30+ kippenhok - voor alle 30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door shadowcat76, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Nee hoor, is geen domme vraag, die bestaan niet. Ik heb nog nooit een innestelingsbloeding gehad, en toch onderhand al 5 x zwanger geweest...Dus niet iedereen heeft dat.

2. leonieke

leonieke Niet meer actief

Nee hoor, niet dom!!!!!!!

Nee, niet altijd innestelingsbloeding. Maar het schijnt te kunnen varieren van licht bruinverlies tot een paar dagen ongi-achtige bloeding (zie Goofy)
    Ik heb toen 1 malig klein beetje bruinverlies gehad. Gek genoeg wist ik vanaf toen wel heel zeker dat het raak was!

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Pfff dames, vandaag weer begonnen met werk, dus kan jullie tempo niet helemaal meer volgen hoor! :D

Hier gaat het inmiddels redelijk. Nog wel huilbuien, maar het begint op te drogen. Wel ontzettend jaloers nog op zwangere vrouwen. Vandaag zelfs moordneigingen toen een zwangere collega aan me vroeg hoe het ging en hoe het nou kwam, want zij was ook zwanger (duh????, meen je dat nou??? Goh wist ik nog niet zeker... :$:x) en ze maakte zich dan ook zorgen over haar eigen zwangerschap (snap ik wel, maar dat zeg je toch %$#%$ niet tegen iemand die net een "kindje" is verloren!). Ben weggelopen, anders had ik gaan flippen! :x:x:x

@Jeanine: ik kreeg juist puistjes toen ik net zwanger was. Nu mijn HCG weer naar beneden gaat, lijk ik ze op hetzelfde moment weer te krijgen. Misschien tot nog een klein beetje hoop op goed nieuws??

@iedereen met een dip: hopelijk schijnt de zon snel weer en kunnen jullie ook weer positieve punten zien. Voor mezelf werkte het altijd om echt tegen mezelf te zeggen te stoppen met negatief denken en proberen iedere dag enkele positieve dingen te bedenken, al was het maar een mooie bloem, een leuke lach van het hubby of een van de beesten met een gekke bui. Werkte bij mij, dus misschien hebben jullie er ook wat aan, al zullen jullie dit misschien al doen. Ook was schoonmaken en klussen altijd een goeie (geen tijd om negatief te denken). Dat was dan wel weer een voordeel...huis altijd schoon :D:D:D

@MVL: herken ook wel wat in je twijfels en angsten. Pas de eerste miskraam, maar denk nu al dat de eerste 8 weken in ieder geval een grote hel zijn de volgende keer... En ik heb me serieus afgevraagd of ik dan weer zo'n vroege echo wil. Denk pas met 8 weken. Ik kan er toch niets aan doen als het (weer) niet goed gaat. Dat maakt de angst er echter niet minder om helaas. Hopelijk hebben we allemaal binnenkort knalroze en gaat alles bij iedereen voorspoedig!

@allen: het is al vaak gezegd, maar ik wil het ook nog even zeggen: het is heel gezellig in dit kippenhok en jullie geven iedereen het gevoel welkom te zijn en geven mega veel steun! THANX!!

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik had er wel 1, 1 dag roze, maar ben eigenlijk de enige van alle mensen die ik persoonlijk ken... :)

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    nee niet iedereen heeft een innestelingsbleoding. Maar het komt gewoon wel voor.
    Sterker nog de meeste zwangeren hebben het niet!

@jeanine.. Ik zou toch even mijn test in de gaten houden, er was nml best een duidelijke streep te zien. Mocht je nou toch echt ongi zijn zou ik de gyn even bellen.
    Want of er is een nieuwe zwnagerschap (geweest) of je hebt nog hcg van je oude zwangerschap in je lichaam. En dan ben je niet helemaal schoon misschien.
    Hoewel bijna niemand dan ongesteld wordt komt het wel voor.

@karen en iedereen die mij aanraad even et wachten met testen.
    Jullie hebben gelijk. Alleen kan ik het niet beloven. Ik wil gewoon zo graag duidelijkheid.
    Ik maak mijzelf wel een beetje gek hoor, maar ik kan er niks aandoen..

@bieb.. ben blij dat je weer boven bent!

6. leonieke

Oh, leuk zo'n collega.. Lekker begripvol ook..:x

wbt de echo.. ik hoef ook geen vroege echo denk ik nu. Dat bieden ze hier standaard aan met 6.1 wkn als het eens is fout gegaan..
    Maar dan heb ik het liever niet gezien denk ik dan. Ik zou gek worden!
    Had jij al wel een echo gehad meis?

7. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Evelyn, ik heb nu mijn vierde zwangerschap.... en ik heb deze keer een dag of drie voor ik dacht ongesteld te moeten worden, wat roze verlies gehad en daarvoor niet. Bij mijn zoontje had ik pas bruinverlies op het moment van mijn NOD en bleek toch zwanger. Bij Esmee* en mijn miskraam totaal geen bloed verloren..Dus het is echt elke keer anders...

Hoop voor je dat je snel roze test!

MVL, logisch dat je even een dip hebt, het is niet niks en de angst is niet weg te krijgen op het moment... de twijfel en de wens staan keihard tegenover elkaar... want soms heb je het gevoel dat je nog een tegenvaller niet meer aan zou kunnen...maar de wens is zo sterk!! Meid, neem je tijd en volg je gevoel.

Mykelti, wat een domme collega zeg...pfff...die snapt er echt niks van... en bovendien vind ik het zelf je kop in het zand steken als je zegt dat je bang bent dat het dan bij jezelf fout gaat....pfffff... het lijkt soms wel of je alleen maar over leuke dingen mag praten en de minder leuke dingen niet, omdat anderen er dan van slag van raken...

Kristel, GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jee meis, wat geweldig!!!!!

Nanette.... streepje hoeft niet perse gelijk donkerder te worden hoor...wat een spanning he... hoop dat je over een paar dagen wel een knal test hebt!

Ik duim voor alle meiden op roze!!!!!!!!!!!!!!
    Ik geef iedereen die het kan gebruiken een hele dikke knuffel!!!!!!!!!!!!!
    Iedereen die bijna op vakantie gaat: geniet ervan, soms kan het je zo goed doen om even weg te zijn.

Liefs!

8. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Yep, begin april omdat we niet wisten of ik 5 of 8 weken heen was. Toen 5 weken. Dinsdag 2 weken terug 2e echo die dus helaas niet goed was en vorige week curettage. Vind 8 weken een mooie tijd voor een echo. Je weet of het hartje klopt en je verheugt je niet al 11/12 weken op het kindje, waar velen toch pas de 1ste echo hebben. Blijft vreselijk, maar dan gelijk maar weten en duidelijkheid hebben.

9. leonieke

Mykelti, Ja, 11 weken is dan wel weer heel lang.
    Pff.. wat heftig! Eerst een goede echo, en dan mis..
    *knuffel voor jou*

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nee hoeft niet!!!! Bij mijn zoontje had ik pas rond 6 wkn een licht roze veeg.....maar dat kan ook wat anders geweest zijn.
    En nou ja het verhaal van deze keer ken je, gewoon een lichte menstruatie dacht ik.......NOT!!! :D

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Jeanine ook ik wil je geen valse hoop geven maar als het nog niet zo doorzet zoals het normaal doorzet........ik weet niet of je mijn verhaall kent maar ik dacht gewoon ongi te zijn geworden zoveel......maar was minder dan normaal en hield weer opeens op en dan begon het weer.

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Nanette nog niks???

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Echo echo......

Ik ga mijn bedje opzoeken......want door op te blijven zitten gaat de klok ook niet sneller vooruit.
    Misschien tot morgenvroeg en anders tot na de echo.....

Doegie

14. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Heeeel veeel succes morgen!

15. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Nope...
    Helemaal niks..
    Zucht

16. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    Goof: succes morgen...

Mykelti: grrrr wat een collega zeg!!! Juist omdat ze zwanger is zou ze moeten beseffen hoeveel pijn het in je hart doet als je je kindje kwijt bent geraakt.....

Ik was dan nog geen 1x zwanger, maar ik bewonder jullie enorm. Ondanks mk toch nog postief blijven en anderen moed toe spreken en dat er ff dagen zijn dat jullie in een diep dalletje zitten is toch heel normaal....

Ik neem echt een petje voor jullie af meiden, jullie zijn echt top!!! Wens jullie ook snel een gezonde en lange zwangerschap toe.

17. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Da's lief... dank je

18. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @mykelti.. lees nu pas goed wat die collega zei!
    Heb daar geen goed woord voor over..
    Kom op zeg! Iedereen met een beetje inlevingsvermogen zou zoiets niet zeggen!

19. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    mensen ik ga op bed!
    Lekker slapen en morgen weer een lange dag voor de boeg.
    Probeer nog wel ffies online te komen 's avonds..

MAar niet te veel kleppen hier he.. want anders is de avond om voor ik bijgelezen ben:p

20. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Daar sluit ik me bij aan!
    Helaas destijds zelf ook veel zulke domme opmerkingen gehoord... die mensen hebben het duidelijk zelf niet meegemaakt!!! :(

Deel Deze Pagina