30+ kippenhok - voor alle 30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door shadowcat76, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @evelyn.. ga je heel hard NIET schamen..
    Ervaringen maken ons tot wie we zijn, maar daarom mogen we het er best nog moeilikj mee hebben!

Het is ook niet niks als ik dat zo bekijk!
    En mensen waar je van houdt mis je gewoon als ze er niet zijn !

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    voor wie wil turen.. in het topic testen heb ik 2 nieuwe foto's geplaatst van de test van vandaag (in opdracht van goofy:p)
    Bevuil ik dit topic niet meer met mijn onzekerheden

3. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    NOU....:) .... ik wil je onzekerheden hier op ons topic lezen..... snik snik.... sluit je ons nu buiten?
    Kom maar op met je testjes..... zodat we steeds meer twee strepen kunnen zien - daar gaan we toch voor???

4. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    #3724 evelynw76, 9 mei 2010
    Laatst bewerkt: 9 mei 2010
    Thanks, jij bent lief....:)

Ik ben er inderdaad ook door veranderd en heel sterk geworden. En nu na mijn burn-out ben ik me nog bewuster geworden dat mijn vriend en ons hopelijk toekomstig kindje de belangrijkste mensen zijn voor me. Daarnaar komt een keer mijn moeder en zusje en mijn schoonvader. En ergens in de verte de rest van de families - die al in jaren niet meer hier op visite zijn geweest.....
    Mijn vriend zag net dat ik tijdens het typen van het mega bericht een beetje emotioneel werd. Kwam ie eraan, ik vertelde wat ik typte en hij pakte me beet en zei: Ik ga ff met de hond uit - dan ben je even alleen ..... wees trots op wie je bent, want dat ben ik wel - ik ben trots op je. Toen een kus en weg was ie.
    .... pffff tja, en toen liepen er echt een paar traantjes ....
    echt een schatje is het.... hij weet op sommige momenten echt goed als ik even een time-out nodig heb.... zonder dat ik iets moet zeggen....

Maar nu genoeg over mij!!! grrrrrrrrrrrrr :x

Hoe is het met aanstaande testers? Al de kruidvat leeg gekocht?

5. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    En nou moet je je schamen want dit topic is ervoor we willen allemaal zwanger worden en als je dan in onzekerheid zit omdat je testen zo vaag blijven nou ik zou de hele dag het erover hebben en heeel ego zijn op dat moment.

Ik zie ook 2 streepjes maar inderdaad nog vaag. Hoop dat ze heel snel duidelijker worden. en ben heel benieuwd.

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    aangezien ik vandaag in een bijzonder volgzame bui ben:p

Maar je ziet niet duidelijk 2 streepjes hoor en de belichting is bagger!

7. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @bieb ik schaam me diep.. he dat rijmt!

8. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    en nog 1tje voor iedereen

9. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Nannette, als ik mijn best doe zie ik geloof ik wel een tweede streepje, wel een beetje vaag.... Maar eh ik geloof dat dit meer aan de kwaliteit van de foto ligt dan aan het streepje...;) Als jij hem thuis ziet; een streepje is een streepje!!!

Ja inderdaad ik werd een beetje down van dat moederdag gedoe, ik hoop dat we er volgend jaar allemaal juist vrolijk van mogen worden!

Bieb, dank je voor de goede tip, Guus bij de Lama's is inderdaad erug grappig. Ik schaam me wel een klein beetje dat juist jij me moet opbeuren. Mag jij er al gauw weer voor gaan? Oma is inmiddels toch al wel weg van haar onverwachtse bezoekje?

Trusten meiden!

10. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    ff lachen!!! :D :D :D (heb logo van winkel ff een beetje aangepast ivm reclame)

11. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    whahaha... zie ik mij nou daar staan tussen al die andere kippen...

12. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Wat een aangrijpend verhaal evelyn, kan begrijpen dat je je zo voelt, moedig!

Ja, hier ook alleen maar kippen en geen tests meer te bekennen.

13. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Geen dank ik wil graag mensen vrolijk maken door zo'n leuk filmpje.
    En ik hoop ook dat we volgend jaar allemaal van moederdag mogen genieten met zo'n kleine in onze armen.

Ik weet niet wanneer ik ervoor mag gaan want mijn cyclus is behoorlijk in de war. Ik ben nu op dag cd 7 en volgens mijn temp ik gisteren weer mijn ei gehad dus dat kan nooit. Is hetzelfde als de vorige keer dus ben bang dat ik over een paar dagen weer ongie ga worden. Dus ik weet het echt niet, maar ga ervan uit dat ik ongeveer juni weer ga beginnen.

14. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    Hoop voor je dat je niet ongi wordt. Begrijp dat je ff baalt en verder wilt. Dus - als ongi komt dan ga je voor een roze juni. Ik gun het je zo.

15. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    whahahahaha :D :D :D lol

toch nog ff lachen voordat we gaan slapen :D

16. Jeanine1976

Jeanine1976 Actief lid

2 dec 2009
    266
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heavy verhaal snoet... Als ik het zo allemaal lees mag je ontzettend trots op jezelf zijn. Hoe jij je leven nu leidt met snoeteman en snoetekind. Respect!

17. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    ik had al langer de behoefte om het een keer aan iemand te vertellen, alleen een vriendin van mij weet het, maar die woont ongeveer 1,5 uur rijden van mij vandaan. Ik ken haar sinds mijn 16e. Maar zij maakt op moment ook aardig wat mee (moeder dement 56 jaar, man net geopereerd aan hernia en een zoontje van 2 plus dat ze ook nog 5 ochtenden werkt), tja dan wil ik haar ok niet lastig vallen als ik een keer een emo bui heb. En hier posten voelt niet als lastig vallen omdat ik weet hoe jullie erover denken. Lucht wel op om emoties een keer te kunnen uiten.....

whahahah tja, dan moet de KV maar extra bestellen, toch?

18. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    sluit ik me helemaal bij aan!

Dikke groepsknuffel voor snoet, snoeteman en snoetekind!!

19. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Haha ik ging even bij nanette kijken in haar album zie ik dat ze zit te kijken bij ovulatie en zwangerschaptesten haha.
    Ben zo blij dat ik niet de enige ben die dat dan gaat doen ik heb er ook echt dagen doorgebracht.

Nou Nanette, ik heb nog even gekeken naar je fotootjes en ik zie ook echt wel een streepje.
    En ik weet dat je het niet wil horen maar het is echt nog even een paar dagen wachten.
    En inderdaad wat iemand al zei misschien een keertje sávonds testen wil nog wel eens donkerder zijn.

Succes met wachten en ik ga voor je duimen.
    Bekijk bijlage 70881

20. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    hey meiden, even een ego berichtje er tussen door....
    Ik heb nu zwaar het vermoedden dat t misschien wel raak is.... heb nu bijna alle verschijnselen.... hoofdpijn, rillerig, zeeeer pijnlijke (.)(.)steekjes rechtonder tussen mijn lies en navel, misselijkheidsgolven, licht in mijn hoofd. nu zit ik op 5 dagen voor nod, heb alleen mijn banner aangepast naar 29 dgn omdat de laatste keer 29 was maar daarvoor altijd 28. dus zeg maar eigenlijk 4 dagen voor nod. misschien dat ik ga testen nog voor vrijdag. extrasensi test is die 4 dgn voor nod gevoelig genoeg denken jullie?

Deel Deze Pagina