Trusten!! En vannacht stiekem dromen van een oma die in de bus in duitsland aan het rondrijden is, steeds verder weg van de nl grens....
ik woon vlak bij arnhem en nijmegen, dus maar 20 min van nijmegen naar de grens en 30 min van arnhem naar de grens - dus..... hoop dat oma al in Zuid Duitsland is
9 maand geen oma * droom - droom * Nou ik ga op bed, nog even gebruik maken van het feit dat oma nog niet in bed ligt, hihi.....
hahaha welterusten - tot morgen maar weer.... Meiden, ik sluit wel de deur hier! Tot morgen en aub ervoor zorgen dat oma in Zuid-Duitsland blijft en richting Oostenrijk gaat rijden - lekker ver weg....
hey ja dat klopt ,ik moet weer een testje doen want voel mij heel raar ondanks mijn ongesteldheid , als hier niets uit komt ga ik even naar de HA om te kijken of er misschien iets anders aan de hand is.. dat misselijk na het eten blijf ik houden, voel mij al wel minder wazig in het hoofd dus geen flauw val neigingen meer (gelukkig ). heb het maar even op die topic gehouden anders blijf je het uitleggen bij elke topic. xx
Ik zit hier al wat langer, maar zoiezo ook al ben ik al zo lang bezig, het zou toch als een onverwachte verrassing komen aangezien ik al ruim een jaar alleen maar negatieve testen in handen krijg. Poeh heb het al dagen stervenskoud!! en rare krampen na het eten, terwijl ik niks vreemds eet ik voel ook veel andere kwaaltjes waar ik grote vraagtekens bij zet (maar als ik er op hoop, ben ik bang dat het valse hoop is ) Ik moet maar opnieuw gebakken worden
dat is aan de ene kant wel lekker, dat je zo goed in de gaten gehouden wordt, maar ook 9 maanden spannend.. Nogmaals stoer dat jullie ervoor gaan! Ik weet zeker dat er iedereen jullie een gezonde zwangerschap gunt! Ja, lopen nog steeds gelijk. Hier druk aan de ovu testen nu.. nog geen smiley te bekennen.. Jouw ei al in aantocht? xleo
Maarja.. als de margriet het zegt.. wie zijn wij dan om geen hoop te hebben.. Wanneer is je NOD? Duim voor je!
mijn nod ligt rond de donderdag of vrijdag Ik heb vanacht zo lopen spoken dat ik mezelf niet meer kan bedwingen om een test te halen bij de vorige keer heb ik 2 dagen voor mijn nod positief getest, dus wie weet!
Ohhh! Spannend! Duim voor positief nieuws! Goed voorbeeld doet volgen..?! Ik ga je in de gaten houden.
Lief dat je dat zegt, ik heb van de vorige zwangerschap (miskraam) nog een paar pillen liggen, Emesafene, maar het is nu nog te doen zonder medicijnen. Ik doe heel rustig aan en dan kom ik de dag wel door... Ben erg benieuwd wie de volgende op roze wordt, er zijn er een aantal die deze week kunnen testen, zag ik. Ik testte trouwens op 11 DPO al positief..
ow meiden...... ben zooooo misselijk.....pfffff en ongi nog niet in zicht ..... en toch geen testen in huis - ik dacht dat ik ze thuis had (schijnbaar niet gekocht).... dus urine opgevangen maar kan niets testen grrrrrr