Dames..goeieavond... Allereerst Bieb; Bieb meid, ik had het al gezegd maar nog een keer: miracles do happen!!! En ja ik kan me voorstellen dat je bang bent dat het een cyste is die dat alles veroorzaakt en dat je zelf nog even behoudend bent. Dat zou ik denk ik (ik weet het eigenlijk wel zeker) ook hebben. Maar we houden goede hoop meid!! Was het maar vast vrijdag, dan wist je meer!! Marjolein; goed nieuws!!! nou meid, barst maar los met klussen als je dat al niet deed you go girl! En wat fijn dat ze je dan heel goed in de gaten gaan houden! Jippie;......nee he....Balen!!!!! ik had voor jou zo goede hoop ook...sterkte meid Eternity; hoe gaat ie meissie? Kan je inmiddels al weer wat meer? Wie moet er nu als eerste in de lijst?? Voor alle meiden hier op dit topic even wat girlpowerrrrrrrrrr.....WE CAN DO IT!! Knuffel voor jullie allemaal!
dames passen jullie weer even de lijst aan...!!!!! dan houden we m uptodate NOD : 13-04 - Jippiejee - 30 jaar - ronde 8 - 1e kindje 13-04 - Evelynw76 - 34 jaar - ronde 8 - 1e kindje 14-04 - Alexandra2008 - 33 jaar - na 10e ronde zwanger, toen mk - ronde 8 na mk - 1e kindje 15-04 - Kristel79-30 jaar-ronde 16-zoontje Jamie 16 mnd 15-04 -Lentebloempje-33 jaar-ronde 10 ,Charlotte 02-11-2006 , Thomas 19-07-2008. 15-04 - Glimworm - 30 jaar - ronde 19 - ronde 6 een sterrekindje van 6 wkn zwangerschap 18-04 - Sweetvienna volgens menstruatiekalender.nl! 35 jaar - ronde 3 - jongetje van 23 maanden 22-04 - Goofychick - ronde 8, vmk nov, 2e kindje, jongetje 14 mnd 22-04 - Bieb-31 jaar - ronde 10 -1e kindje ?? 22-04- bolly - 32 jaar - ronde 16 eerste kindje 24-04 - Jel1978 -32 jaar - ronde 19 1e kindje 26-04 - Kleinedruif - 31 jaar - ronde 2 - 1e kindje 26-04 - Eternity - 30 jaar - ronde 2- 1e kindje 28-04 - Marjolein -30 jaar - ronde 4 - 3e kindje, mk 2008, LUNA*geboren en overleden 15-1-08, 2e dochtertje 28-12-08 28-04 - Leonieke - 33 jaar - ronde 5 - 1e kindje - mk maart '10 5.3wkn 01-05 - Saffron-35jaar-3de ronde, dochter 3,5, zoon bijna 2 02-05- Karen74 - 36 jaar - 4e ronde - 4e kindje - vmk 8 mrt'10 02-05- Bobi-33 jaar-ronde 4-1e kindje 05-05 - Hexje - 32 jaar - ronde 2 - 1 ste kindje 08-05 - Nanette77 -33 jaar - dochtertje 2.5 jaar 10-05 - Saskia33 - 34 jaar - ronde 8 - 1 ste kindje ?? - Yippie - 33 jaar - 1e kindje - bezig sinds 2006 - 1e icsi mislukt. ?? - proberen - 33 jaar - 1e kindje ??- Aggossie-32 jaar- ronde 21- 1e kindje ?? - sasha - 36 jaar - ronde ? - zoontje van 18 maanden ?? - Knuffel - 34 jaar - 1e wondertje AFSPRAKEN : 13-04 Marjolein telefonisch consult gyn 13-04 MVL 1e echo 7w3d 15-04 Aggossie inwendige echo+bloed prikken op hormoonwaarden (11:00) 22-04 miekiee eerste afspraak bij de gyn+echo 26-04 nanette77 afspraak gyn bloedwaarden (16.15 u) 27-04 Shadowcat76 eerste afspraak bij verloskundigencentrum, 12.30u. 04-05 eerste afspraak gynaecoloog femke32 04-05 snoetetoet 12 weken echo 07-05 Aggossie uitslag onderzoeken; vervroegde overgang ja of nee? (11:15) 10-05 snoetetoet controle vk 14-05 Alexandra afspraak gynaecoloog, uitslag bloedonderzoek 27-05 MVL controle VK BEVALDATA : 22-10 Kvinna - 34 jaar 1e kindje 11-11 Samba-29jaar( 08-04 30 jaar) 1e kindje 12-11 snoetetoet - 33 jaar 2e kindje 19-11 miekiee - 32 jaar - 3e kindje 26-11 Hartediefje - 33 jaar - 3e wondertje 27-11 MVL- 35 jaar- 4e kindje 08-12 Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje 11-12 Femke32 - 34 jaar - 2de kindje
kan geen kwaad hoor. de eerste 6 weken heeft de vrucht geen direct bloedcontact, dus als je een wijntje lust neem m gerust... hahaha dat rijmt. voordeeltje van moedernatuur
@Saskia, fijn dat je rotgevoel een beetje verzacht wordt hier! @Leonieke, ja bijzonder he, vind ik zelf dat ik zo op mn gevoel kan vertrouwen! Ik hoop dat het zal blijken dat ik gelijk had en dat ik zwanger mag worden en een goede zwangerschap mag hebben! Bedankt trouwens iedereen voor de fijne en lieve reacties!!! Doet me goed dat jullie zo meeleven! @Leonieke Fijn dat je ei eraan komt! Een beetje vertraging, maar hij komt iig wel! Veek klusplezier! @Evelyn,. We houden hoop hoor! Mijn duimen draaien! @Jippiejee. Balen zeg Ronde 9 mag hopelijk heel mooi nieuws brengen!! @Bieb, maar betekent dat nou dat je ECHT zwanger bent??? Wat zeiden ze er verder over?? Oh ik lees het al, de kans dat je zwanger bent is groot.!!! Jippieeeeeee! Zeiden ze nog iets over de vele eitjes??? Wel spannend zeg! Hopelijk mag de uitslag vrijdag helemaal goed zijn!!
Ech? nog nooit van gehoord, ik dacht dat als je na je eisprong zit, je dan het beste maar niet kan drinken.
Ik zou het persoonlijk niet doen. Mijn schoonzusje heeft nu IUI en ze mag verder alles doen, maar ze hebben geadviseerd om (nu al) geen alcohol meer te drinken. Dus je moet het zelf weten hoor, echt heel kwaad zou het misschien niet kunnen.Maar ik zou alle risico's willen uitsluiten! @Kristel...als ze nou nog niet naar je luisteren met de lijst?!!?
Nee ik doe het ook niet, het zou me toch niet lekker zitten...ik wacht wel tot mn ongi zich aankondigt en dan ga ik me toch aan de zuip nee hoor valt wel mee maar dan drink ik er wel lekker een!!
Dat is een goed idee! maar hopelijk blijf je vanaf nu een hele lange tijd nuchter en mag je boven de pot hangen van een hele andere misselijkheid! Heb je al enig idee wanneer je gaat testen??
volgens mijn gyn kan het rustig. Toen ik zwanger was zei hij dat ik het moest vieren met een glaasje chamagne... Ik heb het ook niet gedaan hoor Maar aangezien je nog niks deelt kan het rustig
@ sweetvienna: wie weet moet je wel 9 maanden afkicken! Mijn vriend kwam daarstraks thuis en het viel hem ineens op dat mijn haar veel voller is (ik heb van mezelf al een aardige bos) is dat een hint?? ik zelf vind dat mijn haar nu ineens wat lichter is, het is geverfd maar dat zal er wel niks mee te maken hebben he? Bah, ik zie alweer een hoop rood in de lijst, dat gaat niet de goede kant op meiden! Ik ga vanaf morgen om de dag testen tot zondag tenzij de duivels tussendoor komen. ik duim alvast!
Wat ik al zei, het zal vast (nog) niet heel veel kwaad kunnen! Maar ik zou persoonlijk het zekere voor het onzekere nemen... maar goed, uiteindelijk moet iedereen het zelf weten natuurlijk!
ik had het dus over het wijntje Mijn buurman heeft mijn les van morgen net gered.. Ik zou het hebben over amercan history x. Geweldige film. Nou heeft mijn man die ook eens gebruikt voor een les... Is hij de dvd kwijt.. Grommmmmmmmmmmmmm Dus kwam mijn buurman net 1 brengen Ik was al angstig opzoek naar wat anders...
Zo had ik het nog niet gezien ik kijk niet verder dan een paar dagen (nouja, ok, tot de 18e kijk ik niet verder) Ik ga nu nog niet testen. Ik heb een onregelmatige cyclus dus nu al testen dat heeft echt geen zin, dat heb ik bij de zwangerschap van mijn zoontje wel gezien. Toen testte ik trouwens pas op dag 40(!) positief.... Misschien als ik zondag nog niet ongi ben, dat ik er dan een test tegenaan gooi maar dan meer om een evt. naderende ongi los te maken zeg maar. Ik heb soms het idee dat als ik dan eenmaal negatief zie staan, de ongi er de volgende dag is, alsof ik het onbewust zit tegen te houden.