30+ kippenhok - voor alle 30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door shadowcat76, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonieke

leonieke Niet meer actief

Meiden, ik ga tot zaterdagmiddag de pc verlaten..
    Thnx for the talking!

Bieb, heeel veel succes morgen. Hoop zo op een goede hcg!

Fijne avond allemaal

2. Is het zo dat als je een meerling hebt dat je dan meer HCG hebt? dat wist ik niet... Maar het blijft spannend! Morgen bloed prikken, dan krijg je dus ook geen gyn te spreken?

3. Oke meis, tot zaterdag!;):D

4. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Lekker opgelucht?

@Biep: spannend hoor meid. Zou je het leuk vinden als het er meer zijn (ervanuitgaande dat het er geen 6 :$ zijn!)?

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Lieve Bieb, ik snap best dat je aan zelfbescherming doet.. maar hoe dan ook, je bent zwanger!
    En niet alle meerling zwangerschappen hebben gelijk veel hcg aanmaak...

beterschap:( maar dan heb je de pokjes ook maar weer gehad!

Oewwwwwwwwwwww wat spannend!!!!!!
    Jezou toch zeggen dat er roze bij jou in de buurt is..

@kristel.. jij maakt het ookerg spannend deze ronde..

Mensen laten we hopen dat het het begin is van een rozegolfffffffffffff

6. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Ze zeggen dat er dan meer hcg moet zijn, maar ik weet ook niet alles. En ik denk niet dat ik morgen een fertilitiearts krijg te spreken, misschien als ze tussendoor even tijd hebben of dat ik een afspraak kan maken?
    Ik zou een tweeling niet erg vinden, maar een drieling gaat al moeilijker worden denk ik :(

7. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    Je bent niet de enige hoor met zo'n onruststokertje, don't worry !!!!
    Jamie is altijd een ramp om te verschonen. sind een paar weken geft ik hem iets in zijn handen als alleiding en zing (super vals natuurlijk, maar hij vind t prachtig) zijn favo liedje..... hij bezig met dat speeltje in zijn handen en "rustig"door t zingen lukt t nu aardig met verschonen. probeer t eens je weet maar nooit.
    Puberende dreumessen aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh!!!! I know what youre going through.... soms wordt t me ook allemaal te veel. vanavond ook mnr weigert te gaan slapen en bouwt feestjes in zijn bed en gaat met bed en al (hoe hij t voor elkaar krijgt met springen) door die kamer heen. heb net pas uiteindelijk de strijd gewonnen hij slaapt (zeg ik nu heeeel zachtjes) nu net 5 min..... pffff ben kapot!!!! aanhouder wint (of de vermoeidheid?)

8. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    :$:(:$:( ècht???????~wat een echte kerel heb jij zeg~?????? Wow, ik ben bang dat dat hier echt niet gaat lukken, pfff en beib op doktersadvies?? Nee wij zijn echte avond mensen :) ! Enne eh op zijn hondjes was ook niks meer, de kleine man weigerde ècht elke vorm van medewerking :p ! Gelukkig niet weer voorgekomen maar we houden het nu maar op om de dag, minder gevaar voor weigering op belangrijkste moment ;) ! Maar nu ik toch zo vrij ben:
    komen jullie trouwens wel klaar?? Ik niet vaak, maar ik vind het echt niet erg. Als ik persé zou willen zal het wel lukken, maar ik viind het zo'n gedoe, dat is het mij eigelijk niet waard...:)

9. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    Bieb, glimworm....Al lekker op jullie roze wolk aangekomen.... zijn er nog meer roze wolkjes in aantocht, kunnen jullie dat zien vanaf jullie wolkjes?? zo ja blaas ze aub even heel hard onze kant op!!!!!!!

Knuffel... hoe is t met je meis, lukt het weer een beetje uit dat donkere putje te kruipen? ik hou de putdeksel open voor je dus klim er maar snel uit !!! dikke knuffel

Jippiejee.... whahaha....nee ik kom zelden klaar, een enkele keer. ik vindt allemaal wel lekker en zo maar de top haal ik niet vaak. Ze zeggen wel eens size doesn't matter maar iets breder mag t wel krijg niet genoeg wrijving.... en als ik echt zit te streven naar een ORG lukt het juist niet.... ik vind t best zo....

10. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Haha nou s'morgens om 6.00 kom ik ook niet hoor pfffff ik denk dat ik dan de hele dag niet meer op mijn werk was gekomen haha.
    Nou als we echt verplicht moesten dan was het echt hup erin eruit en weer klaar, maar verder heb ik niet te klagen. Dan waren we inderdaad ook al blij als het lukte.

11. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou iid........zit me nu net te bedenken dat ik HOOP dat jij ook eens zo kan spuien.....want dat zou betekenen dat je over 8 mnd een kleine spruit rond hebt dolen......(ehhh oke iets langer, want in het begin is het alleen maar liggen natuurlijk :D)

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Maar verder is het een lieffie hoor, echt een lachebek, en elke dag is weer een feestje, maar vandaag was het ff zwaar vanmiddag.......en je voelt je direct daarna schuldig....zucht...

13. glimworm

glimworm Niet meer actief

Kristel ik doe mijn best en blaas de longen uit mijn lijf, haha

@Jippie en nog een paar dames:
    vorige ronde was mijn vriend op de dag van mijn ei naar de fysio geweest (die krijgt hij om zijn bekkenbodemspieren te versterken zodat er niet zoveel cc urine meer achterblijft dat terug naar de zwemmers kan lopen, dat is schadelijk voor ze)
    s'avonds kreeg hij totaal geen beweging meer in mijn kleine vriendje en zelfs toen hij hem even toegesproken had, gebeurde er niks :(
    Ik heb toen gelijk gezegd dat hij niet meer aar de fysio mocht want die heeft hem zo toegetakeld :D

Gelukkig heeft mijn kleine vriendje er geen trauma's aan overgehouden, maar we baalden toen allebei ontzettend, net nu het moest.

14. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Haha nou dat hoop ik ook inderdaad zou echt helemaal leuk zijn.

Kristel, ik hoop dat ik morgen op mijn roze wolk terecht kom en zodra ik erop zit gooi ik een ladder naar beneden en mogen jullie allemaal erop komen zitten, zit toch lekkerder dan een roze sofa haha.

Nou meiden ik ga lekker slapen en hoop op goed nieuws morgen.

Dikke knuffels voor iedereen********

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @kristel, dank voor je lieve woorden......normaal is het geen onrusstokertje eigenlijk, heeft tot 12 maanden alleen niet doorgeslapen -lees zes keer per nacht eruit-....dat is eigenlijk het enige, maar dit heeft iid met zijn sprongetje te maken, tis wel goed dat hij begint te dreinen als hij zijn zin niet krijgt op bepaalde momenten, dat maakt hem tot zijn eigen ik en hij zoekt de grenzen op. Maar als je al wat uit je hum bent schiet dat niet op.
    Nou ga hier maar ffies dweilen, nu hij ligt hahahahaha.....

(ben zonet nog even gaan kijken, ligt hij heerlijk rustig met zijn beer wat te spelen....)

16. glimworm

glimworm Niet meer actief

heerlijk zo'n knalroze zitzak waar je met geen mogelijkheid meer uit kan opstaan :D:D:D

17. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    Welterusten en succes morgen, laat je ons weten zodra je weer wat weet? want ik wil die ladder op!!!!?????

18. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden

19. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ik weet niet of alle gammelle ruggetjes daar blij mee zijn:D:p;)

20. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    dames ik ga nog even tv kijken 6de zintuig...altijd wel interessant.. tot morgen !!!! dikke knuffels

Deel Deze Pagina