30+ kippenhok - voor alle 30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door shadowcat76, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonieke

leonieke Niet meer actief

Blijft een bijzonder verhaal he?!
    Lekker dat jullie zo genoten hebben.

Welk hotel is het? Klinkt goed dat je zwanger bent op je gereserveerde datum :p ;) :D

Dan boek ik hem ook voor over een maandje.. Wie gaat er mee??:D :D

2. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Sweetvienna, Knuffel en hexje, Bedankt, ja misschien is dat waar. Is mijn moeder best trots maar laat ze dat niet merken en benadrukt ze het negatieve. Ja, zij zou het anders doen. Maar het rare is dat mijn zoontje het helemaal niet zo leuk vind bij haar. Ik heb het gevoel dat hij te veel van haar moet presteren.

Karen, Gelijk heb je. Rustig aan doen hoor. Je hebt gewoon veel voor je kiezen gehad. Kan jij niks aan doen. En als je dan ook wat aanleg hebt voor depressies, dan heb je er gewoon wat meer last van. Ik heb ook wel die aanleg, denk ik. Ik heb na de geboorte van mijn zoontje een postnatale depressie gehad. Niet leuk. Maar het is wel weer over gegaan. Gelukkig. Dus Praat het hier lekker van je af.

Nanette, top, de hele maand zwanger worden. Super!

Momenteel ben ik een beetje aan het tobben. Heb net 3 proefwerken nagekeken en ze zijn zo slecht gemaakt. Ik baal er zo van. Voel me eigenlijk waardeloos als lerares als ze er zo weinig van gesnapt hebben. Denk dat ik veel meer stuctuur moet gaan bieden. Anders leren ze het nooit. Maar soms is dat zo lastig als ze als maar denken iets beters te melden te hebben.

Nou veel groetjes, liefs Elba

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ga kleine gauw in bad stoppen, niks dat hij nu kan lopen maar hij zit nu ook overal in en tussen buiten......en het STINKT hier.

4. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Hoi meiden,

ben blij dat ik niet zoveel hoef bij te lezen ondanks ik er 2 dagen niet geweest ben.

MVl, nou meid gefeliciteerd met je verjaardag. En als je de kaarsjes uit blaast mag je een wens doen ;).

Elba, dat is nooit leuk om van een ander te horen hoe je moeder over de opvoeding van je kind denkt.
    Mijn moeder vraagt bijna nooit hoe het met me gaat na de laatste twee miskramen, maar had afgelopen zaterdag een feest bij mijn ouders nou de hele familie weet het hoor terwijl ik dat helemaal niet wil. Dan denk ik klets met mij en niet met andere erover.
    Misschien kan je voor tips over onderwijs bij nanette zijn die is ook lerares.

Karen, jeetje meis wat een gedoe allemaal weer zeg.
    het is nooit fijn om in een korte periode zoveel mee te maken en je denkt ook dat het nooit ophoudt.
    Nou meis hoop echt dat je even je zinnen kan verzetten en uit die cirkel kan komen. En misschien is het even beter om het zwanger worden op een laag pitje te zetten en even je ritme en gedachtes op een rijtje te krijgen.
    En hier kan je altijd je ei kwijt.
    Dikke knuffel.

Eternity, ik heb ook wel eens hoor dat mijn berichtjes niet door komen net als de rest van dit forum.
    Maar ik zet mijn verhaal er dan gewoon nog een keer bij en dan wordt er wel gereageerd. De aanhouder wint.8)

Alexandra, oohhh nee he meis weer die verdomde rode duivels.
    En 2% is heel weinig op heel veel vrouwen.
    Geef niet op hoor gewoon door blijven gaan. Je hoort zo vaak verhalen dat het zo lang duurt maar toch gelukt is.
    En zoals ik hierboven al zei de aanhouder wint. Ook al is de weg nog lang. Je zult er komen.
    OOk jij een hele dikke knuffel.

Sweet, hey meis ben blij dat jij en je man al weer wat beter met elkaar omgaan en ik hoop ook echt dat jullie eruit gaan komen met z'n tweeen. Dikke knuffel.

Knuffel, bij ons gaat het wat meer met ons tweeen maar dat moet denk ik ook wel als je in de mm zit.
    Hij gaat door de weeks nooit mee voor folikkelmetingen, maar in het weekend altijd en als er iets gebeurd is wat iets minder is gaat ie de volgende keer ook mee. Hij is wel meegaand met tijdstippen als we weer "moeten" maar niet van harte. Maar bij IUI is dat nu gelukkig minder. Ik test ook altijd als hij thuis is nooit alleen en hij wil het dan ook echt weten en leeft echt mee maar moet wel alles zeggen. Net als bij de rest van het huishouden ( blijven toch mannen he)

Update, hier gaat het goed ben begonnen met een darmontgiftingskuur en ban reuze benieuwd heb al 5 jaar last van spastische darmen en ik wordt er helemaal gek van dus ga nu weer eens dit proberen. Mag alleen niet zwanger worden tijdens en duurt +/- 2 weken, maar moet toch wachten op ongie.

5. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Bieb, heb even gegoogled op spastische darm, want ik was benieuwd wat dat precies inhield.

Wat doe je dan nu tijdens die darmontgiftingskuur?? Ben er wel benieuwd naar. Ik heb namelijk ook sinds de twee miskramen veel meer last van mijn darmen, bepaald voedsel geeft rare pijnklachten, maar naar de wc ho maar...

Je leert hier wel een hoop op dit forum...

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    3 van de hoeveel?
    bij 3 van de 30 zou ik me nog geen zorgen maken;)

welk vak geef je?

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Elba, als ze bij mijn een toets hebben gemaakt (leeftijd 5 6jaar en iedereen heeft het slecht gemaakt doe ik het overnieuw)

8. suussuus

suussuus Niet meer actief

hallo iedereen

is hier in dit kippenhok ook plaats voor een 40+1 (41)
    ik zal me eerst even voorstellen....................
    ben een supergelukkige meid van 41 heb een zoontje van bijna 6 en een van bijna 4, een heerlijke man,.....................en daarnaast toch nog 1 laatste wens
    nl...... een derde
    ik weet dat ik een laatbloeier ben en dolgelukkig ben met 2 gezonde zoontjes ................ wij willen heel graag dit grote wonder nog 1 keer meemaken

tot zover..........................suussuus:)

9. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    Dames, hier ben ik even......
    heb geen banner meer... kan het niet meer aan.... weet ook niet of ik hier nog terugkom...:(

Mijn vriend en ik hebben gisteren een pittig en lang gesprek gehad. Over ons, over zwanger worden.... hier trok ik eigenlijk ook de kar...
    Toen vroeg ik: wil jij echt een kind of liever niet.... wees eerlijk naar jou en mij...
    En hij: eigenlijk niet per se..

Pffff dat hakte erin. Wij hadden op een gegeven moment echt ruzie en ik zei: nou, ik doe niet meer aan de pil en ook niet aan een condoom, je bekijkt het maar.... Zijn reactie was: Nou, dan leg ik er een knoop in....

Maar ja, dat was gisteren rond 19 uur. We hebben tot vannacht 4 uur gepraat en gepraat en af en toe wist ik niet wat ik nog moest voelen.... 12,5 jaar relatie en nu komt ie ermee????
    Maar al het praten heeft toch nog iets opgeleverd. Hem doet het pijn om mij constant verdrietig te zien als ongi er is.... hij kan er niet mee omgaan. Hij heeft na lang praten ingestemd om zich te laten testen. Morgen bel ik dus de HA. Als nu blijkt dat hij gewoon vruchtbaar is, dan wil ik mij laten onderzoeken.
    Wij konden nu gelukkig eens worden dat wij tot oktober proberen. Dan zijn we 16 maanden bezig. Lukte het niet tot dan, dan stoppen wij ermee.
    Ik wil mezelf ook niet langer kwellen met pijn en verdriet. Dit was ook wel een moeilijke beslissing, maar nog moeilijker zou het zijn mijn leven zonder mijn vriend te moeten leven. Er werd veel besproken en er liepen ook de nodige tranen bij ons.
    Ik heb alle ovu en zwangerschapstesten weggegooid, ik wil die druk niet meer, ik kan het niet meer. Ik merk dat ik terugval richting mijn burn-out en dat wil ik niet.
    Het belangrijkste is nu dat wij samen zijn, van elkaar houden en samen oud willen worden. Mocht het toch lukken om zwanger te worden dan is het een cadeau en van harte welkom.
    Ik laat het los en zie wat er gebeurt...... wil mijn vriend niet kwijt.....

Ik zal af en toe een keer terugkomen en laten weten of oma op bezoek was en natuurlijk wil ik dan ook weten hoe het met jullie gaat.... maar het zal wel stukken minder worden..... doet me zeer om afscheid van jullie te nemen.... maar ik blijf aan jullie denken en kom af en toe buurten.....

Succes idereen!!!
    En bedankt voor al jullie steun van de afgelopen weken. Jullie zijn toffe kippetjes ;)

10. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0

ZZoooooo wat een hectische avond/nacht heb jij achter de rug en ik vond het zo erg voor je, maar ben wel blij te lezen dat jullie je nu laten onderzoeken en toch ervoor kiezen om nog verder te gaan.
    En snap dat je even dit forum laat voor wat het is en je je niet hierdoor laat leiden of gek laat maken.
    Nou meid heeel veeel succes en hoop snel goed nieuws van je te horen.
    Dikste knuffel.....

11. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Ja dat is zo vervelend en kan ook heel weinig naar de wc.
    Ik heb capsules besteld om mijn darmen te reinigen.
    Zal je de link geven kan je het even lezen.
    heelnatuurlijk - home

12. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Tuurlijk is er plaats voor een 40+er.
    Super leuk dat je nog voor een 3e gaat.
    Ben je al lang bezig????

13. eternity

eternity Niet meer actief

@leonieke; wat ontzettend lieve reactie van jou!!! Dank je wel meid!
    En ik herken het ook wel hoor. Want als ik ook 30 pagina's bij moet lezen, dan kan ik ook niet echt op iedereen
    antwoorden. Maar ik probeer het wel altijd.
    Maar het ligt ook meer bij mezelf hoor. En het zijn echt topmeiden hier.
    En ik hoop dat ik hier bij mag horen!
    En wat super lief dat je hebt onthouden dat er nog een rot datum aan komt voor me! Jeetje... terwijl je zelf
    al zoveel aan je hoofd hebt gehad.
    3 juni komt er nog aan. De sterfdatum van mijn lieve zus...
    25 mei zou ze jarig zijn. Maar dat is op zich geen rot datum. Wel moeilijk, omdat we dan niet meer naar haar verjaardag
    kunnen komen.
    Dikke knuffel voor jou meid!

@Alexandra: ik ben niet de enige dus, die nooit ergens bij heeft gehoord.
    Ik ben idd nogal eerlijk en recht door zee, en veel mensen waarderen dat niet helaas.
    Dank je wel dat je me snapt meid. Dat doet me echt heel veel!
    En wat enorm balen dat je ongi bent geworden!!!! Ik kan me echt zo voorstellen dat na zo'n lange tijd je een beetje
    de hoop op geeft.
    En we moeten er maar eens voor gaan zorgen dat het jouw beurt gaat worden binnenkort!!!!
    (ookal heb ik geen flauw idee hoe we daar voor moeten zorgen, maar goed!! :))

@karen; ja, ik ben daar ook heel gevoelig voor... Ben zowiezo 'n beetje 'n gevoelige muts hoor!
    En ik ben blij dat ik toch wel welkom ben hier!

@mvl; ik vind het ook fijn om alle dingen te lezen hier van elkaar.
    En ik leef ook echt enorm mee met iedereen.
    Maar zoals ik al zei: ik ben gewoon 'n hele gevoelige muts, die het ooit even teveel wordt. :)
    En dat ligt echt niet aan jullie. Ik vind jullie top!

@knuffel; toch fijn dat het een herkenbaar gevoel is. En ik voel me er op zich wel fijn bij om hier te zijn hoor.
    Alleen dat ik soms niet echt mee kan kletsen door de onderwerpen. Maar dat is meer mijn probleem. :)
    Donderdag de echo van je buik. Spannend! Je zou bijna aan de ene kant hopen dat ze iets vinden, en dat ze dat kunnen fixen
    en dat je je dan weer lekker voelt hè...
    En over je andere vraag: wij zijn er allebei echt heel bewust mee bezig. Het komt echt van 2 kanten.
    Mijn vriend vraagt ook steeds wanneer mijn NOD is, en hoever we al in mijn cyclus zijn. Echt heel snoezig.

@sweetvienna; ik weet het meis... En we zullen het voortaan op de Alexandra-manier doen! :)
    Hoe is het verder met jou?? En met manlief??
    Ah, ik las al dat het wat beter gaat. Ik hoop dat jullie er snel samen uit komen.

@bieb; laat me ff weten of die darmontgiftingskuur helpt!! Ik heb ook spastische darmen, mijn hele leven lang al.
    En ik zoek ook naar een oplossing.

@Evelyn; oh meisje toch... Ik heb met pijn in mijn hart je berichtje gelezen...
    Wat een enorm zwaar gesprek moet dat zijn geweest. En wat een enorm moeilijke keuze!!!
    Maar je moet weten dat je hier altijd welkom bent, hoe dan ook!!!
    En ik hoop voor je dat het gewoon snel toch nog raak mag zijn voor jullie.
    Mannen zijn hier volgens mij echt 'n heel stuk nuchterder in dan vrouwen.
    Maar ik ben blij dat jullie er toch samen uitgekomen zijn.
    Ik hoop dat je nog gewoon lekker bij ons blijft hier, en ons op de hoogte houdt met hoe het gaat met je!

Zo, ik ben weer bijgelezen. :)
    Ik ga nu lekker slapen. Tot gauw kippetjes!
    Dikke knuffel aan iedereen!
    Jullie zijn lief!!!

14. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Allereerst Evelyn...jeetje meid...wat een heftig gesprek en avond heb jij gehad...maar wel goed dat de kaarten nu open op tafel liggen denk ik...Mijn situatie is niet vergelijkbaar met die van jou maar toch staan wij ongeveer voor dezelfde keuze mbt het doorgaan of stoppen met proberen zwanger te worden. Ook ik kies dan echt voor mijn man en ons.
    Mannen zijn hierin idd veel nuchterder dan vrouwen. Meeste mannen kunnen ook prima leven zonder kinderen. Die hebben dat niet zo, die enorme wens om een kindje. Ze zijn er wel hoor, die mannen, maar ze zijn volgens mij in de minderheid. Als het kindje er eenmaal is, zijn ze vaak heel blij en gelukkig met hun kindje maar dat waren ze ook wel zonder kindje geweest, dat idee heb ik altijd. En mijn man bevestigt dat. Hij zegt dat het hem moest overkomen, dat hij die drang nooit heeft gevoeld.
    Ik kan me voorstellen dat je er voor nu even klaar mee bent en dat je het los wilt laten. Meid, je moet doen wat goed voor jullie voelt. Heel veel sterkte met dit alles en ik hoop voor jullie dat jullie toch een wondertje is gegeven...dikke knuffel meis.

Bieb, ik ben ook wel benieuwd naar je kuur! Ik zal vandaag die link es bekijken. Ik heb ook al jaren spastische darmen, heel irritant. Het bloebt en blubt eigenlijk altijd in mijn buik :) en ik voel eigenlijk altijd wel een zeurderige pijn in mijn onderbuik. Ik ben het even kwijt hoor maar hebben ze bij jullie nog wat gevonden met de onderzoeken? Ik hoor nl. ook wel eens verhalen van vrouwen met endometriose, die hebben ook vaak last van hun darmen. Niet ik dat zeg dat dat bij jou zo is hoor, of dat ik je wat wil aanpraten maar mochten ze niets hebben gevonden, is het misschien iets om te onthouden?

Eternity; wat fijn dat jouw vriend wel zo betrokken is bij het zwanger worden! Gaat het weer een beetje met je meid? Je hoort hier thuis hoor!!!

Suussuus; welkom! En veel succes!

Meiden, ik heb een drukke dag vandaag, heb 2 dagen niets gedaan in het huishouden en nu wreekt zich dat...dus poetsen, poetsen, poetsen vandaag...

Iedereen heel veel sterkte en dikke knuff!

15. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Oh Bieb..ik heb ff snel je berichten gescand...ik zie nu dat er pcos is geconstateerd :) dus ik weet het al weer...Nou in ieder geval heel veel succes met de kuur! Hou je ons op de hoogte of het werkt? Dikke kus

16. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    Hoi allemaal,

ik zal me eerst even voorstellen, ik ben Rieanne, 32jaartjes oud en al mama van een super mooi mannetje van bijna 6.
    Na heel veel twijfels hebben we toch besloten door te gaan voor een tweede en heb ik afgelopen maand naar de prullenbak verbannen... dit al voor de tweede keer in een kleine 2 jaar tijd.
    Bij mijn zoontje is het allemaal niet vanzelf gegaan en dus had ik heel veel twijfels het nog een keer aan te gaan, maar de wens voor een tweede kindje is groter dan onze angst dus ik zou graag willen meebabbelen in dit drukke topic als daar nog een plaatsje voor is ;).

Groetjes Rieanne

17. leonieke

leonieke Niet meer actief

@ Rieanne, Welkom! Je zukt merken dat het veel tijd kost om al het gekakel bij te houden, mar je krijgt er ook heeeeel veel voor terug. Het zijn stuk voor stuk lieve top-meiden hier!

@Evelyn, Pff.. meis wat een verhaal! Ik hoop dat jullie hier samen wel gaan uitkomen hoor! Ik zal je actieve deelname missen, maar begrijp je beluit heel goed. Sterkte!

@ Eternity, Ik mail je vanavond nog even. Nu op mijn werk vlug ff tussendoor ;) , heb niet de rust om evevn echt te reageren. Tot later,
    lfs

18. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Welkom suussuus, er is hier altijd plaats voor een kippetje extra. Maar er wordt hier af en toe genoeg gekletst, dus ik hoop dat je tijd genoeg hebt...

19. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Pff, meid, weet even niet zo goed wat te zeggen, ben allang blij dat jullie het zo goed uitgepraat hebben, en niet zijn blijven steken op de ruzie. Je moet doen wat het beste is voor jezelf, en als dat is zoals je schrijft, doe je daar goed aan.

20. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Ook jij, net als Suussuus, welkom in dit drukke, maar zeer gezellige topic.

Deel Deze Pagina