Ik zag dat je de lijst van NOD had aangepast..... ik had het je zo gegund..... ben er een beetje stil van.... Aan de lijst te zien lopen we wel gelijk met de cyclus, dus we gaan samen de nieuwe ronden in - voel ik me niet zo alleen als het in juni weer richting NOD gaat.... Sterkte meid!!
Lieve Evelyn, irritant weer die ongi, probeer moed te houden voor de volgende ronde, dat probeer ik ook. Positief blijven hoor.... Het komt echt een keertje helemaal goed en dan ROZE......
Jij bent er vroeg bij voor vaderdag. Daar moet ik nog over gaan nadenken, meestal laatste week gaan we kleine cadeautjes kopen
Dat kan ik me heel goed voorstellen, je hebt er dus echt geen goed gevoel meer bij, ondanks dat bloeden alweer gestopt is??
Ik moet deze ronde waarschijnlijk overslaan, ivm nog hoog HCG, dat moet eerst weg, dus mijn eerste echte NOD ligt waarschijnlijk pas begin juli..Pfff, je bent dus zeker niet alleen in juni...
evelyn; oooww neee, raar hoor lijkt of je cyclus een beetje van slag is... aan de andere kant is eerder ongie weer sneller kans op je ei... Blijf t positief zien hoor.... anders raak je steeds meer in de put... JUNI wordt een roze explosie, en dan komen jullie allemaal gezellig bij ons op die roze wolk zitten........ dikke knuffel
@ nanette; is t bloeden al gestopt, zet niet door? I hope so !!! Waarschijnlijk heb je een testje er weer tegenaangegooid wordt die wel al duidelijker?
he balen zeg, maar is beter om inderdaad eerst "HCG schoon" te zijn. Misschien heb ik t gemist hoor, excuus daarvoor maar krijg je binnenkort nog een controle echo om te kijken of alles schoon is?
Heb ik al gehad, alles was schoon, maar een HCG van 23000 verdwijnt helaas niet zomaar. Morgen heb ik uitslag hoe hoog HCG nu is. (woensdag geprikt) Dan weet ik weer iets meer.
wow mvl.. wat is je hcg nog hoog zeg! Weten ze ook hoe dat kan? Zo kun je het ook niet goed verwerken lijkt mij @kristel.. nee ik heb nog geen testje gedaan.. Pas vrijdag of zaterdag ga ik dat doen. @evelyn.. ja ik heb mijn nod er maar vast bijgezet.. ook uit een soort van zelfbescherming.. het is voor mij maar het beste er vanuit te gaan dat het over is.. Hoewel ik een ietsiepietsie beetje hoop blijf houden..
HCG was van voor de miskraam, van 28 april toen de echo slecht was. Ik hoop morgen een HEEL veel lager HCG te kunnen komen melden, hoe raar dat ook klinkt. Kan me voorstellen dat je jezelf nu enigzins beschermt, maar ook hoop blijft houden. Moeilijk om mee om te gaan, ik zou mezelf ook geen raad weten. Het mag toch nu weleens gewoon goed gaan bij je.. Je hebt onderhand ook wel het nodige meegemaakt....
Ik hoop het ook voor je MVL! Ik zeg: op naar een negatieve test en dat dat dan de enige is de komende 9 maanden! @Nanette: balen meid. Misschiej nog een klein sprankej oop, maar kan me voorstellen dat je jezelf in bescherming neemt. Maar denk af en toe ook nog even aan Goofy!!!
@evelyn; balen van je ongi meid! Ik had het je zo gegund. Maar dan doe je met mij mee met een roze juni!! @nanette; is het bloeden nu gestopt ja?? Anders morgen een testje doen?? Nou, ik ga naar m'n schoonouders, en daarna lekker naar mijn favoriete Japanse restaurant, en daarna naar de bios. Lekker samen met m'n mannetje. Tot vanavond misschien dames!
Goedemiddag meiden, Evelyn; wat ontzettend balen van je ongi! Inderdaad heel frustrerend als je niet van je cyclus op aan kunt, ik weet er helaas alles van...sterkte meid en probeer positief te blijven! (ik weet t, makkelijker gezegd dan gedaan) MVL; inderdaad tegenstrijdig, dat je nu hoopt op een blanco test en een flinke daling van het HCG...ik hoop het voor je, dan kun je eindelijk weer verder he. Sterkte meis. Nanette; ik kan me voorstellen dat je er zelf maar weinig vertrouwen in hebt...dat zou ik denk ik ook niet hebben als ik in jouw schoenen stond...en ergens nog een sprankje hoop houdende...moeilijk hoor...zo heen en weer geslingerd worden...ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt meid, zo in onzekerheid zijn is maar niets! En natuurlijk hoop ik zoals wij allemaal hier dat het uiteindelijk een super vette dikke knallende 2e streep wordt! ook jij sterkte en knutsel ze! (wat ben jij creatief met dat soort dingen! wat leuk! ik ben helaas niet zo...) Kristel; hoe voel je je? Marjolein; dank je voor je pb'tjes, doen me heel veel goed! je bent een topmeid! Knuffel; hoe gaat het nu met jou? En Bieb; is de terugkerende ongi opgehouden? Hoop het voor je! Eternity; veel plezier vandaag!! Sanne; ik zie dat je wat klachten hebt, spannend! En voor de rest die ik niet opgenoemd heb, dikke kus! Oja, ik heb Shadowcat via hyves een berichtje gestuurd maar helaas nog geen bericht terug gekregen, ik hoop dat het goed met haar gaat.
Heb al een poos niets meer van haar gelezen.. Als ik naar de lijst kijk, krijg ik toch best goed gevoel.. het leek net alsof er alleen maar slecht nieuws was, maar gelukkig wordt de roze lijst steeds aangevuld! Op naar NOG meer roze!
Hey sweet, Ik voel me verder prima, af en toe een kleine misselijkheidgolf, maar valt nu nog mee. Als ik kijk naar de zw van Jamie was ik de gehele dag vriendjes met de wcpot, hoop dat dat nu een beetje minder is deze keer. En hoe is t nu bij jou? is er al een beetje rust in huize sweetvienna? Of wordt er nu echt ontweken....