Komt allemaal ooit een keer goed..... ik ga ff iets anders doen, ff zinnen verzetten.... tot laters.....
wahahahahah. ik zie het al voor me. vriendlief is thuis en ik leg hem de situatie voor...zegt hij oh das goed...waar moet ik zijn? dus leonieke meid....zeg maar waar want die van mij komt eraan hoor !!!!!!!!!!8)8)
alexandra.... dat heb ik nu niet last van maagzuur maar had ik wel gelijk van mijn dochter. oei ik wil je echt niet gek maken of zo maar dat herinner ik me toch wel goed, dat maagzuur. ik hoop het ik hoop het ik hoop het. ik stuur alvast wat extra hcg door naar jou.....kan nooit geen kwaad! hcggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg
Bij mijn man moet je ook niet aankomen met dat het De tijd is ivm eisprong...dan voelt ie zich spermadonor ipv dat het om hem gaat...dus ik zeg helemaal niets...en dan gaat het allemaal goed
@ femke en SweetVienna, Lief! Deur staat open, koffie klaar.. @ Evelyn, Ah nee toch? Nog langer in de onzekerheid.. niet leuk! Goh, jij hebt ook al hoop gepap meegemaakt! Maar je Cin II herstelde zichzelf? Da't is wel goed nieuws zeg! Wel goed dat je jezelf zo laat controleren. Best een beetje eng zeg van je oma en tante.. @ Marjolein, ik weet ook dat het wel kan. Vorige kr ben ik ook zwanger geworden van een vrijpartij van 4 dagen ervoor.. Wie weet heeft ie wel heel traag zaad, dan zitten we precies goed nu (hihi.. wishfull thinking!) Gaan we weer samen testen?
Leonieke, pas op met wat je zegt...staan er dadelijk heeeel veel mannen op de stoep een heel voetbalteam
In februari wel ja.. Nu gaat ie de uitdaging niet meer aan denk ik.. Ik wilde het ook niet zeggen, maar toen ik hem ging 'verleiden' en hij nee zei MOEST ik pos.ovu wel opbiechten.. Niet dat het hielp.. @ all, haha 10 man op de stoep die hem overhalen. Ik overleef dat niet!
Ik ga het gewoon doen! FF langs de Livera en hupsakee. eten doen we daarna wel.. Ja, over dat testen, weet ook niet waar dat ineens vandaan kwam.. ploslinge postieve gedachtengang..
jaja marjolein....is niks voor jou....zo ben ik ook zwanger geraakt. wist niet eens wanneer ik moest gaan testen ( tja 150 euro he ) we zouden het rustiger aan doen. hmmmm is ook niks voor jou he om niet zover na te denken. jajajajajajjaajaj ..........* kijkt peinzend voor haar uit *
Tja, sommige mannen zijn zo. Geef hen niet het idee dat het misschien daarom zou gaan, want dan willen ze niet. Dan zakken ze meteen in zeg maar whahahaha En geef ze eigenlijk eens ongelijk. Ikzelf had denk ik niet gezegd dat ovutest positief was...ik denk dat ik dan zoiets had gehad van 'dan maar niet'. Maarja, gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde
You go girl!!! Veel plezier vanavond! En wat ik al zei, als ie weer nee zegt, gewoon vastbinden, dan moet ie wel Maarre het testen, wat dacht je van de 27e?? Ik zou wel eerder willen, maar dat weekend hebben we tot en met zondag familieweekendje...
Hahaha ik denk net 'wat hoor ik nou voor raar geluid?', is het mijn zoontje die ligt te snurken...dat hoor ik dan door de babyfoon heen...geweldig geluidje
Haha ja zo dacht ik net ook al, maar ik probeer me niet gek te maken... We wilden er deze maand iets minder mee bezig zijn, ook ivm ziekenhuis enzo, maar resultaat is dat ik weer volop aan de ovutesten zit en mijn man iedere avond weer moet presteren
Tja en sommige mannen zijn ook echt anders. Ons dochtertje lag gisteravond bij ons en ik wilde al gaan slapen. Ik vroeg aan hem, zullen we dan maar een keertje overslaan? Nee zegt ie, ik leg haar straks in bed en dan..(blieb gecensureerd).. Je hebt toch een positieve test?!?!?!