he girlzzz ben ik weer ...met zonnebril. mis jullie. ben niet zo spraakzaam. heb veel ellende gelezen hier zeg. bah hoe gaat het met jullie meiden vandaag? knuffel? hexje..schattig katje!!!
nope. wordt erger! maar mag niet klagen. velen willen in mijn plek zijn en dat besef ik. hoe gaat het met jou lieve meid?
Tuurlijk mag je wel klagen. Is er niets tegen te doen? En ik dacht dat je zei dat je het eerder hebt gehad. Wanneer was het toen over? Hier nog steeds met ups en downs. Ben nog steeds niet helemaal uit m'n dip maar dat komt vast wel weer (lichamelijk wil het ook allemaal niet helemaal zo).
knuf... ik snap dat je nog niet uit je dip bent. en dat mag ook. maar lichamelijke problemen? hopelijk niet erg. pijn? oh meisje bah!! en nog eens bah!! rap zwanger worden meid. please... kun je meepraten over kwaaltjes. zwangerschapskwaaltjes dan he
ja goed idee hexje. samen zwanger in juni!!! ik hoop zo dat dat de roze maand wordt van ons allemaal! by the way...ben jij nou weeral aan het strijken? vorige keer ook... proper vrouwke jij!
Ja ik blijf aan het strijken Ben ernstig ik weet het haha je en poets soms heel veel maar dan is het wel weer schoon Wat grappig trouwens dat je dat op valt lol
Hey meiden ik zeg tot straks ik heb het eten ondertussen ook al klaar jullie ook eet ze als jullie er aan toe zijn en hopelijk tot straks !! Femke en jij pas goed op jezelf he!!! Dikke knuff Dikke knuff
Ik vind dat altijd wel fijn, zo'n was die helemaal gestreken en lekker ruikend in de kast ligt... Was je eten lekker? Ik ga zo beginnen.
ik ga ook zo eten. of toch een poging doen. bah misselijk. maar ik moet iets eten. lieve knuf...voor de rest mag ik niet klagen hoor. alleen hoofpijn maar dat wordt hier wel afgezaagd he. ik praat er al 3 weken over dus. veel belangrijker is hoe het met jullie gaat. ik mis jullie echt en wens je een snelle en goeie zwangerschap toe meid. ik lees mee maar reageer niet altijd. ik ga weer liggen. voel me niet goed. sorry lieve knuffel! tot gauw!
@Hexje, AHHH...! Wat een schatje! @Nanette, Ik sluit me graag bij de vorige optimistische sprekers aan hoor.. houd hoop meis!! @Femke, Was je de vorige keer niet met 10 weken door de ergste kwaaltjes heen..? (dacht ik eerder van je gelezen te hebben) Duim voor je dat dit ook snel ophoudt en dat je volle gas kunt gaan genieten! @All, Eet smakelijk! Hier nog 6 minuten voordat de oven piept..
Mijn hobby is het ook niet strijken . Dus schuldig voelen? No way! Heb een enorme berg strijkgoed liggen, maar het past niet meer in mijn kasten, dus dan strijk ik het wel als ik het aan wil. Vandaag lekker getut en wel alvast wat was gedaan omdat ik zondag voor 1 week naar orlando vertrek. Omdat het voor mijn werk is wel zonder mijn schatje.....
Gelukkig.. niet de enige dus ! Orlando, Leuk! Wel jammer zonder manlief.. toch leuker dan zakelijk. Wens je wel alvast een fijne week! Ohja.. jij was degene die van tevoren moet testen.. Hoe is je gevoel erover?? Dubbel spannend!