Kan me goed voorstellen dat daar de nodige emoties bij komen kijken! Ik hoop dat we je een beetje hebben kunnen afleiden tot nu toe???
Whoahahaha. Maar ja, zeker nu na de (V)MK vorige maand durf ik niet zo goed. Ben een beetje bang voor m'n emoties als ie negatief is. En ik ben er bijna van overtuigd dat ie negatief zal zijn....
met al die pagina's die ik moet doorworstelen lukt dat wel Mijn man zegt dat ik het moet leren loslaten en hij heeft wel een punt hoor.. Maar weet je.. je voelt zo'n kindje uit je gaan.. dat laat je gewoon niet makkelijk los.. Of tenminste ik niet..
Dat snap ik wel.. na een mk zijn je hormonen van slag! Aan de andere kant ben je wel enorm vruchtbaar na een mk!!!
Moeten we eerst zeker weten dat alle kippetjes op stok zijn Anders....... vos....... hap...... slik....... weg ...... kippie
Ik ben er nog hoor, sorry was even afgedwaald naar andere site op het net. Het zal niet meer gebeuren.... Mykelt is er trouwens ook zie ik *Gaat netjes met de laptop op schoot de hele tijd op F5 zitten drukken*