30+ kippenhok - voor alle 30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door shadowcat76, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. glimworm

glimworm Niet meer actief

@ Kristel: he wat rot nou weer, volgende keer moet jij maar bij oma langs gaan, wie weet blijft zij dan voorlopig weg
    dikke knuffel

Ik probeerde net de verloskundige praktijk te bellen voor een eerste afspraak; kan ik alleen maandag,dinsdag en donderdag op bepaalde tijden bellen :(

2. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    ben een beetje down vandaag.... had zo'n goede hoop.. en dan val ik weer in zo'n zwart gat.. pfff qua gezondheid gaat ook niet echt lekker voel me nog steeds beroerd met die keelontsteking. heb gister antibiotica gekregen van de HA maar durfde dat niet in te nemen, vandaag maar mee begonnen....bah bah bah.....
    straks weer racen naar de stad, vanmiddag naar de verjaardag van mijn schoonmoeder maar heb nog geen kado... heb ook totaal geen idee wat ik moet kopen... suggesties....? iemand?
    en ondertussen zit mijn kleine man heerlijk te spelen in de woonkamer heel zoetjes met zijn auto's te spelen. hij heeft de woonkamer omgetoverd tot speelparadijs...... ach ja...
    ik ga effe in mijn eigen sopje gaar koken en misschien dat ik vanavond ng effe langs kom op t forum....

3. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Heej ladies,

Daar ben ik ook weer. Ben weer bijgekomen van al die plantjes en blommekes. Deed gisteravond in bed mn ogen dicht en zag allemaal plantjes voor me :$:D maar ik was heel de dag wel even alles vergetten, dat is ook lekker, even lekker in je tuin opgaan.

Maar...nou was ik weeeer Karen vergeten te antwoorden...:) Karen wat een heftige tijd heb jij achter de rug meid. Jeetje, een opname en dat inderdaad met kinderen. Wat zul jij door een heel diep dal zijn gegaan. En wat goed en knap dat je eruit bent gekomen!! Kan me voorstellen dat je daar iets mee wilt doen in de toekomst, mensen helpen.
    Maar wat balen van je knie!! Ik hoop voor je dat een operatie niet nodig zal zijn! En dan ook nog een ronde overslaan....pfff het zit je niet mee. Dikke knuffel meid, heel veel sterkte.

He verdikkie Kristel! We hadden zo goede hoop! Sterkte meid.

Bieeeeb, waar blijf je?? ben zo benieuwd!! heb weer de blaren op mn duimen staan!

Shadow, ja wat een zwangerschap allemaal met je kan doen he! Maar t is voor een goed doel! Gewoon goed naar je lichaam luisteren en goed voor jezelf zorgen. Er komt als het goed is ook een tijd dat je veel energie zult hebben, tenminste dat hoor je heel vaak. Dit is meestal het tweede simester. En wat fijn dat je contract gewoon tot het eind toe doorloopt! Hoef je daar tenminste niet meer energie aan te besteden dan nodig. We lezen je wel wanneer je daar zin in hebt (en energie)!

Evelyn, sterkte met je zusje :(

Lentebloem, balen van je ongi! sterkte.

Snoet; leuk dat je weer even kwam buurten! Wil dochterlief de driewieler al mee naar bed :D maar wat fijn dat ze er zo blij mee is he. En nogmaals gefeliciteerd! Wat worden ze snel groot he...zucht....;)

En voor de rest weet ik het even niet meer...

Dikke knuff!

4. wend

wend Lid

20 okt 2009
    31
    0
    0
    Venlo
    @Marjolein: (en iedereen die dit leest) ik wacht af tot maandag. Is het er dan nog steeds geen bezoek geweest dan ga ik maar eens testen. Wat vreemd is deze keer, dat ik geen voortekenen van ongi heb. Terwijl mijn buik wel heel raar doet.

Maar, ben nu aan het werk (sta voor de klas) dus moet zo weer afsluiten. De kids kunnen elk moment binnen komen.

5. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    @Karen: hoop ook dat je niet geopereerd hoeft te worden...duim heel hard voor je. ;)

@Kristel: grrrrrrrrrrrrr die oma toch!! heb haar exra koffie aangeboden dat ze bij mij bleef en dat ze jullie met rust zal laten.... balen zeg :x :x

voor de rest weet ik het ff niet meer.... zag wel iets betreffende spelling - euhm tja, ik typ ook niet foutloos :)

Voor de rest wens ik iedereen ondanks zieke kindjes, zwangerschapskwaaltjes, ongikwaaltjes, pijn aan rug en knie een fijne dag.

Ben er vanavond weer.... ff andere dingen doen - ze noemen het huishoudelijke taken - wie heeft ze uitgevonden ???? grrrrr :x

6. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    @ kristel, wat enorm balen zeg! Sterkte!
    @ bieb; en...en..en...weet je al wat?
    @karen: wat ontzettend rot voor je! Kan mij goed voorstellen dat je even goed de balen van hebt! Maar misschien inderdaad wel zo dat het zo moet zijn.......
    @wend; spannend hoor! Denk je dat je het weekend nog kan wachten met testen? Ik duim voor je!

Zoonlief ligt op bed......net tig winkels afgeweest om iets te vinden tegen de blaasjes en de jeuk...zucht.....maar goed, hij slaapt nu.
    Ga nu dus maar snel de giga puinhoop in huis opruimen, kom tussendoor nog wel even buurten.

7. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Meiden, ik ben nog niet overtijd nog hoor. Ik heb gewoon weer eens een langere cyclus tussendoor en menstruatiekalender.net neemt altijd het gemiddelde. Zondag is het pas 2 weken sinds mijn (vermoedelijke) eisprong. Op de één of andere manier heb ik wel goede hoop deze keer, zonder dat daar een duidelijk aanwijsbare reden voor is. Maar ja, wishful thinking he.

@Karen
    Wat naar zeg! Kan me voorstellen dat je vreselijk baalt. *knufs*

@Kristel
    Bah, je hebt van die dagen he, dat alles tegen lijkt te zitten. Maar na regen komt zonneschijn hoor!
    Oh jee, een kadootje voor je schoonmoeder... ik zou zeggen een schoonheidsbon ofzo.

8. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Die stomme banner update veel te traag... Stom ding. En nu is ie opeens zwart ipv roze. En ik wil roze!

9. @Alexandra, wij willen ook roze voor jou! Dus verander die banner maar weer heeeel snel!!! En wat fijn dat je er een ander gevoel bij hebt, wie weet...?

@Kristel, balen zeg:( Hopelijk voel je je snel weer wat beter! En ga je nu wel de antibiotica nemen?

@Wend, maandag dus...spannend!

@saffron, succes met je mannetje!

@Eternity, ja respect voor mijn mannetje he! hihi!

@karen wat balen zeg...van je knie en dat je een ronde (hopelijk maar 1 ) moet overslaan. Kan me goed voorstellen dat je hier erg van baalt!

@Eternity en Karen, heel veel sterkte met het verlies van jullie zus/broer... Wat is het leven toch soms oneerlijk :(

10. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Kristel, $%^&*&^%$^&*&^%$ BALEN!! Ik kan goed begrijpen dat je van slag bent! Jeetje meid, zit niet mee hè... Even een baal dag, maar morgen wel weer met frisse moed de volgende ronde in hè... Sterkte! Enne kado? Iets van een fotolijstje met een foto van jullie ofzo, doet het ALTIJD goed bij schoonmama's:)

11. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Thanks voor de lieve reacties alweer, het zijn er teveel om allemaal persoonlijk terug te schrijven, en ze zijn ook allemaal even super... ik heb inderdaad ook heel sterk het gevoel, al ben ik hier nog maar kort en al ken ik jullie niet in realiteit, dat jullie echte vriendinnen zijn... echt heel fijn!!!

@Alexandra: Ik duim nu nog even wat harder en hoop dat je gevoel goed zit... spannend, hé?

@Lentebloempje en Kristel: Heel veel knuffels voor jullie en heel veel sterkte en meteen ook maar iets om oma zo snel mogelijk weer weg te jagen zodat jullie weer verder kunnen naar de volgende ronde!

Ikzelf heb nu ineens het onaangename gevoel dat ik wel heel erg lang moet wachten... eerst tot ongi op 1 mei en dan tot eisprong en dan pas... oh, het lijkt nog zo eindeloos lang!

Leuke is wel dat de volgende klusperiode rond 13 mei valt, de eerste communie van mijn jongste dochter (romantisch om dan voor haar een brusje te maken... toch?) en de uitgerekende datum wordt dan rond 3 februari en dat is de dag dat mijn man en ik met elkaar verkering kregen... dus misschien wordt dat hem wel... mijn magische ronde! I hope so!!

Voor ieder van jullie een knuffel terug!

12. Karen, waarschijnlijk is het zo voorbestemd! Ik geloof daar wel in! de uitgerekende datum van mijn 2e dochtertje was precies op de geboorte- en sterftedatum van Luna*. Dat vond ik ook zooo bijzonder!

Dus wie weet, nog (heel) eventjes:$ geduld hebben!:( Wel fijn dat je er het positieve van probeert in te zien!

13. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Die MRI staat voorlopig gepland op zaterdag 24 april om 14.40u. Dit was het vroegste wat mogelijk was en kan ook niet in mijn eigen ziekenhuis, want daar hebben ze er geen. Gelukkig heeft mijn orthopedist er spoed achter gezet en kon het toch nog zo snel, hoef slechts een weekje te wachten...

Uit ervaring weet ik dat daar veel op te zien is, heb er ook al onder gemoeten drie jaar geleden bij mijn hernia. Ik zal daarna dus wel geruster zijn, maar hoop toch op GEEN operatie!

Jij ook sterkte met het verlies van je broer en zus. Het zijn inderdaad zware beladen dagen, hé, die geboorte- en overlijdensdata. Mijn broer stierf op 26 juli, nu bijna negen jaar geleden.

14. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Ik geloof daar eigenlijk ook wel in, misschien kan ik het daarom ook wel positief blijven zien... ik geloof dat datgene wat voor mij is voorbestemd ook het beste is voor mij en dus ook zal gebeuren... soms maakt deze visie mijn kijk op het leven wel makkelijker, hoewel niet alles even makkelijk te accepteren is...

15. glimworm

glimworm Niet meer actief

zo is mijn eitje gekomen op mijn vriend zijn verjaardag :D 1 april (en da's geen grapje) dat was een mooi kadootje

16. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Hoi meiden,
    Hier ook slecht nieuws.
    Hcg is gezakt. Ik lees vanavond alles.
    Zit nu op werk. Met telefoon.

17. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Getver, getver, getver, had er nog wel zo'n goede hoop op voor je...

18. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Neeeee! :( Is er nog hoop dat 't toch nog goed is? Kan dat?

19. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    Ow nee Bieb, getver.... weet ff niet wat ik moet zeggen...

Hele dikke knuffel voor je!!!

20. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Zo verdrietig nu.... had het je zo gegund.... wou dat je dichterbij woonde en ik je een dikke knuffel kon komen brengen.....:(

@ allemaal ik reageer later even op jullie berichtjes.....

Deel Deze Pagina