30+ kippenhok - voor alle 30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door shadowcat76, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @sweet..
    Ik denk wel dat het verstandig is geweest van jou om gisteren lucht te geven aan je gevoelens..

2. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Vind ik ook... en het mag ook altijd hier... wij zijn er!!!

@Nanette: En in jou geloof ik... dat streepje wordt weldra een dikke streep!!! Alvast heel voorzichtig gefeliciteerd!

@Evelyn en Jeanine: Bij de een een negatieve test en bij de ander een ongi die toch doorzet... echt balen, meiden... op naar roze in juni (dan doe ik mee)! Knuffel voor jullie beiden.

En Evelyn, idd toch maar even naar de huisarts...

3. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0

Oooh sweet wat vervelend zeg.
    En ik wil niet de zoveelste zijn met goed adviezen, maar is het misschien een idee als jij een of twee dagen gaat werken en je man een of twee dagen minder en je kleine een of twee dagen naar de opvang zodat je man zich die dagen kan bijkomen.

Is misschien ook iets om over na te denken.
    Want als je ook alleen blijft denken dat je niet kan bijkomen dat je het ook allemaal even ziet zitten.

Nou meis hoop echt dat jullie eruit gaan komen en op een manier waar jullie allebei tevreden mee zijn.

Dikke knuffel van mij in ieder geval.

4. @Leonieke, ja ik ga deze maand voor een langere cyclus, toch zeker een maandje of 9…!!;) En ik slik ook orthica B12 en heb gisteren ook tarwekiemoliecapsules gekocht. Ga er nog niet mee beginnen, maar misschien als het deze maand niet lukt…

@Sweetvienna, wat naar dat je man zich nu helemaal voor je heeft afgesloten. Terwijl ik denk dat je met deze vraag juist het gesprek wilde openen, over gevoelens wilde praten, onzekerheden, angsten en hopelijk samen, in liefde, tot een oplossing zouden komen waar jullie beide achter hadden kunnen staan. Maar dat hij zich nu zo van je afkeert is verschrikkelijk lieverd. Probeer je hem dit te vertellen? Dat dit juist extra pijn doet en dat je juist het gesprek hebt geopend om jullie relatie te redden en er samen sterker uit te komen? Ik vind echt dat hij ook moet proberen om jou te begrijpen en er voor jou te zijn hoor, dat is echt niet teveel gevraagd!!

5. @Sweet, zie net dat je hem dit verteld hebt en dat hij er heel anders over denkt. Ik ken je man niet, maar misschien is even een heel klein beetje afstand helemaal niet zo'n slecht idee? Het lijkt wel alsof jullie nu in een negatieve spiraal zitten en dit versterken... Afstand kan misschien alle gevoelens even een beetje kalmeren en misschien dat jullie daarna weer wat anders tegen de situatie kunnen aankijken...
    Ik hoop echt dat jullie hier uitkomen samen hoor!! Ook voor je zoontje!!! Hele dikke knuffel!

6. leonieke

leonieke Niet meer actief

9 mnd'n cyclus: that's the spirit! :D
    tarwekiemolie schijnt ook goed te zijn voor de innesteling..

7. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Degene die al eens een miskraam hebben gehad, weten jullie nog hoe lang het duurde voor het hcg weg was. Net een test gedaan en nog knalpositief binnen enkele seconden. Heb ook nog af en toe buikkrampen..Komt iemand dit bekend voor of klopt er iets niet??

8. Ja, samen voor de 9 maanden cyclus toch!?!? Goed streven lijkt me zo! En heb idd ook gelezen dat tarwekiemolie daar goed voor is. maar vind het een beetje eng, weet er eigenlijk maar weinig over en heb een beetje angst dat het misschien ook kwaad kan... Dus ik wacht nog effe af. Slik jij ze wel al?

9. Ik weet wel dat je een tijdje een positieve test kan hebben. Ik heb zelf na mn miskraam niet meer getest, dus geen idee hoe lang het bij mij duurde... Maar als je het niet vetrouwt, zou ik echt de vk/gyn/ziekenhuis bellen hoor!!!

10. leonieke

Ik heb op 5 mrt jl mk met 5 1/2 wk gehad (spontaan) en pas de 15e was mijn test weer wit.. ik vond dat vrij lang duren. Mijn eerste ongi daarentegen kwam wel weer keurig na 27 dgn dus was wel weer meteen regalmatig..

Snap wat je voelt.. je kan die test wel wit kijken!

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoelang is het nu geleden de miskraam ben het even kwijt! Kan nog wel ffies duren, maar als niet alles weg is blijft je HcG misschien nog.
    Had je al wel een echo gehad?

12. leonieke

ja, prima cyclus zelfs.. ik doe mee :p!

Ik ben meteen begonnen te slikken. Is zuiver plantaardig kan hoe dan ook geen kwaad.
    B12 trouwens idem -heb het nagevraagd aan de drogist mevrouw-
    En mijn man zit bij de borrel tegenwoordig aan de studentenhaver (hihi.. ook tip van iemand hier)

Dus ik zeg.. kom maar op!
    (werkte het maar zo... pff..)

13. leonieke

@MvL, aanvulling op antwoord:
    ... En op de 17e had ik echo ter controle en was idd alles 'schoon' ...

14. @Leonieke, nou als het deze maand niet lukt bij mij, ga ik er ook maar aan geloven! Hoop dat het niet nodig is...

@Goof, ik weer niet meer zeker of ik je al gefeliciteerd heb...maar vind het echt geweldig nieuws!!!! You go girl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

15. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Vorige week maandag 3 mei. Geprikt op 28-04 23000 hcg.
    Echo gehad op 6 mei, alles schoon volgens echo. Morgen weer hcg prikken.

Leonieke, ook bedankt voor je antwoord. Het kan dus nog wel even duren, bij mij was de miskraam pas met 10 weken, dus ook meer hcg.

Vorige keer was mijn cyclus ietsje langer, 3 dagen, dan normaal, dus hopelijk nu ook weer.

16. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    We willen ook eerst zeker weten dat alles weg is, voordat we weer opnieuw proberen zwanger te worden. Vorige keer namelijk al "groen licht" gekregen, terwijl er toch restweefsel zat. Dat leverde twijfel op in het ziekenhuis over BBZ of restweefsel en heeft me dus een extra operatie gekost om te kijken of ik geen nieuwe zwangerschap had, maar dan BBZ.

Dat willen we dus nu echt niet meer, dus eerst witte test, dan pas verder...

17. leonieke

Pff.. nee dat kan ik me voorstellen. Wat een tegenvaller is dat geweest zeg!
    Ik ben meteen na negatieve zw.test begonnen met ovu testen, en mocht op die manier van vk meteen weer doorgaan..

Hoop dat je snel weer een spierwitte test in handen hebt (Hoe tegenstrijdig is dat!)

18. leonieke

@ MvL, Krijg je nog een controle echo eigenlijk?

19. Meiden, ik ben er weer vandoor. De laatste avond van mijn vruchtbare periode. Moet maar weer eens aan de slag dus..;):):p
    Fijne avond en tot snel!

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He ik zit ff te twijfelen of ik mijn foto hier wel neer moet zetten omdat er zo slecht nieuws is geweest van Beehappy

Deel Deze Pagina