30+ kippenhok - voor alle 30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door shadowcat76, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonieke

leonieke Niet meer actief

Enjoy...! :D ;)

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    fijne avond marjolein;)

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dan kan het nog hoor, hopen dat je gauw een witte test in handen hebt,.....hoe bizar!!!!!

4. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Jeetje meid, dat zal wel even slikken geweest zijn, een knal positieve test. Ik weet dat het tot een paar weken:$ kan duren voordat al het HCg weer uit je bloedbaan is. Als ze morgen prikken kunnen ze zien of het HCg gedaald is. Als dat het geval is, is het oke. Als je HCg nog steeds heel hoog is is het mogelijk dat er toch nog wat "is blijven zitten". Ik hoop zo dat morgen blijkt dat je HCg flink gedaald is, maar gewoon nog net niet laag genoeg om een knal test te geven.
    Ikzelf testte na 2 weken weer negatief (maar bij mij was de MK met 6+1). Laat je het ons weten???

5. leonieke

Dan zet je hem in je profiel...

Ik heb het slechte nieuws gemist denk ik..?! :)

6. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Volgens mij is ze in de war met een ander topic.... Zou dat komen door de zwangerschap???;);)
    Goof we willen wel heel graag je foto zien hoor!

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Knuffel, oh shoooottttt...........iid een ander topic, heb ik weer hahahahaha.....HORMONEN......oh dan kan ik hem gerust plaatsten!!!!!

8. leonieke

Ja, leuk.. showen maar meis!! :D

9. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Heb ik al gehad, donderdag 6 mei. Alles was schoon.

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hallo,

Hier ben ik dan, weet dat jullie je een beetje zorgen maakten en vooral mijn mama maar ik zit er echt!! Ben nog heeeel klein maar ik ga mijn best doen om groter te groeien.
    Mijn broer hebben ze met 10 wkn en 3 dgn gezien, en mij zien ze straks met 10 wkn en 2 dgn hihihihi....

11. leonieke

En morgen hcg prikken las ik... tja.. kwestie van wachten :x pfff...grrr... :x

12. leonieke

Helemaal top! En nu.. genieten! ( en dat is een bevel.. ;) ;) ;) )

13. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Twee weken later dus pas, dan heb ik nog wel even. Ben benieuwd naar mijn hcg uitslag, maar door hemelvaart ertussen, moet ik dus morgen prikken en vrijdag bellen voor uitslag. Fijn dat jullie je ervaringen willen delen, hoe rot ook in deze situatie, maar ik heb er wel veel aan. Stelt me weer iets meer gerust.

14. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Welkom op dit geweldige forum kleine! Eigenlijk is het alleen bestemd voor meiden voor boven de 30, maar voor jou maken we heeeeeel graag een uitzondering. Ik ben blij je nu eindelijk te zien (je moeder heb ik nog steeds niet gezien:p:p). Vraag trouwens maar aan je moeder of ze nu al last heeft van zwangerschaps-dementie..... Ze haalt de verschillende topics een beetje door elkaar geloof ik
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

15. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik hoop voor je dat ales nu "klaar" is. Wel balen dat je een dag langer moet wachten op de uitslag, maar ja. En als je meer vragen hebt gewoon stellen hoor! Er is trouwens ook een topic van meiden die recent een MK hebben gehad. Daar zitten (helaas) een heleboel ervarings deskundigen. Ik klets daar soms ook mee...
    Van de roze wolk gevallen... We beginnen weer van voor af aan #1

16. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Ik zal eens zoeken naar dat topic. Fijn dat ik hier ook al mijn vragen kan stellen...

17. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Natuurlijk, lekker blijven doen hoor!

18. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @all
    Bedankt voor de lieve bemoedigende woorden, vind ik echt heel fijn!

@Goofychick
    Nadat ik een golf van jaloezie heb weggeslikt, vind ik het heel fijn voor jou dat alles goed was op de echo. Ik ben ook benieuwd naar de foto.

Ik weet nog goed hoe vreselijk spannend het was toen ik voor een echo ging (alweer bijna een jaar geleden). Bij mij was het dan ook foute boel en blijkbaar heb ik dat aangevoeld. Maar zelfs als wel alles goed is blijft het spannend he.

19. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @goof.. wat een geweldige foto..
    Mooi kindje hoor;):p

@mvl.. Mijn gyn zei toen dat het soms wel 6 weken kan duren voor het hcg verdwenen is. Mijn laatste mk was alles met een week al weg, maar dat was een mk met ruim 5 wkn. dat verschilt qua hcg niveau nogal.
    Geef je lichaam even de tijd om alles op te ruimen en te ontzwangerem en wacht iig nog een weekje met testen..
    Maar ik snap dat je het af wilt ronden!
    Knuffel voor jou

20. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    Jeetje, even 2 dagen geen tijd gehad en moest geloof ik 30 pagina's lezen.....:$

Iedereen die zwanger is VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!
    Iedereen die nog moet testen heel veel succes en anders zorgen we er voor dat juni geen oranje, maar een roze maand wordt!!:D

Ik wil dit weekend toch al testen omdat ik volgende week voor mijn werk 1 week in Orlando zit, dus been heel erg benieuwd.

Heb wel sinds een dag of 2 een raar gevoel in mijn onderbuik. Lijkt wel op vlinders in je buik of zo. Soort van tintelend, spannend gevoel. Iemand enig idee wat dit is?

Deel Deze Pagina