30+ kippenhok - voor alle 30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door shadowcat76, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Haha!:D:D:D Heeel herkenbaar!!!:D

2. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    jeej glimworm is zwanger!!!!

ja ik zie duidelijk een tweede streep. joepieeeeee!!!! gefeliciteerd hoor meid. heb geen idee of je te vroeg getest hebt maar een streep is een streep.

hoe gaat het hiet? sorry dat ik er niet zo vaak was maar moest werken.
    marjolein hoe gaat het met je meisje? is ze al beter?
    heb nog niet alles terug gelezen wegens tijdgebrek maar zijn er nog testers?
    bieb ...daar al iets van gehoord?
    jippijee...ik zag dat jij in ronde9 zat....balen zeg. had zo een goeie moed voor jou...

ik krijg vanavond 3 kinderen die blijven slapen....gezellig...druk!!

3. Alexandra, al aangepast zie ik! Maarre, ga jij testen deze maand???

@Femke, gezellig dat je er weer bent Drukke boel bij jou vanavond dus! Met mayra gaat het gelukkig weer een stuk beter, gisteravond nog maar 38.8, dus gaat de goede kant op! Alleen nu is ze verwend met bij ons in bed slapen, dus de nachten zijn nog een beetje een ramp. Ik laat haar met koorts niet huilen!

@Evelyn, waar ben je? Toch een testje aan het doen??;)

4. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Oh das vreemd. Ook niet als je de banner dan opnieuw even kopieert en plakt? nee, ik ben helemaal geen bemoeial hoor :D

oh ik zie dat je al een andere hebt! :)

5. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Ze zijn ook allemaal hetzelfde he :D:D:D

6. Ja haha en zoooo ziek en zielig;):D
    Maar goed ben er wel blij mee hoor!;)

7. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Wat fijn dat het weer wat beter gaat!! En nu die lappenmand eruit gooien hoor! ;)

8. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Ja praat me er niet van...hahahaha...maar ze zijn wel lief (als ze slapen :D)

9. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    oeh spannend...evelyn moet nog testen zo te lezen...
    spannend spannend!!!!

nee tuurlijk niet laten huilen marjolein als ze koorts heeft.
    zielig hoor zo een klein meisje...
    maar verwennen door in bed te slapen..ach ja, ik zou het ook doen hoor. laatste keer bij die oorontsteking sliep ze ook bij ons hoor.
    so be it..

he sweet hoe is ie meid?

10. Yep, ik doe mn best!!!
    En nu ben ik klaar om ziek te worden, misselijk, kotsen, niet willen eten, maar dan van een zwangerschap ;)

11. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Goed :) was vanochtend op visite en werd me daar toch raar...ik stond in de tuin met iemand te kletsen en voelde me ineens niet goed worden, licht in het hoofd en het gevoel alsof ik naar de grond werd gezogen...gelukkig trok het snel weer weg, niemand heeft wat gemerkt. Nu nergens meer last van gelukkig. Dus het zal wel.

12. Normaal slaapt ze nooit bij ons. Ik vind dat zelf ook niet zo fijn, slaap dan veel lichter en voorzichtiger. Maarja, als ze een paar nachtjes heeft mogen slapen, dan heeft ze de smaal te pakken he! Als de koorts vanavond weg is, moet ze er toch echt aan geloven!

Hoe gaat het verder met jou? Al kwaaltjes?

13. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Helemaal mee eens :D. En dan weet je waar het van is, dan is het heel anders. En dan heb je het zelf en niet je kleine meid!

14. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    En hoe is het met jou Femke?

15. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Aangezien de gynaecoloog mijn eisprong 4 dagen later had voorspeld dan menstruatiekalender.net, ga ik er maar vanuit dat mijn NOD ook 4 dagen later is. Alhoewel mijn gemiddelde cyclusduur 31 dagen is, en ik vandaag op dag 32 zit. Dan zou ik dus deze keer een cyclus van 36(!) dagen hebben. Pfff...

16. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Ja daar weet ik alles van...heb zelf ook zo'n cyclus...heel irritant...ik zou dan toch de gyn. aanhouden en wachten...

17. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    sweet..licht in je hoofd? zag dat je eisprong voorbij was...
    raar, heb niet exact gekeken naar je banner maar wanneer ongeveer zou je kunnen testen? nog niet he..want herinner me nog vorige keer.
    kan innesteling zijn, had je ook steken in je buik? dat lees ik hier toch vaak.
    hoop het voor je!!!!!

marjolein...ja ik snap het je slaapt niet goed he met zo een kleintje in je bed. oh..jij zit op je eisprong toch? of ergens in de buurt?
    veel klusplezier en dat het deze keer raak mag zijn.
    ik stuur jullie nog wat hcg jullie kant op!

hcggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg

ik voel me af en toe raar. pijnlijke boobies. en niet weten of ik nu misselijk ga worden of niet. het is zo een weeeig gevoel vanbinnen.
    moe ben ik ook maar dat is normaal.
    ik voel wel dat het anders zal zijn dan met mijn dochter want toen was ik al heel ziek bij week 5 en 6.
    ben nog steeds onzeker omdat er af en toe nog een mini-druppeltje bruin meekomt maar heb mezelf tot de orde geroepen om daar niet meer continu met bezig te zijn. dat lukt
    4 mei hoor ik hopelijk een kloppend hartje en zwaait mijn poezewoefke naar mij om te zeggen dat alles ok is!!!
    thanks meiden dat ik dat hier zo kan zeggen. is zeker speciaal aangezien ik toch al 1 stap verder ben. en die stap is jullie zooooooooooooooo gegund!

18. Oh ja 4 dagen later.... Is idd wel een lange cyclus, maar goed als je straks misschien een positieve test in handen mag hebben, maakt het allemaal niks meer uit he!!! Nog 4 daagjes wachten, ik wacht met je mee!!

19. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Had je wel gegeten? Lage bloeddruk misschien?
    Ik heb dit ook wel eens, niks om je meteen zorgen over te maken hoor. :)

20. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    HA belde net. Ze gaf aan nog 1 week te wachten.... pfff weer wachten.
    Het kan zijn dat mijn cyclus in de waar is door mijn hevige eisprong.... maar ze zei ook:Keep my fingers cross...
    dus.....

nu testen? zou ik wel willen doen, maar ja ze zeggen dat ochtendurine beter is.... heb wel nog niet megaveel gedronken vandaag ..... pfff denk denk ....

Deel Deze Pagina