30+ kippenhok - voor alle 30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door shadowcat76, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maarja, weet je wat wel bizar is... als mijn eierstok die ergens bovenin rondzweeft ook werkt, dan heb ik de keer dat daar een eitje vrijkomt helemaal geen kans die maand.. Das wel een domper zeg... Over lange cyclussen gesproken:x:x:x

2. leonieke

leonieke Niet meer actief

Ja, precies! En dus test jij eerder positief omdat je een dag eerder lh piek hebt.

Over je eierstok, maar je weet nooit wanneer die wel en niet een ei geeft. Dat gaat toch niet elke maand om en om?? (of wel..? weet eigenlijk niet..:()

Wel gek: Heb op die banner zitten spelen zonet, maar 1 dag verschil in cyclus lengte geeft 2 dagen verschil met eisprong volgens ZP.. maf of niet?

3. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Bij mij klopt banner ook nooit, normale cyclus is 28 dagen en heb pas dag 16 ei. Dag 15 en 16 pos ovu test. Ik let ook nooit zo op de banner, alleen de ovu test en temp.lijst.

Meiden, fijn dat jullie zeggen hetzelfde te doen als wat wij van plan zijn, ervoor gaan...

4. @LEonieke,ik weet ook niet of een ei om en om springt... Had gister wel steekjes in mn buik dus dacht gelijk aan mn andere eierstok... Maarja weet niet eens zeker of ik die wel heb en zo ja waar die dan zou zitten...:$;) Maar goed, iemand anders die dit weet? Gynaecoloog Bieb misschien???

En is idd raar van de banner....Maar als ik eerlijk ben let ik er net als MVL ook nooit zo heel erg op. Eeder op tekenen van mn lichaam en eventueel testjes...

@MVL, ik zou idd echt hetzelfde doen als jullie hoor!!

5. leonieke

Ik wel. Omdat ik dus echt alle keren dat ik testte uiteindelijk aan het einde van de dag die ZP aangaf als eidag pijn heb, Een dag eerder een smiley heb (CB digi)
    'So far' al 5 keer een stabiele 27 dgn cyclus zodat ik er wel vanuit durf te gaan. Scheelt weer testjes!

6. leonieke

Gaan ze die wel opsporen dan?
    Ik kan op google niets vinden over de 'onderlinge afspraak van de eierstokken' :D

7. Ja via de MRI, ergens in juli nu al ondertussen... Hoop zo dat het niet meer nodig blijkt te zijn!!!

Maarre jouw cyclussen volgen dus precies de banner, das wel heul handig zeg:)

8. leonieke

Owja.. dat wist ik ook eigenlijk wel.. die afspraak van jou..:)
    Hopen dat je dan wijzer wordt! Of eigenlijk hoop ik dat je niet wijzer wordt want dan heb jij (hopelijk) lekker een baby in je buik en MAG je niet eens voor een mri..!

Gewoon toeval, die cyclussen. Wel makkelijk. Eerst ook paniek met ovu testen. (zo ben ik jou tegen gekomen;op ovu toppic, remember;))Ik teste negatief toen ik dag voor ei zat.. "oh god vast geen eisprong" maar inmiddels weet ik dat ie laat komt (lh piek) en snel springt..

9. leonieke

Hier time out voor een uitgebreide douche-beurt.. straks etentje en het duurt uuuuren voor mijn haar eens droog is..!

Bis schnell!

10. Haha, ja inderdaad zo waren we elkaar tegengekomen! En nu kakel je hier alweer heel wat rondes mee! :)

Maar ik moet er weer vandoor. mijn dochtertje is wakker en omdat ze nog niet helemaal lekker is, wil ze extra veel aandacht. die ga ik haar dus ook maar geven nu! Fijne dag nog!!

11. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Fijne dag nog meiden:D

12. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Hoi Hoi

Vanmorgen gewerkt van 7 tot 13.00 uur. Nu een beetje moe.
    eerst thuis mijn kamer aan kant , was een puinzooi. Meestal als mijn man alleen thuis is met kids.

Nannette spannend zeg.

Evelyn dat klinkt wel goed hopelijk roze voor jou.

13. Jeanine1976

Jeanine1976 Actief lid

2 dec 2009
    266
    0
    0
    NULL
    NULL
    Handig een i-phone, kan ik zelfs in de auto bijlezen..
    Even een knuf (hoor mijn schoonmoeder praten... Ugh..) voor diegene die het nodig hebben!!

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    ik zie een streep!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Het is niet erg druk vandaag. Eindelijk eens e rustig dagje??;);)
    Zal je zien, ik ben er vanavond niet, morgen weer 25 blz bijlezen omdat jullie vanavond helemaal los gaan....
    Nou meiden tok ze en tot morgen, ik ga bij vrienden eten en daarna Catannen.... Veel plezier.

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He ik ben weer thuis!!! Vakantie was heerlijk, zo nog verjaardagsbezoek van mijn verjaardag afgelopen donderdag.
    Dus kan nog niet heel lang online.......en wil het nieuws toch delen met jullie maar schrijf het heel klein omdat ik ook ander nieuws hier hoor en lees:

HcG waarde van afgelopen maandag in een week tijd van 752 naar 5900 gestegen.
    Moet goed zijn toch???

Aan iedereen een hele dikke knuff, en nou ga ik ga opruimen want manlief wordt sjaggie.

17. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Geweldig nieuws meid!!!!! Dat moet je juist van de daken schreeuwen hier en niet wegstopppen. Dit is echt helemaal top!!!!!

18. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Oh ja, en ook nog

19. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585