bah ik moet nog Bekijk bijlage 69852 dus ik moet er zo vandoor. hexje...strijk ze. en thanks voor je humor. doet een mens deugd zeg. karen....tot gauw meisje evelyn....veel plezier vandaag nog! en dank je voor je leuke plaatje! hihihi ik ga proberen wat te doen in mijn donker hol..hahahahahah ik ga Bekijk bijlage 69852 in mijn donker hol. word een beetje moeilijk. maar ga toch mijn best doen. maar eh...manlief is thuis... misschien kan hij..... aha!
Hopelijk was dit de meest recente, heb hem op p. 255 weggeplukt! 03-05?? - Knuffel - 34 jaar - 1e wondertje 05-05- Hexje - 32 jaar - ronde 2 - 1 ste kindje 08-05- Jippiejee - 30 jaar - ronde 9 - 1e kindje 08-05- Nanette77 -33 jaar - dochtertje 2.5 jaar 10-05- Saskia33 - 34 jaar - ronde 8 - 1 ste kindje 14-05- Kristel79-5 mei 31 jaar-ronde 17-zoontje 14-05-Lentebloempje-33 jaar-ronde 11 ,Charlotte 02-11-2006 , Thomas 19-07-2008. 15-05- Evelynw76 - 34 jaar - ronde 9 - 1e kindje 20-05- Alexandra2008 - 33 jaar - na 10e ronde zwanger, toen mk - ronde 9 na mk - 1e kindje 22-05- Sweetvienna - ronde 4 - zoontje van 2 jaar 23-05- Biep - 31 jaar - 1ste kindje 23-05- Marjolein -30 jaar - ronde 5 - 3e kindje, mk 2008, LUNA*geboren en overleden 15-1-08, 2e dochtertje 28-12-08 24-05- Leonieke - 33jr - ronde 6 - 1ste kindje 28-05- Bobi-33 jaar-ronde 5-1e kindje 30-05- Saffron-35jaar-4de ronde, dochter 3,5, zoon bijna 2 01-06-Elba-30 jaar-ronde 2-2e kindje 02-06- Eternity - 30 jaar - ronde 3- 1e kindje 02-06- Karen74 - 36 jaar - ronde 4 - 4e kindje - vmk 8 mrt'10 03-06?? MVL-35jr-ronde 1 na 2x MK, 4e kindje 04-06-Chantal 78-31 jaar-ronde 11-1e kindje ?? - Yippie - 33 jaar - 1e kindje - bezig sinds 2006 - 1e icsi mislukt. ?? - sasha - 36 jaar - ronde ? - zoontje van 18 maanden ?? - Mykelti - 31 jaar - bezig sinds juni 2009 - MA in ronde 9 op 6+4 AFSPRAKEN : 04-05- Femke32 eerste afspraak gynaecoloog 04-05- snoetetoet 12 weken echo 07-05- Aggossie uitslag onderzoeken; vervroegde overgang ja of nee? (11:15) (niet meer nodig denk ik??? Zwanger) 10-05- snoetetoet controle vk 11-05- Goofychick eerste echo gyn 7wkn. 14-05- Alexandra afspraak gynaecoloog, uitslag bloedonderzoek BEVALDATA : 22-10- Kvinna - 34 jaar 1e kindje 11-11- Samba-29jaar( 08-04 30 jaar) 1e kindje 12-11- snoetetoet - 33 jaar 2e kindje 19-11- miekiee - 32 jaar - 3e kindje 26-11- Hartediefje - 33 jaar - 3e wondertje 08-12- Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje 11-12- Femke32 - 34 jaar - 2e kindje 25-12 Aggossie- 32 jaar- 1e kindje 29-12- Goofychick- 35 jaar- 2e kindje 31-12- Jel1978 -32jaar - 1e kindje
Verslaafd? Nee, echt niet... (zegt ze terwijl ze nog steeds hier rond hangt en bijna in haar broek plast) Maar genoeg gelachen, nu... nu ben ik echt, echt, echt weg! Tot...
Als je hem nu heeeeeeeeeellll lief aan kijkt doet hij het vast voor je en kun jij nog even hier blijven En meiden nee niet alleen ik ook jullie bedankt voor de lach buien haha heb er zere kaken van
manlief ligt een dutje te doen op de bank. en mijn schoonouders komen zo...paniek!!!! dochterlief wordt wakker...dus... optelsommetje.....ik moet weg snif snif kga jullie missen. met zonnebril. bye!
Succes maar neem lekker rustpauzes tussendoor. Tot gauw femke, en ja hoor gewoon mannetje lief aankijken - werkt hier wel altijd - dan neemt hij het werk over en kan ik chillen als ik me niet helemaal lekker voel - ach wat een scheetje heb ik ook
Ow jee tot gauw meis.... en ik ga je ook missen hug hug en tot heel gauw Femkeman in de benen help je vrouwtje!!!! Schudt hem heel hard door elkaar
Nou, ik denk dat ik ook maar eens wat ga doen. Manlief is vrij en is bezig om een extra kabel van de schotel naar de slaapkamer te verleggen (hebben we de draadloze link straks niet meer nodig - stoorde toch altijd). En ik zit maar achter de lap hahaha. Ik ga zo maar eens mijn CV opnieuw opstellen - kreeg gisteren handige tips van het UWV. Heb een super toffe werkcoach die maar zei: Ach, je komt in juli of augustus weer een keertje langs. Ik zie dat je druk bezig bent met solliciteren - je weet je weg wel te vinden. Haha dat deed me wel weer goed. Tja, vanaf 1 juni geen baan meer, moet dus ook nog ff online WW aanvragen. Voor het eerst sinds ik werk - vind het best raar.... maar ja - is niet anders..... Excuus, weer een off topic onderwerp
In een kippenhok is bijna niks offtopic Sucses met het maken van een cv.... en bedankt voor de gezelligheid nog 2 overhemden en heb ik de strijk er weer door
mijn internet viel zonet uit:d zag het als interventie om toch mijn plichten thuis maar eens te gaan doen spick en span is het weer boven:d Geloof me meiden.. als je maar lang genoeg wacht is het resultaat erg tevredenstellend
hahaha hexje je bent knettergek: ZP'en en strijken haha Nou, ik moet mijn werkervaring in mijn CV alleen maar wat inkorten, had verschillende werkgevers maar deed bijna altijd hetzelfde werk. Dus - kreeg als tip om het samen te vatten (denkt een potentiele werkgever ook niet meer dat ik een jobhopper ben - dat scheeld ook weer). Voor de rest ga ik volgende week verder met informatie verzamelen betreffend onderwijsassistente VO en volwassenonderwijs. Dus, nu ff rustig aan doen en volgende week ga ik er weer helemaal voor. Verkort dan ook de wachttijd betref NOD lekker druk bezig dus en hoppala - dan zijn de 11 dagen om en weet ik weer meer
Hahaha een geest in je pc die vondt dat je aan het werk moest Nou ach dan is het maar weer klaar En nog beter als het een goed resultaat geeft Ow nee je nagels naar de knoppen waarom heeft iets altijd een keerzijde bah
Oma nog Oppas-Subsidie? Doe de unieke online subsidie check Check direct uw voordeel! www.viaviela.nl de google ad die op deze pagina staat.. we sturen haar steeds weg, maar we moeten haar laten oppassen!!! Da's de cruciale fout die we maken
@ All, wat een stelletje maffe meiden zijn jullie toch! In 2 etappes bijgelezen en genoten van die foto's hahaha.. @ Knuffel.. balen van die witte test. Maar stel dat je cyclus idd van de leg is.. dan kan het dus nog steeds een roze streep worden toch? Houd hoop meis! @ Hexje, Wow stoere! Ik ga je volgen tot vrijdag.. Jij bent de volgende roze-tester oke?! @ Kristel, van harte gefeliciteerd! Maak er een leuke dag van! @ Bieb, Heb in de eerste 6 weken dat mijn spiraal eruit was 3x week op/week af ongi gehad. Kwam van de eigen hormonen die weer de leiding overnamen (?) zeiden ze toen.. Weet niet of dit gezien jouw beh/medicatie ook zou kunnen?? Goede nieuws was wel dat het daarna regelmatige en relatief korte cyclussen zijn geworden.. (en dat had ik voor het spiraal dus echt noooooit!) @Femke, gefeliciteerd met je goede echo! Nu maar hopen dat ook je migraine je met rust gaat laten! Is het goed dat ik ook in je hcg strooi ga staan..? @Eternity, Ik heb het vast gelezen, maar weer vergeten ook, maar hoelang ben jij van de pil af dan? Zou wel je lange cyclus van afgelopen mnd kunnen verklaren.. Wel balen, die onduidelijkheid! Zat later te denken; zou het ook niet kunnen zijn dat 2 weken nagenoeg plat liggen door je hernia ook invloed heeft op eisprong ? @All, Wat een invloed heeft de pil eigenlijk he? Ik weet niet of ik er weer aan zou beginnen sinds ik lees hoelang sommigen van jullie hebben moeten ontpillen..