Fijn dat je je redelijk goed voelt! Hele dag vriendjes met wc-pot is geen pretje... Hier gaat het redelijk, zijn weer aan het praten. Hij ging echter competitie spelen dus het gesprek is nog niet klaar. Maar er zijn in ieder geval al misverstanden aan het licht gekomen. We komen er wel. Antwoord op mijn voorstel om te stoppen voor een tweede kindje, kan hij nog niet geven zegt hij. Het is niet niets wat ik hem heb voorgesteld natuurlijk...daar moet hij over nadenken. Is verstand versus gevoel.
Goed te horen dat jullie wel weer praten! Als dat niet meer kan dan wordt het allemaal nog veel moeilijker. En antwoord op je vraag... het lijkt me voor jou wel "fijn" dat hij er serieus mee bezig is. Het is dus niet zo dat hij echt niet wil, anders had je dat waarschijnlijk al wel gehoord. Ook betekent het volgens mij dat hij beseft wat hij van jou vraagt als hij zegt dat hij (nu) geen tweede wil. Moeilijk hoor, voor jou maar vast en zeker ook voor hem! Heel veel sterkte en wijsheid voor de komende tijd. En je weet, hier kan je altijd terecht... Dikke knus.
Werkelijk geen idee.. Deze maand iets minder mee bezig geweest in de zin van ovu bepalen. Volgend weekend wordt weer spannend dus... Jij voelt je beter dan je vorige zw.schap? (so far..) gelukkig maar!! het is welliswaar voor het goede doel, maar het lijkt me geen pretje! Gave banner trouwens!
Ik mag de dag erna altijd bellen, maar dat is nu een dag later door Hemelvaart ertussen. Helaas. Gisteravond en vanochtend eindelijk van het bloed af, zit er zojuist weer van alles... Bah, lijkt wel of het nooit stopt. @Sweetvienna, gelukkig praten jullie weer en zijn er al wat misverstanden uit de wereld. Fijn juist dat hij goed nadenkt over je vraag, dan gaat hij er serieus mee om en wie weet... Ben je zelf ook al weer wat rustiger? Want gisteren had ik het wel heel erg met je te doen. De frustaties vlogen gewoon van het scherm af. Dikke knuffel voor jou.
sweet, fijn dat er in ieder geval weer gepraat wordt, en dat er alvast wat misstanden uit de lucht zijn... Dat geeft goede hoop. Ik denk ook dat je man weet wat de wens opgeven voor een tweede voor jou betekend, en is ook niet wat je overhaast moet besluiten... "komt wel goed hoor schatje" in ieder geval een dikke knuffel
NOD 14-05- Lentebloempje - 33 jaar - ronde 11 ,Charlotte 02-11-2006 , Thomas 19-07-2008. 16-05- Sanne1975-35 jaar-ronde 2-1e kindje 18-05- Alexandra2008 - 33 jaar - na 10e ronde zwanger, toen mk - ronde 9 na mk - 1e kindje 22-05- Sweetvienna - ronde 4 - zoontje van 2 jaar 23-05- Marjolein - 30 jaar - ronde 5 - 3e kindje, mk 2008, LUNA*geboren en overleden 15-1-08, 2e dochtertje 28-12-08 24-05- Leonieke - 33jr - ronde 6 - 1ste kindje 28-05- Bobi - 33 jaar - ronde 5 - 1e kindje 30-05- Saffron-35jaar - 4de ronde, dochter 3,5, zoon bijna 2 31-05- Jippiejee - 30 jaar - ronde 9 - 1e kindje 01-06- Elba - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje 02-06- Eternity - 30 jaar - ronde 3 - 1e kindje 02-06- Karen74 - 36 jaar - ronde 4 - 4e kindje - vmk 8 mrt'10 02-06 - Saskia33-34 jaar - ronde 9 -1 e kindje 03-06?? MVL - 35 jaar - ronde 1 na 2x MK, 4e kindje 03-06- Bieb - 31 jaar - 1ste kindje 03-06- Hexje - 33 jaar - ronde 2 - 1 ste kindje 04-06- Chantal78 - 31 jaar - ronde 11 - 1e kindje 04-06- Knuffel - 34 jaar - ronde 6 - 1e wondertje 13-06- Evelynw76 - 34 jaar - ronde 10 - 1e kindje 13-06????- Nanette77 -33 jaar - dochtertje 2.5 jaar ?? - Yippie - 33 jaar - 1e kindje - bezig sinds 2006 - 1e icsi mislukt. ?? - sasha - 36 jaar - ronde ? - zoontje van 18 maanden ?? - Mykelti - 31 jaar - bezig sinds juni 2009 - MA in ronde 9 op 6+4 AFSPRAKEN : 20-05 Alexandra afspraak gynaecoloog, uitslag bloedonderzoek 02-06 snoetetoet controle vk 03-06 Goofychick intake VK 08-06 Goofychick tweede (termijn) echo gyn 10 wkn BEVALDATA : 22-10- Kvinna - 34 jaar 1e kindje 06-11- snoetetoet - 33 jaar 2e kindje 11-11- Samba - 30 jaar - 1e kindje 19-11- miekiee - 32 jaar - 3e kindje 26-11- Hartediefje - 33 jaar - 3e wondertje 08-12- Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje 11-12- Femke32 - 34 jaar - 2e kindje 25-12- Aggossie - 32 jaar - 1e kindje 29-12- Goofychick - 35 jaar - 2e kindje 31-12- Jel1978 -32jaar - 1e kindje 20-01- kristel79-31 jaar-2de kindje
@sweet.. goed dat jullie het gesprek zijn aangegaan.. En dat de misverstanden aan het licht komen.. Ik hoop dat alles snel uit de wereld is en dat jullie goed door kunnen samen. @wie het vroeg.. Het bloeden is gestopt. Veeg bij de toilet nog slijm met wat bloed mee... Ik heb nog niet getest, maar doe het zaterdag. De test dinsdag was positief, maar het was geen vette streep. /dus als het weg is zou zaterdag de test bijna niet meer positief aan kunnen geven. Ik wacht maar even af.
Zo daar was ik dan @ allemaal een hele dikke knuffel, tranen waren het hier.... nanette, meis ik duim heel hard voor je..... Sweet fijn te horen dat jullie weer een beetje on speaking turms zijn, het komt goed meis.... En toen was ik het allemaal weer kwijt haha (strijken en zp gaan ook niet samen8)) Hier een beetje leuk nieuws.... Ik had 5 weken geleden een kitten uitgezocht (via foto), maar heb die weggeven (nog voor ik hem in het eggie had gezien) aan een jongetje van 4 van wie de poes was verdronken..... vond het zo zielig en ja ik heb er al 3.... Nu belde eergister het baasje van de kittens dat ze een afzegging had en dat ze een zwarte voor me had (ben helemaal gek van zwarte katten heb er 2) maar toen was het niet zeker of het een kater of een poes was (wil alleen maar katers, heb slechte ervaringen met poezen).... Dus zei ze dat ze een dag later wel met het beessie langs de dierenarts zou rijden om even te laten kijken wat het was en zou ze me bellen...... Gister hele dag niks, geen telefoon geen sms.... dus ik al gedacht jammer was het toch een poes..... staat mijn vriend ineens om 7 uur met kleine poes voor de deur Het was toch een kater(tje) Hij is 9 weken en echt iniemieni kat en hij draagt nu de naam darkie Zal als jullie het leuk vinden straks even een foto van hem maken als hij wakker is en hier neerzetten...... Dikke knuff P.s
Nee, niet veel, maar het begint me langzamerhand na 11 dagen wel te irriteren. Wil ermee klaar zijn. Hoewel het hcg ook nog niet weg is..zal dus nog wel even moeten wachten op een nieuwe ronde...
Och meis.... hoop dat het heel gauw weg is (* probeert het nu hard voor je weg te blazen*) en dat je weer heel gauw alles op de rit hebt..... En laat het opschieten dan kun je nog mooi mee met de rest voor juni Knuff
Hahaha dank je hebben hier ook een salem zal als hij wakker is (slaapt eindelijk haha wat een race monster) even een foto maken en plaatsen natuurlijk
@hexje hoe sweet!!!!! Zwijmel!!! @Mvl, jee meid, sterkte. Tis niks, als het dan over is dan wil je ook zo vlug mogelijk alles uit je lichaam hebben.
salem.. een gevaarlijke naam voor een hexje Wij hebben ook een kater.. samos een abbesijntje.. mijn man is echt kattengek en wil heel graag een 2e.. Maar ik wilnog ffies wachten misschien op zijn verjaardag.. Een abbesijn is trouwens een geweldige kat als je kids wilt/hebt. Dat karakter is zo makkelijk.. mijn dochter en hij zijn de beste vrienden, terwijl ik als ik samos was geweest al lang een haal naar de dame had gedaan
haha ja een hex moet toch minimaal een zwarte kat hebben die Salem heet, helaas kan deze niet praten Al kan hij beste verhalen afsteken Abbesijnen zijn vet mooi En idd hebben een mega lief en een goed zak karakter foto foto En dat van dat uithalen ja helaas sommige zijn te goed