Tot later lieverd! Geniet maar lekker van de zon!!! En Eternity, ik sluit me helemaal bij Sweet aan hoor!!! Je bent ook een lieverd!
Dank je wel lieverd!!! Ik ga er echt van blozen!!! En jij bent ook een TOP-meid!!! Ik hoop dat je van de vitamine-D ook nog een beetje een extra oppepper pakt in de tuin! Meiden, jullie maken me aan het blozen hoor!!!! Dank je wel meissie! Je bent een schat!!!
Ja, dat hoop ik ook echt!!!!! Ik ga voor haar duimen hoor! Er zijn echt veel te veel MK's hier hoor!!
In de tuin op gsm hahaha. Marjolein, hoe gaat t nu met jou dan? Kan me voorstellen dat je down was na die berichten van 2 zwangerschappen. Knuffel meid
Kans op miskraam wordt groter naarmate je ouder wordt. - Vrouwen in de vroege jaren 20 - het risico van een miskraam is ongeveer 10%. - Vrouwen in de late jaren 30 - het risico verdubbelt bijna tot 18%. - Vrouwen dichter bij 45 - het risico neemt toe tot meer dan 50%.
Sweet haha, gelukkig ga je ons toch nog niet verlaten Maar nu gaat het ondertussen wel weer. Ik probeer het allemaal wel te relativeren. Als ik dan aan mn broer en zn vriendin denk die zo graag een kindje willen en zij al 35 is, dan probeer ik weer te bedenken dat ik niet zo'n haast heb. Het is een beetje op en neer eigenlijk. Vandaag schijnt de zon, dus weer een beter dagje!! @Alexandra, hoe gaat het nu met jou meid? En ik weet dat de kans op miskramen toenemen naarmate je ouder wordt, maar zo oud zijn we nou toch ook weet niet...??!!? Ik dacht tot 36 jaar dat de risico's toch enigszins vergelijkbaar bleven...
Maar dan ga ik er nog van blozen! Maar het is echt heel erg lief dat jullie dat zeggen hoor! Ik ben echt zo blij dat ik hier ben gebleven!
Ja, dank je!! Die 3 uurtjes zijn nog wel te doen denk ik. Morgen ook weer 3 uurtjes, en dan ben ik lekker weer 'n paar dagen vrij. Ik heb het zo slecht op m'n werk hè!
Marjolein, wat naar idd voor je broer en zijn vriendin...maar ben blij dat je weer een beetje uit je dipje bent!
Nou ja, zoals Alexandra al in haar berichtje zet, de kans is wel groter. Maar ik vind dat het hier echt belachelijk veel voor komt. Het word gewoon tijd voor wat positievere dingen hiero! Hoe lang zijn je broer en zijn vriendin al bezig met zwanger worden??