Ik ook, want met al die grappen hier loopt het straks aardig uit de hand... lachen en moeten plassen gaan nu eenmaal heel slecht samen!
Hahaha zou je denken dat het echt tijd is om te plassen en dan zeggen dat ze moet plassen door het lachen
lol ga maar, anders moet je ook nog je hok schoonmaken Ach we kunnen beter ouwehoeren en lol maken, zo vliegen de wachtdagen tenminste lekker snel om... Jij bent ook een kei, je wenst iedereen een geslaagd ei! nou ja, waagde een poging om een keer te reimen
Nou, meiden, ik ga er weer even tussenuit... met drie kids in huis en een vrije middag kan ik hier niet al te lang blijven hangen, hé! Misschien tot vanavond en anders morgen! Liefs.
Goedemiddag meiden, @jipiejee: ja, dat zou best kunnen hoor, dat ik aan het ontpillen ben. Maar is daar niks aan te doen dan? Dat je sneller kunt ontpillen ofzo? Stomme vraag misschien. En wij gaan vandaag gewoon lekker niks doen! Beetje op de bank liggen, filmpje kijken, lekker wat eten. Lekker relaxen dus. @knuffel; balen meid, van die negatieve test. En ik ken ze helaas, die witter dan witte testen. Zal ik oma dan maar naar jou sturen? Ik ben haar namelijk al weer beu!! @hexje: dat plaatje van die kippen is echt zo enorm grappig!!!! Die had ik al eens eerder gezien, en ik moest daar zo enorm om lachen!!! Je hebt echt geweldige humor!!! @femke; wat leuk dat je er weer bent. En wat een ontzettend goed nieuws!!! Ik kan me echt voorstellen dat je enorm blij en opgelucht bent!! Ik ben ook echt super blij voor je! @kristel; van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Ik hoop dat je een heerlijke dag hebt vandaag! Zo, ik ga de laptop nu maar eens aan vriendlief geven, dan kan hij op World of Warcraft! Hahaha.
Sweet: je zoontje was toch ziek (hoop niet dat ik me nu vergis, maar naar ruim 30 pagina's weet ik het ff niet meer) Hoe is het met hem nu?
Oh ja, dit was ik nog bijna vergeten: Kristel van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Have a nice day... Ook nog even het lijstje opzoeken en aanpassen (en dan ben ik echt weg)!
Ok nu moet ik ook plassen hahahaha moet alleen zien dat ik met gekruisde benen beneden ga komen zonder te vallen
Ow, daar ben ik niet bang voor, wel fijn dat er op dit moment zoveel humor is na al dat verdriet. Tja, hoe zegt men zo mooi: "na regen komt zonnenschijn" en "Een dag niet gelachen is een dag niet geleeft" (ook al iets het soms heel moeilijk om te lachen) - dus hexje kom maar op met je dagelijkse possie humor