hahaha goed humeur is ook een belangrijk teken dat oma nog niet op de stoep staat dus positief O ja dit bordje staat echt hier in Ommen
Ja hahahaha erg he maar het bestaat echt In Dalfsen hebben we ook een koeien oversteekplaats met (niet lachen ) stoplichten Dus als melkkoe kun je daar het beste oversteken
En ik wil ook graag stemmen voor deze oma....... Ze heeft al koffie dus we hoeven haar alleen bij de juiste persoon te zetten... Bekijk bijlage 69726
Ik kom niet heeeel vaak die kant op, maar als ik in Ommen ben ga ik bij de deuren langs! Dingdong:'Hallo heks, wilt u een kind???'
Dat zal een opschudding geven.... Arme Nanette is volgens mij al een hele tijd aan het proberen ons bij te houden (volgens mij is ze al een tijdje online op dit topic.....)
Ach ik kan je dan ook gewoon mijn adres geven en dan zie je bij de voor deur wel dat er een heks woont