30+ kippenhok - voor alle 30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door shadowcat76, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    whahahahaha

Ik ga voor Nanette!!! Duim voor je meid!!!

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ga ook mijn bedje opzoeken, nog 36 uur en dan zie ik een kloppend hartje hoop ik!!!!!

Liefs en dikke knuff!!!

3. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    Hoop ik ook voor je!! Ga er stiekem al vanuit dat het ook zo is ;)

4. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    spannend t is bijna...., maar dat zit wel goed hoor met zo'n hoge hcg waarde !!!! ook al heb je t al eens gezien, blijft altijd een bijzonder gezicht

5. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    ik ga ook mijn mandje in, weker gaat weer vroeg 5.15 uur. Ik hoop dat ik mrgen de stad uit kom en weer in. De giro d'italia komt door leiden. de hele stad wordt afgezet

6. eternity

eternity Niet meer actief

@femke; ja, ik zag dat je dat al schreef! :D
    Ik wens ook dat ik heel snel echt mama zal zijn!

@sweetvienna: dat is idd niet echt leuk van je broertje en zijn vriendin nee!!
    ze mogen wel iets meer interesse tonen in jou en uiteraard in je zoontje.
    Hij is toch zijn oom hè!
    En het is zo raar dat sommige mensen alleen maar geinteresseerd zijn in hun eigen dingen.
    En dan wel verwachten dat iedereen daar wel enthousiast op reageert. Heel slecht.
    Ik ken helaas dat soort mensen ook in mijn directe omgeving.

@leonieke; wat balen meid, dat je moederdag bij je mams zo'n teleurstelling was.
    En ik kan het me enigszins voorstellen dat je het een moeilijke dag vind vandaag door die mk.
    Dikke knuffel voor jou!

@karen: geen dank hoor meis. Het is ook allemaal gewoon moeilijk!
    En ookal heeft het even niks met zwanger worden te maken, als jij er mee zit moet je dat gewoon ff
    kwijt! En anders PB je mij maar gewoon, als je even 't van je af wil praten! Ik ben er voor je hoor.
    Gelukkig is de pijn van je knie dragelijk. Maar je moet wel uitkijken dat je 'm niet gaat overbelasten hoor.
    Anders ben je straks nog verder van huis. Maar ik weet hoe moeilijk dat is! Ik heb dat met mijn rug ook.

@goof: niet zenuwachtig zijn meid! Die stijging van je HCG spreekt boekdelen!!
    Maar ik kan het me wel enigzins voorstellen. Maar het komt allemaal
    goed hoor, dat zul je zien.

@snoet; jee meid, wat een naar verhaal van je biologische moeder!
    Ik kan me er wel een klein beetje in inleven. Mijn moeder en mijn vader zijn allebei alcoholisten geweest, en
    daar heb ik het echt heel erg zwaar mee gehad.
    Maar zeker als je moeder dan ook nog binnen wordt gebracht bij 'n instelling waar jij werkt.
    Je bent een sterke meid hoor!

@ewelyn; meis, echt geen excuses voor je "ego"-verhaal!!!
    iedereen wil ooit gewoon even z'n verhaal kwijt, en als het jou oplucht, dan is het toch prima.
    Het is ook echt 'n zwaar verhaal wat je verteld. En dat mag je best even van je af praten.
    En wat enorm lief van je vriend!!! En je mag ook best trots zijn op wie je bent.
    Je bent wie je bent, ondanks EN dankzij alles wat je hebt meegemaakt.
    Dikke knuffel voor jou!

@kristel: waaaaa, spannend!!!!!
    Al die kwaaltjes!!! Ik hoop voor je dat je snel een mooie positieve test in handen krijgt.
    Wanneer ga je testen?

Ik ga nu ook mijn bedje in!
    Tot morgen meiden!!

7. Jeanine1976

Jeanine1976 Actief lid

2 dec 2009
    266
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!! Is er al getest?? Zelf heb ik er een cb digitale tegenaan gegooid, doet dat stomme ding het niet!!! Er is ook geen 2de blauwe streepje te zien.. Ik ga morgen naar het Kruidvaten dan wacht ik overmorgen af. Voel helemaal niks wat op ongi of zw kan duiden.. Ben sowieso mijn hele cyclus even kwijt.. Ben benieuwd naar de rest van de testers!!!

8. @Evelyn, wat een heftig verhaal zeg… Ben er en beetje ondersteboven van. Heel knap van je dat je het hebt opgeschreven! En inderdaad, ik zeg altijd if it doesn't kill you, it makes you stronger! Wel fijn dat je het hier kwijt kan en dat het ook oplucht!
    En wat fijn dat je vriend zo begripvol is! Zo te horen gaan jullie samen geweldige ouders worden!!!
    @Goofy, nog 1 nachtje, gaat helemaal goedkomen hoor!!!!:)

@Jippiejee, gaat het alweer wat beter met je?

@Bieb, wat balen zeg dat je cyclus zo in de war is…:x Kun je het ziekenhuis hier niet over bellen om te vragen of ze hierbij kunnen helpen ofzo? Hormonen dat het weer regelmatiger wordt misschien? Zou toch fijn zijn als je snel een nieuwe ronde mag hebben…

@Kristel, jij maakt het wel heel spannend he!!! Heb je nog getest??? Ohw ik zou me echt niet in kunnen houden…;)

@Evelyn, en jij dan???Al getest?

En Nanette…???
    Jee wat een tester hier zeg, spannend!!!
    Oh lees net dat niet iedereen een test in huis heeft…Hoe is dat toch mogelijk?!?!?:$:(:$:( En ons maar in spanning laten zitten…;)

@Jeanine, wat balen van die test zeg… Heb je nog andere in huis???

Nou ik heb vanochtend ook getest, maar nog steeds niet positief…:( Snap er niks meer van… Geen eisprong dan misschien deze maand. :(:(Wel balen hoor!
    Oh ja en mn MRI is verzet naar 18 Juli…

9. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    #3789 evelynw76, 10 mei 2010
    Laatst bewerkt: 10 mei 2010
    Dames, ik heb nog niet getest.... ik wacht ook nog ff, vind het een beetje vroeg....

Bedankt voor jullie lieve reacties....

Nanette en Kristel ??? al gestest?
    Jeanine: dat is balen dat de test het niet deed.... jij laat ons ook lekker in spanning zitten...

Marjolein: geen eisprong deze maand? Nou, ik had dus ook de hele tijd negatieve testen of testen met een lichte tweede streep (sensitest testen). Maar we hebben gewoon geklust omdat ik toch lichte steekjes voelde.
    Ook balen van je MRI. Hoop dat het tegen die tijd niet meer nodig is...

10. eternity

Goedemorgen iedereen,

@marjolein; wat raar dat je nog geen positieve test hebt.
    maar misschien heb je een late eisprong deze keer. Zou ook kunnen toch?

Testers: heeeeeel veel succes!!!!
    Ik ga voor jullie duimen!

11. @Evelyn, knap hoor dat je nog niet getest hebt! Maar waarschijnlijk wel heel verstandig! Ik blijf voor je duimen!!! Weet je al wanneer je dan gaat testen?
    Maar jij had het dus ook... Ik had gister en vanochtend wel een duidelijk donkerdere test dan die dag ervoor, maar dus niet zo donker als normaal, niet net zo donker als de controlestreep. Maar ik had wel vruchtbare afscheiding, dus dacht zelf ook dat het wel goed zat. Maar wij klussen ook gewoon stug door hoor!;):D
    En ja die MRI...ik denk er maar niet teveel bij na...

@Eternity, ja zou wel kunnen, maar heb zelf het gevoel van niet... Ook omdat ik de laatste tijd zo op de dag regelmatig was. Maarja, we zullen zien...

12. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Marjolein, wie weet komt je ei nog hoor, ik heb ( als het weer regelmatig is) een cyclus van 28 dagen en pas op dag 16 een eisprong. Dus alles kan nog...

13. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    @ marjolein, ik benook fan van de lama's heb de dvd "verboden te lachen" nou voeg daar maar aan toe verboden om in je broek te piesen....

@bieb ieder huisje heeft zijn kruisje? das zeker waar maar dan bedoel je niet die mooie inlegkruisjes toch???:D

@ evelyn wat een verhaal...... hopelijk nu wel rust in je leven?

@nanette wel poitjan#$%@^!!!! nu moet snoet toch wel even heel boos worden hoe bestaat het dat jij denkt ons mooie kippehok te vervuilen.. we zitten hier allemaal op puntje van ons stok te wachten op je test... als ik zo uitgelezen ben ga ik gelijk ff spieken:D

oh.... zie dat je al op je falie van de andere kippies heb gehad.... tis moeilijk te zien ik moet links van controle streep zoeken naar streep? doordat die donker is en ja.... foto's maken van testen is rampzalig tip: heb jij een focus op je toestel? (vaak afbeelding van een bloemetje) dan belicht ie het onderwerp en laat achtergrond weg vallen...

@kristel ik testte 4 dagen voor nod posi met sensitest gewone midstream, kv blijkt net zo gevoelig

ehm iemand zei iets over de extra senitive test van sensi maar daar hoor ik vaak vals pos over....

@ jeanine lijkt mij ook een cyclus van 27 dagen....
    kruidvat is ook vandaag open hoor! vanaf 13:00 dus als je nu nog moet plassen vang het op en zet in de koelkast en testen met die hap. de 2e kv kan je dan lekker overmorgen opmaken < ik zeg dit niet omdat ik vreeeeeeeselijk nieuwsgierig ben hoor....>

14. Meiden, ik ben er weer vandoor! Hoopte effe te lezen over en van de testers, maar helaas... Moet nog even geduld hebben;)
    Ik hoop vamiddag of anders vanavond nog effe te komen kijken!!

15. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    @ all bedankt voor de lieve reacties op mijn verhaal, is niet mijn bedoeling om "zielig" te lijken integendeel ben gewoon snoet en geworden wie ik nu ben heb misschien iets meer aan mezelf te danken maar dat zijn keuzes die je kan maken... maare het is heel verleidelijk om hier te vertellen wat je bezig houdt.

vanochtend naar de verlos geweest, niets bijzonders keurige lage bloeddruk en hartje van de baby gehoord. snoetekind was er bij maar riep steeds deze! deze! wilde de doptone vast houden hahahaha helaas was echo uitslag er nog niet dus kon geen zwangersschapsverklaring mee krijgen en dat vind ik altijd balen wil het maar zo snel mogelijk geregeld hebben met de baas.....
    er gaan nu dus 3 data: 12 nov omdat 5 feb laatste ongi dag was, 16 nov nav 8 weken echo die 7 weken blijkt te zijn, en laatste echo die zegt 6 nov (das wel gusntig met verlof dus doe mij die maar hahahaha)

16. eternity

Ja, maar het kan volgens mij altijd wel 'n keer zijn dat je ei later is, toch?
    Maar idd, gewoon even afwachten. En stug door blijven klussen! :D

17. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    NOD

08-05- Nanette77 -33 jaar - dochtertje 2.5 jaar
    14-05- Kristel79-31 jaar-ronde 17 - zoontje 01-12-2008
    14-05- Lentebloempje - 33 jaar - ronde 11 ,Charlotte 02-11-2006 , Thomas 19-07-2008.
    15-05- Evelynw76 - 34 jaar - ronde 9 - 1e kindje
    16-05- Sanne1975-35 jaar-ronde 2-1e kindje

20-05- Alexandra2008 - 33 jaar - na 10e ronde zwanger, toen mk - ronde 9 na mk - 1e kindje
    22-05- Sweetvienna - ronde 4 - zoontje van 2 jaar
    23-05- Marjolein - 30 jaar - ronde 5 - 3e kindje, mk 2008, LUNA*geboren en overleden 15-1-08, 2e dochtertje 28-12-08
    24-05- Leonieke - 33jr - ronde 6 - 1ste kindje
    28-05- Bobi - 33 jaar - ronde 5 - 1e kindje
    30-05- Saffron-35jaar - 4de ronde, dochter 3,5, zoon bijna 2
    31-05- Jippiejee - 30 jaar - ronde 9 - 1e kindje
    01-06- Elba - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje
    02-06- Eternity - 30 jaar - ronde 3 - 1e kindje
    02-06- Karen74 - 36 jaar - ronde 4 - 4e kindje - vmk 8 mrt'10
    02-06 - Saskia33-34 jaar - ronde 9 -1 e kindje
    03-06?? MVL - 35 jaar - ronde 1 na 2x MK, 4e kindje
    03-06- Bieb - 31 jaar - 1ste kindje
    03-06- Hexje - 33 jaar - ronde 2 - 1 ste kindje
    04-06- Chantal78 - 31 jaar - ronde 11 - 1e kindje
    04-06- Knuffel - 34 jaar - ronde 6 - 1e wondertje
    ?? - Yippie - 33 jaar - 1e kindje - bezig sinds 2006 - 1e icsi mislukt.
    ?? - sasha - 36 jaar - ronde ? - zoontje van 18 maanden
    ?? - Mykelti - 31 jaar - bezig sinds juni 2009 - MA in ronde 9 op 6+4

AFSPRAKEN :

11-05- Goofychick eerste echo gyn 7wkn.
    14-05- Alexandra afspraak gynaecoloog, uitslag bloedonderzoek

02-06- snoetetoet controle vk

BEVALDATA :
    22-10- Kvinna - 34 jaar – 1e kindje

06-11- snoetetoet - 33 jaar – 2e kindje
    11-11- Samba - 30 jaar - 1e kindje
    19-11- miekiee - 32 jaar - 3e kindje
    26-11- Hartediefje - 33 jaar - 3e wondertje
    08-12- Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje
    11-12- Femke32 - 34 jaar - 2e kindje
    25-12- Aggossie - 32 jaar - 1e kindje
    29-12- Goofychick - 35 jaar - 2e kindje
    31-12- Jel1978 -32jaar - 1e kindje

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Sensitest ovutesten hoeven niet perse donkerder te wroden dan de controlestreep, ik had het bij alle drie de zwangerschappen NIET.....allemaal lichter maar ik weet dat van mezelf en pluk dus de donkerste eruit, en ga al klussen om het moment dat de lijn verschijnt. Dus marjolein er is nog hoop hoor!

@Nanette, je weet het........kom anders persoonlijk naar je toe ;)

Jullie zijn een lieverds dat jullie me zo gerust stellen........het is zoooo cliche maar zo waar, vanaf het moment dat je die test in handen hebt beginnen de zorgen en ze gaan NOOOOOIT meer over hahahahaha!!!!!!!!!!!!!

@Kristel, en anderen spannend!!!

Ehhhh wie had nou al 5 dgn voor NOD getest???? Ohhhh.......8)
    Nou testte ik met sensitest 4 dagen heeeeeeel licht positieg maar met K2V5 wel veel duidelijker.
    Vanmiddag nog naar schoonouders om hun feest woensdag door te spreken, nog een paar dagen en dan kunnen we het grote nieuws gaan vertellen.

19. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Hoi meiden daar was ik weer:)

Wat een emotie's weer hier..... wel fijn om te zien dat iedereen hier lekker zijn verhaal kwijt kan.... *knuff*

Snoet gaaf dat je het hartje hebt gehoord:) Geen echo:( das dan weer een beetje jammer :p

@ Testers.... hoe kunnen jullie ons zo in spanning laten zitten:D:D:D
    en dan in nannette nog wel de ergste:D

Dikke knuff voor allemaal

20. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Bedankt voor de steun, MVL... heel lief!
    Ik ben deze ochtend terug geweest naar de orthopeed en de knie doet het alvast uitstekend, dus daar toch alvast goed nieuws. De rest volgt hopelijk vanzelf ook wel!

Mijn kinderen zijn 11, 9 en bijna 7, dus qua leeftijdsverschil zitten jij en ik ook ongeveer gelijk. Ik vind het ook helemaal heerlijk om na 7 jaar weer te dromen van een kleintje in huis. Maar ook bij mij heeft 2x een miskraam de angst wel vergroot (ook meer dan toen ik jonger was)! Moeilijk hé...

Maar we blijven positief!!!
    En 't zou toch leuk zijn als we straks tegelijk zwanger zijn... toch?

Ik duim alvast!

Deel Deze Pagina