He verdorie... balen meid! Misschien inderdaad goed om naar je huisarts te gaan! Sterkte ermee. Dikke knuff
En Jeanine, las ik nou dat je ongi bent geworden? had jij geen positieve test? in ieder geval sterkte meis, hoop dat het toch raak mag zijn!
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ GOOF!!!!!!!!! Geweldig!!!!!! Maar stiekem wist ik dat al wel hoor. Die steiging van je HCG was echt enorm, dus dat moest wel goed zitten! Maar toch fijn dat je bevestiging hebt gekregen!!! Ik ben heel benieuwd naar de foto. Maar doe maar lekker rustig aan, en geniet gewoon van vandaag!!
@ewelyn: meid, wat balen van je negatieve test. Maar 5 dagen voor NOD is ook wel erg vroeg hè? Dus misschien kan het nog! En zo niet, dan doe je gewoon met mij mee met een roze juni! Maar ondertussen duim ik nog gewoon voor je dat je ongi uit blijft, en alsnog positief test!
Heej dank je wel... Ik heb mn man gezegd dat ik hem niet kan helpen. Ik kan hem wel steunen maar alleen hijzelf kan er iets aan doen. Hij sprak wel over misschien weer gaan praten met een hulpverlener maar hij onderneemt tot nu toe geen actie. En dat zal hij echt zelf moeten doen. Hij is het beu om te praten zegt hij. En dat kan ik me wel voorstellen. Maarja, alleen komt hij er denk ik niet uit. Hij heeft voor deze medicijnen gekozen omdat deze de minste effecten hebben op zijn libido. Zoals je misschien weet, doen antidepressiva je libido geen goed. Het klaarkomen lukt dan vaak niet meer. Dus ik heb geen idee of hij open staat voor andere medicijnen. Ik hoop ook dat ik hier kan blijven...maar zoals ik al zei, het is een keuze tussen verstand en gevoel....geen makkelijke keus.... Hoe gaat het met jou?
Sweetvienna, je man heeft voor zo iets ook wel wat tijd nodig. Het is niet niets waar je over moet besluiten..Nogmaals, vind het heel knap als jij je wens opzij kan zetten. DAT IS ECHTE LIEFDE!!!! Mijn man zou nu ook liever de beslissing maken geen kindje meer, teveel verdriet gezien na de miskramen etc. Maar die beslissing kan ik voorlopig nog niet maken. Die wens zit heel diep.
MVL; ik kan me heel goed voorstellen dat je wens zo diep zit. Maar ik kan me je man ook wel voorstellen. Die heeft al een paar keer dat verdriet meegemaakt, net als jij. Ze voelen zich vaak heel machteloos als man zijnde. Echte liefde...ik weet niet of het niet wat anders is ook...ik kan mijn wens wel voorop stellen maar dan heb ik dadelijk geen man meer, geen relatie en een gebroken gezin....
Nee, dat is zeker geen makkelijke keuze!!! Ik vind het ook echt knap dat je dit zo voorgesteld hebt aan hem. En ik weet wat antidepressiva doen met je libido. Maar misschien is er nu iets nieuws op de markt. Of misschien geen anti-depressiva, maar wat anders. Ik weet het ook niet. En zoals je zegt; hij zal zelf stappen moeten ondernemen. Ik snap dat hij het zwaar vind, maar het is ook enorm zwaar voor jou. En ik hoop dat ie daar dan ook wel rekening mee houdt. Maar het lijkt mij echt een vreselijke beslissing om te moeten nemen. En het hoeft eventueel ook niet definitief te zijn. Ik bedoel, mijn tante was 42 toen ze haar 1e kind kreeg. En een goede vriendin van mijn zus precies hetzelfde. Ook in de 40 bij haar 1e kindje. Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte. Met mij gaat het ruk, lichamelijk dan. Ik ben nog steeds aan de diarree en ik ben duizelig. En ik heb een enorm vieze smaak in mijn mond. Tanden poetsen, flossen, met listerine spoelen, het helpt allemaal niet! Bah!! Maar goed, vast een soort griepje. Komt goed!
He vervelend meis. Vieze smaak kan van je maag komen, helemaal als je een buikgriep hebt. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt! Wauw, 42 en een eerste kindje! Tja wie weet....!
Ja, ik heb dat wel vaker als ik griep heb. Ja, en ze heeft 1.5 jaar daarna haar 2e kindje gekregen. Dus er is altijd nog hoop! Ik hoop alleen dat je man ook rekening houdt met jouw wens... Als er ook maar iets is wat ik voor je kan doen, dan moet je het gewoon zeggen!! Ik ga nu even de was ophangen, en dan ga ik op de bank liggen. En hopelijk voel ik me dan snel weer wat beter!
Dames, ik ga nu ook even liggen. Vanavond weer een verjaardag bij de overbuurvrouw/vriendin. We blijven maar even aangezien mijn vriend ook grieperig is (hij werkt wel maar hij voelt zich niet echt lekker). Weet niet of ik vandaag nog een keer terug kom, anders zien jullie mij morgen weer. Goof: Super voor je!!!
Jahhhh geweldig!!!!! Ik ben zo blij voor je @all ik ben te snel geweest met mijn negatieve interpretatie van de test van vadaag!!! Keek snel voor het werk, maar zag hem net liggen en hij is nu toch echt duidelijker! Net naar mijn moeder en zus geweest en die zien hem ook goed!!!!1 Post hem later, moet zo nml naar de fysio... Maar ik begin er in te geloven!!!!!!!!!!!! Mijn zus zei net "je bent echt zwanger grote zus.. geloof het maar" en ik geloof bijna dat het dit keer wel eens goed zou kunnen gaan.. En dat is gewoon een wonder.. Klink nou optimistischer dan ik ben, we moeten het allemaal nog zien natuurlijk.. Wel al een afspraak met het zh voor dinsdag. Die zet ik straks in de lijst
Goof, wat heeeeeeeeeeeeeeeerlijk meid! Geniet ervan!!! En Nanette, ook hier: ik hoop echt voor je dat de testen vanaf nu alleen nog maar donkerder mogen worden!!!! Gaat de goede kant op meid!!!
Goof, wat geweldig meid!!!!! Ben zo blij voor je. Sweet, het kost tijd...en tijd duurt lang soms. Maar als iemand depressief is, kost dat vaak een hoop energie en heel veel stress. Denk aan je! Evelyn, ik hou er ook niet zo van als je naar een andere arts moet, maar het is wel verstandig even na te laten kijken waarom je zo duizelig bent en ik hoop dat je gewoon nog te vroeg hebt getest!!!! Sommigen testen pas op of na nun NOD positief.
JAAAAAAA!!!!! GOOFY IS OKE OLE OLEEEE!!! Wow goof, wat ben ik blij voor je meis!! Wat een werelds gevoel moet dat zijn geweest!! SUPER!!!! sorry, meiden, maar dit moest er even op deze manier uit...ik zie mezelf nog helemaal gespannen op de tafel liggen, helaas toen met slecht nieuws. Dus daarom nu even extra blij voor goof..
ok, nu ook nog even in normaal lettertype.. @sweet, heel veel sterkte met wat jullie ook gaan beslissen. Ik denk aan je... @nanette,..pfff....wat spannend meid ben erg benieuwd wat het gaat worden. @all, hier is de ongi doorgezet.. ik zal voor de zekerheid morgenochtend nog even testen. Maar omdat ik geen buikpijn tussendoor heb gehad, lijkt het me sterk dat er na de curettage nog iets is blijven zitten. Zo, ga nu even verder met bijlezen, want was nog niet klaar...
Evelyn, wat balen zeg... Maar denk toch ook echt dat het nog veel te vroeg is hoor! OF heb je nu zelf het gevoel dat het niet raak is, dat kan natuurlijk ook. Op de een of andere manier weet ik het altijd wel van tevoren.