eeeet smakelijk meiden ,ik ga snel even een oven schoteltje in de oven proppen mannetje komt zo thuis .. lekker ouderwets he vrouwtje koken als mannetje thuis komt maar ja als hij kookt gaat het regelrecht naar de prullenbak ble ble eet ze xx en toch morgen
He.......goedeavond.....ben weer aan het werk geweest dus ff geen tijd om lang te reageren.....MAARRR......wil even zeggen dat ik die felle steek in mijn onderbuik plotsklaps, zo erg dat ik bijna dubbel sloeg, even heb negeerd vandaag.....en dat ik mega honger heb ook.......maar die steek, mennnnnnn.........zou willen dat ik het niet zo goed voelde want dit leek verdacht veel op een......ga het ook niet zeggen.........
Niks, weer helemaal niks, nada noppes hier. Kom dan maar op de koffie Oma, snel je koffie opdrinken en dan weer wegweze! Dit is toch ook niks ! (jammer dat het mens altijd een dag of 4 blijft hangen, ik weet ook dat is kort, maar ja dan moeten we ook al weer gauw aan de slag want dan staat het ei al weer op springen... gaat me dan ook allemaal bijna te vlug )
zo daar ben ik ook weer eens.. Ik moet nog 12 pagina's bijlezen:O VAndaag raportenvergadering gehad, dus een erg lange dag vol cijfertjes Ik ben trouwens nog steeds ongi.. Beetje vreemd. Vorige maand 2 dagen en nu dus al 7. Normaal echt gewoon 5. Ik snap er nisk meer van!
pf er is weer flink gekakeld in het kippenhok! Moet dik 20 bladzijdes bijlezen, weet niet of dat gaat lukken.... @karen iig welkom terug, wat vervelend dat je ongi bent geworden en zeker ook erg vervelend van je kruisbanden! Sterkte hoor! @jippie: en al nieuws? wanneer ga je testen (ik begrijp dat je nog niet ongi bent....)? Ik duim voor je! verder moet ik nog even bijlezen hoor
mmm t is rustig hier ik ga er maar weer vandoor....vroeg mijn bedje in. Druk weekend gehad, vandaag gewerkt en morgen ook weer vroeg aan het werk. tot snel maar weer
@snoet: allereerst: kei leuk dat je bent gebleven! Als opstartster van t 30+ forum. En ik heb al een MRI gehad, en daarop was geconstateerd dat ik n hernia heb. Nu moet ik cesartherapie gaan doen, en kijken of dat helpt. Ik hoefde geen controle afspraak meer bij de neuroloog te maken. Of ik moet natuurlijk weer dezelfde pijn gaan krijgen ofzo. Maar het is gelukkig al wat beter. @evelyn , jipiejee en saskia; SPANNEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik hoop dat jullie allebei snel roze mogen testen!!!! Ik ga er nu verder ook weer vandoor. Mijn mannetje wil lekker world of warcraft spelen, en ik ben echt zo gruwelijk moe. Ik ben nu niet meer aan de medicijnen voor m'n rug, maar ik ben zo super moe. Raar allemaal!!! Maar goed, fijne avond iedereen. En tot morgen. *dikke knuffel voor iedereen*
ahhh wat een hoop testers:d Ik hoop dat er een hoop hcg gaat vrijkomen hier @saskia.. de + test vd kruidvat schijnt erg gevoelig te zijn!
Neen, ik denk ook niet dat hij het erg zal vinden. Wij zijn trouwens al volop manieren aan het bedenken om het toch vlotjes en pijnloos te laten verlopen... ik wil er wel ook nog een beetje van kunnen genieten, snap je? Overigens, jij bent ook een lieve meid, hoor. Je reacties doen me echt deugd. Ik wens jou op mijn beurt dan ook heel veel sterkte met je rug en het daarbij horende platliggen. Uit ervaring weet ik dat een hernia geen pretje is... Knuffel voor jou!
Het was inderdaad een behoorlijke teleurstelling, ja. Ik was zooooo dol op dat skiën, het kwam dus des te hard aan allemaal... in een klap was alles voorbij... twee seconden om je kruisbanden te scheuren, maar helaas heel wat meer tijd en geduld om het weer in orde te krijgen... maar het lukt me nu langzaamaan wel beter om de hele boel te relativeren! Ik ben inderdaad degene met borderline. Borderline of ERS (emotieregulatiestoornis) is een psychische stoornis waarbij je je emoties niet kunt reguleren. Er is dus als het ware geen dam die je emoties begrenst, waardoor de minste emotie je overspoelt en doet verdrinken. Hierdoor kan iets kleins me al helemaal overhoop halen. Kleine dingen die andere mensen vrij snel van zich afzetten, blijven bij mij dagen in mijn hoofd (en lijfje) rondspoken en maken me gek, situaties, gedachten en uitspraken gaan dan constant opnieuw door mijn hoofd en worden herbeleefd. Soms is mijn hoofd zo vol dat ik er compleet gek van word en aan onderdoor ga. Ik kan dan gewoon geen rust vinden en word depressief. In therapie heb ik inmiddels geleerd hoe ik toch middelen kan vinden om die emoties te benoemen en te controleren en dus te reguleren. Het lukt me nu al vrij aardig, hoewel er altijd situaties zullen zijn die me overhoop zullen blijven halen. 100% stabiliteit is dus onmogelijk, maar ik leer er langzaamaan mee leven... Bedankt voor het 'spoedig herstel'. We doen ons best!
Bekijk bijlage 65008 En wat denken jullie? Snap er helemaal niks meer van. 2 weken geleden voor het laatst geklust en verder niet omdat het niet meer mocht wegens te veel eitjes. De dag van klussen naar ziekenhuis geweest voor echo en toen 6 eitjes. Misschien toch 1 gesprongen die dag of dag erna? Of weet iemand dat cetrotidehormoon een positieve test kan geven????? Ik snap er echt helemaal niks meer van jullie??????
Volgens mij, Bieb, is dit een positieve test! Of dat hormoon een positieve test kan geven, weet ik niet zeker, maar het lijkt mij van niet... ik wil je uiteraard niet blij maken met een dode mus, maar ik denk echt wel dat je zwanger bent (I hope so!).
Ja ik hoop het ook zo, maar durf het echt niet te geloven. Ook niet na die testen van vorige maand die niet donkerder werden.
Ik weet dat ik de sorrypolitie achter me aankrijg als ik me verontschuldig maar moet toch even mijn klaagzang kwijt. Vanmorgen ging het nog redelijk, wel het gevoel dat ik spierpijn in mijn onderbuik en mijn beiden zijen had, maar gedurende de dag is het 10 keer zo erg geworden :S ik heb het gevoel alsof ik ieder moment in 2en breek ik hoop dat dit toch niet al te lang blijft aanhouden, ik begin al bijna te denken aan de meest vreselijke aandoeningen. @Bieb: die test ziet er heel mooi uit!