30+ kippenhok - voor alle 30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door shadowcat76, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saskia33

saskia33 Niet meer actief

Jeetje anderhalve dag niet geweest en dan meteen 50 pagina's gekakel erbij:D.

Kristel nog van harte met je verjaardag gisteren.

MVL en Mykelti: fijn dat het vandaag goed is gegaan. Heel veel sterkte allebei.

Hexje en Knuffel: negatieve testen maar nog geen oma....kan ook binnenkort een hele positieve test geven dus. Ik duim voor jullie.

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    een hele goede morgen!
    Het zonnetje schijnt..
    de lucht is blauw
    kakkel kippies kom maar gauw!

@mvl en mykelti.. Voor beiden een heftige dag! Pas goed op jullie zelf hoor!

@hexje:( da's niet leuk! Maar zolang er geen ongi is is er nog hoop..

straks met een vriendin en de kids naar de kinderboerderij..
    Dus even een lekker buiten dagje terwijl manlief verder gaat met de tuinruim expeditie!
    Doe ik toch goed;)

3. eternity

eternity Niet meer actief

@mvl: balen meid, dat je tot eerst nog een ongi moet wachten voordat je weer mag. :(
    Ik kan me voorstellen dat je huilbuien hebt hoor! Dat is niks meer dan normaal!!! Ik wou dat ik iets voor je kon doen...
    Heel erg veel sterkte.

@mykelti; moest er toch nog gecurreteerd worden? Dat is wel balen! Maar nu is het lichamelijke voor het grootste gedeelte achter de rug dan. Maar medicijnen zijn rare dingen hè. :)

@hexje; balen van je negatieve test!!! :(
    En ik heb oma bij mij weg gestuurd, dus misschien is ze onderweg naar jou.

Ik zat er de afgelopen week ook echt helemaal doorheen. En ik wilde eigenlijk voorlopig ook niet meer online komen hier.
    Maar ik kan het gewoon niet laten.
    Jullie voelen toch als een soort vriendinnen.
    Ik kan niet wegblijven van dit topic, met deze super meiden allemaal!!
    Bedankt voor jullie begrip lieverds!

Zo, en nu ga ik afwassen. Mijn lieve zus komt straks nog op visite.
    Altijd gezellig!! Dat is de enige persoon in de hele wereld die mij ALTIJD aan het lachen krijgt.
    En dat ben ik bij haar ook. Dus dat is wel fijn.

Nou meiden, klets ze hier, en tot vanavond waarschijnlijk!

4. eternity

Oh ja, ik had nog even een vraagje aan jullie...
    Wat denken jullie wat het slimste is wat ik nu als cyclus aan houdt?
    Moet ik toch 28 aanhouden? Of die 34 van m'n laatste?
    Of ergens er tussenin??

5. Lieve meiden, ik ben er ook weer eventjes. Effe tussendoor, vanavond kan ik weer langer.

@Kristel, nog van harte met je verjaardag! Heb je een leuke dag gehad?

@Femke, meid wat een SUPER nieuws! Ik ben echt heel blij voor jullie!!!

@MVL en Mylelti, voor jullie allebei een hele dikke knuffel! Mykelti, wat naar dat je toch gecuretteerd moest worden. Ik hoop dat het vanaf nu heel snel mag gaan en dat het laatste vanzelf en heel snel mag komen (hoe dubbel het ook is) en dat je snel weer naar de toekomst mag kijken! En MVL, een maand wachten... Ja het is natuurlijk je eigen keuze... Hebben ze ook gezegd waarom? Soms zeggen ze het ook omdat je dan weer wat meer zicht op je cyclus hebt en als je dan zwanger wordt, dat je dan beter weet hoe ver je bent. Als dit de (enige) reden zou zijn...?

@Knuffel, balen zeg... Kan me voorstellen dat je toch hoop hebt/had. Heb je ondertussen nog nieuws?

En Hexje, voor jou ook balen! Al had je wel gezegd dat je deze maand weinig kans had om hubbie geen zin had toch? Maar goed, geen bloed geeft moed!

@Eternity, hopelijk gaat het weer wat beter met je! Hoop dat je wel blijft komen hoor!!! Ik zou denk ik ongeveer 30 dagen aanhouden. Volgens mij zeggen ze bij een onregelmatige cyclus dat je dan het beste het gemiddelde kan nemen!

6. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Dit bericht even verwijderd... stond er per ongeluk twee keer (zie hieronder).

7. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Ook bij mij komt die reactie niet vreemd over, Knuffel... ik voel een beetje hetzelfde. Soms ben ik boos, soms jaloers en soms kan ik er wel weer tegen... soms zie ik het allemaal somber in en soms geloof ik er in en heb ik weer hoop...

Kortom, een hoop emoties, net zoals bij jou... heel herkenbaar, dus... en ik denk, ook heel normaal!

Ben ook blij dat je er gewoon eerlijk over bent! Je mag het trouwens van je afschrijven... toch?

Veel sterkte!

@Eternity: Ik houd zelf nog steeds 28 aan, hoewel ik deze maand ook een cyclus van 31 had, maar volgens mij is dit eerder uitzondering dan regel. Ik zal er wel rekening mee houden bij het klussen en iets langer doorgaan... ik ga ook later testen mocht mijn ongi volgende keer uitblijven, wat ik dus hoop...

8. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Hehe ik ben weer bijgelezen...:$:$ jullie kakelen echt veel :$:$

Allereerst Mykelti; toch gecuretteerd...sterkte meid, hoop dat je eerdaags weer verder kunt!

MVL; voor jou zijn het ook !@#%^&*-dagen ....kan me voorstellen dat je het er heel moeilijk mee hebt...sterkte meis...ook voor jou hoop ik dat je snel weer verder kunt

Kristel; nog gefeliciteerd! Fijne dag gehad?

Evelyn; volgens mij vroeg jij hoe het met mijn zoontje gaat. Hij heeft sinds gisteren geen koorts meer gelukkig. Maar nu is hij verkouden. Dus er zit blijkbaar toch een virus oid. Zijn urine was gelukkig schoon.
    Heb je al getest??

Eternity; ze zeggen dat je een gemiddelde moet aanhouden! Hoop dat je je dip weer een beetje te boven bent! Sterkte meid.

Hex; een negatest...balen meid!! Ben je al ongi of is het nog 'geen bloed geeft'....?

Knuffel en eigenlijk ook de rest van de meiden hier...dat jaloers zijn dat herken ik ook wel. En dat terwijl ik zelf 'nog maar' in ronde 4 zit, al een kindje heb en gelukkig geen miskramen tot nu toe heb gekregen...en toch heb ik dat gevoel ook af en toe! Dus laat staan jullie, de meiden die een miskraam hebben gekregen, de meiden die al heeeel lang bezig zijn, de meiden die nog geen kindje hebben mogen ontvangen....is toch heel menselijk en logisch ook!! Het is goed om dat ook hier te verwoorden hoor. We zijn toch niet van steen. Zulke prachtige echo's, verhalen, dikker wordenden buiken, willen we allemaal wel.

Voor jullie allemaal een dikke knuff!

p.s. Iemand nog iets van Shadow gehoord?

9. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Oh heb trouwens vanochtend bij de Etos de Etos zwanger worden pillen gekocht, en bij de natuurzaak tarwekiemolie-capsules. Dat schijnt ook te helpen bij een onregelmatige cyclus las ik hier op het forum. Ben benieuwd....

10. eternity

Ja, ik heb zelf nu 31 dagen aangehouden in mijn banner.
    Maar ik zie 't gewoon wel. Ik ga gewoon niet te vroeg testen. Ik ga pas testen als mijn ongi uit blijft, en ik dus op die 34 dagen zit.

Het einde van mijn cyclus zit deze maand rond de sterfdatum van mijn zus. :(
    3 juni is ze al weer 5 jaar dood. Wat de tijd toch vliegt....
    Dus ik hoop dat we rond die datum ook goed nieuws mogen krijgen deze keer.

11. eternity

Laat je ff weten of 't bij jou helpt?
    Dan ga ik daar ook aan beginnen.
    (hopelijk is het voor ons allebei dan niet meer nodig, maar toch)

12. De verhalen die ik hier voorbij lees over het jaloers zijn, zijn ook hier bekend. Na Luna* had ik er vooral heel erg last van. De wens is gewoon zo groot en zit zo diep.
    Maar ook nu nog voel ik het. Ik geloof dat Goofy het eens zei hier, dat het gewoon nog niet compleet voelt. Zo voelt het hier ook en de wens naar nog een levend, gezond kindje is enorm en ook ik heb die gevoelens dus wel eens. Ook nu dus, nu ik een helemaal gezond kindje heb en "pas" in ronde 5 zit...
    Zoals Sweet ook schrijft, we zijn toch niet van steen?!?! Ik denk dat deze gevoelens heel normaal zijn, ze zijn (gewoon) een uiting van een hele diepe wens, een hoop, een verlangen, zou misschien eerder gek zijn als we het niet voelden...

13. Ik hoop heel hard voor je dat het helpt!!! Kom maar op met die pillen!!!

14. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Volledig mee eens!!!!

15. Eternity, heel dubbel maar het zou toch ook wel heel mooi zijn he! De uitgerekend datum van Mayra was de geboorte/sterftedatum van Luna*! Dat vond ik ook heeeel bijzonder!

16. Ook ik sluit me hier helemaal bij aan!!!

17. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Ik hou jullie op de hoogte!

18. leonieke

leonieke Niet meer actief

Mykelti, Wat naar dat curettage toch nog nodig bleek meis, maar wel 'fijn' dat het zo is gegaan zoals het gegaan is bij jouw gyn..
    Herstel je lichamelijk toch eerder denk ik. Hoe gaat het nu met je? Nu het verwerken van het gebeurde.. Ik wens je heel veel kracht.
    Het idee van een narcose voor een curettage is mijn grootste nachtmerrie.. ( en de reden waarom natuurlijk helemaal!!)

19. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Dat is zeker heel bijzonder! Toch een soort teken, lijkt wel.

Nou Eternity...wie weet meis!

20. eternity

Ja, ergens is dat ook wel een mooie gedachte.
    Maar ik ben bang dat het de blijdschap dan een beetje overschaduwd. Maar goed, ik weet wel dat ik DOLBLIJ zou zijn.
    Alleen denk ik dat ik dan nog even wacht met het aan mijn moeder te vertellen. Die is altijd zo enorm down rond die dagen.
    (25 mei is haar verjaardag, en 3 mei haar sterfdag, dus dat ligt nogal dicht bij elkaar)

Maar dat is wel bijzonder ja, dat de uitgerekende datum van Mayra de geboorte/sterdatum van Luna* was!
    Bijna alsof het zo moest zijn he.

Deel Deze Pagina