Lieve MvL, toch van harte gefeliciteerd en dat je vandaag even kan genieten van de kleine dingen..... En ik kan me goed voorstellen dat dit even niet je dag is.... het is alles bij elkaar ook niet niks......dikke knuff Elba, je had een half uur moeten blijven liggen jij met een kussentje onder je kont Niet gelijk naar de wc En van je moeder, mijn ervaring is dat ze het nu eenmaal op hun manier altijd beter kunnen! Ik heb mede door dat soort dingen het contact met mijn moeder verbroken.... Maar meis doe het gewoon zoals jij denkt dat jet goed doet.... en wat je hart je ingeeft, dan komt het vast goed! Karen, met al die testen en slijmpjes kan ik je niet helpen snap er zelf ook niks van Het is allemaal niet niks wat je in korte tijd voor je kiezen hebt gehad, vindt het heel goed van je dat je elke keer weer naar je therapeut gaat en daar je verhaal doet (ik had daar altijd heel veel moeite mee) En meis, ga even een blokje lopen.... neem het zonnetje de wind de natuur even diep in je op.... en sta je zelf niet toe weg te zakken (een beetje mag altijd hoor) ga even genieten van de kleine dingen een vlinder of iets anders wat je ziet probeer even alleen daar aan te denken (ja weet het uit ervaring makkelijker gezegd dan gedaan) en laat die huilbui gewoon gaan..... net zolang dat hij vanzelf stopt.... Ik denk aan je meis.... helaas weet ik hoe het is om in jou schoenen te staan en het is niet makkelijk.... maar je kunt het! Kom op!!! *slaat arm om je heen en geeft je een dikke knuff* Eternity je hoort hier bij ons!!! Iedereen heeft hier zijn plekje, zijn eigen verhaal en dat maakt het kippenhok het kippenhok! Ieder kipje heeft zijn toevoeging!!! Dus ook jij.... Alexandra balen meis, maar (graaft even diep in haar achterhoofd) had jij niet steeds een hele onregelmatige cyclus waar je niks van op aan kon??? Het zou dus wel kunnen dat je nu met de ovu testen erbij een regelmatigere cyclus hebt... snap uiteraard dat dat niet is wat je wilt maar denk dat het wel bijdraagt aan wat je wel wilt! 2% onverklaarbaar onvruchtbaar??? Kom op meis, laat de pootjes niet hangen! Sta op en zeg tegen jezelf dat je het kan! Denk dat je lichaam ook reageert op ups en downs van je eigen geestelijke welzijn.... en die 2% dat is 1 op de weet ik veel hoeveel..... en in dat hoekje sta je niet! dikke Knuff Leonieke je kan niet met iedereen raak vlakken hebben (helaas) maar dat sluit niet uit dat je er hier gewoon bij hoort! En je hebt gelijk als er heeeeeeeelllll veel pagina's bij gekomen zijn is het niet altijd mogelijk om op iedereen te reageren, maar weet je soms kun je ook niet reageren gewoon omdat je niet weet hoe of wat je moet zeggen..... en dan lees je het wel maar reageer je niet, denk dat we dat allemaal wel eens hebben.... Maar er is altijd wel iemand die reageert op je berichtjes... Knuffel haha niet op vakantie lol ik ga 2 weken haha en zonder internet *slik* en mobiel internet vanuit het buitenland is heel duur Enne hoe was het in het hotelletje??? Sweetvienna, fijn te horen dat jullie neuzen de zelfde kant opstaan.... en knap van je hoor dat je hem de tijd gund om er rustig over te denken * dikke *knuff* Knuffel kom maar op met die ego berichten *knuff*
Ik heb een nieuw topic aangemaakt op het zwanger worden forum: alleen de kar trekken. Toch stel ik hier ook de vraag: Hoe is dat bij jullie? Zijn jullie beide bewust bezig met zwanger worden? Of is het toch zo dat het meer van 1 kant komt?
Ik ben het helemaal met Hex eens! En het feit dat je er zo bewust mee bezig bent betekent in mijn ogen dat je er wel weer doorheen komt! En je zal zien, uiteindelijk kom je er toch weer een stukje sterker uit dan je erin gegaan bent. Dan heb je weer een berg beklommen!
Inderdaad, een soort visieuze cirkel, waar je in terecht komt, goed dat je er wat aan laat doen in de vorm van onderzoeken...
Thanx, ik wist niet of hier nu wel de juiste plek was. Ik heb het idee dat de meeste mannen wel meedenken... Die van mij (en dus die van jou ook zo blijkt) doet dat dus niet. Ach ja......
Denk dat we in beide topic's wel antwoorden kunnen krijgen, misschien dat de meiden met de mee denkende mannen ons wel tips kunnen geven om die van ons wat mee denkender te maken Nee meis die van mij ook niet maar weet je wij hebben elkaar *knuff* en gaan er zeker doorkomen!
Knuffel en Hexje, bij mij gaat hij wel mee in de ovutesten etc, niet dat hij daar niets van wilt weten, ofzo, maar alles moet wel van mijn kant komen.. Hij heeft geen kass gegeten van vruchtbare dagen etc. Dus op die manier gezien, komt wel alles bij mij vandaan. Hij heeft alleen (gelukkig) geen afkeer van ovutesten, temperaturen en de "verplichte dagen"
hoi, heb net bezoek gehad en nu net de laatste blz. gelezen, sorry ik weet het echt even niet meer, eh MVL van harte gefeliciteerd en laat je hoofd niet hangen, het is maar een getal hoor.... Alexandra, ook een dikke knuf, kop op, het duurt veeeelste lang, maar het komt hoor! En knuffel, die van mij is er ook lang niet zo mee bezig, de laatste keer was ik er een beetje flauw van en heb ik niet een gezegt dat ik ongesteld was geworden, hij vroeg ook niks mbt het zwanger worden ofzo. pas na 3 dagen kwam hij erachter , ik was nogal chagarijnig en hij vroeg zich af waarom, dus ik zei dat ik dat wel vaker had als ik ongesteld was, beetje gemeen, maar ik was er zo klaar mee dat alles van mijn kant komt. Hij vroeg sinds wanneer en ik zei dat het al bijna weer over was :x. Wel een beetje gemeen maar het kwam wel aan geloof ik...
Knuffel, hier hetzelfde. Man wil het wel heel graag, maar dan zonder gedoe.. Komt er eigenlijk op neer dat ie er helemaal niks van begrijpt. Nu voelen mannen er ook niks van. Vind ik weleens gemeen, wij voelen alles: van ongi tot eisprong tot volgende ongi. En dan moet je 'er niet zo veel mee bezig zijn' .. yeah right! ..:x Nu ik mijn mond hou over mijn vruchtbare dagen en voornamelijk hier klets als er iets hoogizt ipv overloos doorzeur tegen hem, (ik beken, ik heb daar een handje van) gaat het wel een stuk leuker en gezelliger! Ik weet wel dat hij (zeker na onze mk) heeeeel gelukkig is als het weer zover mag zijn. Dat besef maakt een hele hoop goed!
Heej Knuffel, ik heb je een PB gestuurd. Over die mannen...hier nog eentje die vindt dat we 'de natuur zijn gang moeten laten gaan' en absoluut niet wil vrijen om die reden! Dan wordt het een moetje en gaat de spontaniteit ervan af! Soms moet ik er wel een beetje om lachen, dan zegt hij als grapje 'zo, wil je weer wat van me?' oid terwijl ik dan ergens aan het eind van mn cyclus zit ofzo hij heeft werkelijk geen idee wanneer en hoe lang een vrouw vruchtbaar is volgens mij Eerlijk gezegd heb ik je topic nog niet eens gelezen maar als ik de reacties van de andere meiden zie, kan ik je deze reactie al vast wel geven. Ik ga NU je andere topic lezen
He meiden, ik ben back in town!!! Was heerlijk twee daagjes Zuid Limburg, echt genoten. Was heel apart om daar nu met zoonlief te zijn terwijl ik 2 jaar geleden daar 5,5 week zwanger was en nog aparter dat ik er weer zwanger was. Is een culinair hotel dus ze hadden er een uitdaging bij om een lekker menu voor mij samen te stellen.
whahahahahahaha herkenning Ik heb het hem laatst even uitgelegd.. Hij dacht dat wij vrouwen de hele maand door zwanger konden worden!