30+ kippenhok - voor alle 30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door shadowcat76, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    #1101 Karen1974, 18 apr 2010
    Laatst bewerkt: 18 apr 2010
    Oh, en als ik mijn berichtje nu terug lees, vind ik mezelf weer zo vreselijk negatief, want ondanks het verlies van mijn broer, borderline en vele opnames in de psychiatrie en een hoop ellende, twee miskramen, huidkanker en nu dat gedoe met mijn knie, hoef ik maar naar mijn drietal te kijken om te weten hoe lief het leven, ondanks alles, toch nog voor mij is geweest...

Ik vind dan dat ik echt niet mag klagen en dat ik op moet houden met zeuren. Ik mag geen sorry zeggen, maar ik denk het nu wel... er zijn er hier zoveel die nog geen kindjes hebben...

2. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Bedankt voor je lieve berichtje, Snoet...
    Mijn orthopeed weet niets af van mijn kinderwens, zoals je zelf al zegt: "Mannen met veel kennis, maar weinig gevoel". Ik bekijk het nu voorlopig nog even en mocht er een operatie nodig zijn, dan kan ik het alsnog melden. Voorlopig is de kinderwens dan ook echt even aan de kant gezet (mentaal iets minder makkelijk, maar enfin).

Bedankt dat je me sterk en zelfbewust vindt. Mijn therapeute en psychiater vinden dit ook altijd en beschouwen dit ook al al die tijd als mijn grote kracht en reden dat ik zo snel zo ver ben vooruit geraakt. Ikzelf vind het een supermooi compliment, maar heb heel vaak moeite met het zelf geloven... ik heb nogal de neiging mezelf snel waardeloos, zwak en een 'loser' te vinden...

Je berichtje doet me echt goed! Liefs.

3. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Als ik zie wat jij allemaal al hebt meegemaakt, dan denk ik dat in jouw geval het niet vreemd is dat je af en toe negatief ertegenaan kijkt, alleen: blijf er niet in hangen...dat zou nie goed zijn. Probeer weer de positieve dingen in het leven te zien. maar dat doe je volgens mij ook wel weer, gezien dit tweede berichtje. En iedereen z'n kinderwens is sterk, 1e, 2e of 3e kindje....

4. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    NOD :

18-04 - Sweetvienna volgens menstruatiekalender.nl! 35 jaar - ronde 3 - jongetje van 23 maanden
    22-04 - Goofychick - ronde 8, vmk nov, 2e kindje, jongetje 14 mnd
    22-04- bolly - 32 jaar - ronde 16 eerste kindje
    24-04 - Jel1978 -32 jaar - ronde 19 – 1e kindje
    26-04 - Kleinedruif - 31 jaar - ronde 2 - 1e kindje
    26-04 - Eternity - 30 jaar - ronde 2- 1e kindje
    28-04 - Marjolein -30 jaar - ronde 4 - 3e kindje, mk 2008, LUNA*geboren en overleden 15-1-08, 2e dochtertje 28-12-08
    28-04 - Leonieke - 33 jaar - ronde 5 - 1e kindje - mk maart '10 5.3wkn
    01-05 - Saffron-35jaar-3de ronde, dochter 3,5, zoon bijna 2
    02-05- Karen74 - 36 jaar - 4e ronde - 4e kindje - vmk 8 mrt'10
    02-05- Bobi-33 jaar-ronde 4-1e kindje
    05-05 - Hexje - 32 jaar - ronde 2 - 1 ste kindje
    08-05 - Jippiejee - 30 jaar - ronde 9 - 1e kindje
    08-05 - Nanette77 -33 jaar - dochtertje 2.5 jaar
    10-05 - Saskia33 - 34 jaar - ronde 8 - 1 ste kindje
    14-05- Kristel79-5 mei 31 jaar-ronde 17-zoontje
    14-05-Lentebloempje-33 jaar-ronde 11 ,Charlotte 02-11-2006 , Thomas 19-07-2008.
    15-05 - Evelynw76 - 34 jaar - ronde 9 - 1e kindje
    20-05 - Alexandra2008 - 33 jaar - na 10e ronde zwanger, toen mk - ronde 9 na mk - 1e kindje
    ?? - Yippie - 33 jaar - 1e kindje - bezig sinds 2006 - 1e icsi mislukt.
    ??- Aggossie-32 jaar- ronde 21- 1e kindje
    ?? - sasha - 36 jaar - ronde ? - zoontje van 18 maanden
    ?? - Knuffel - 34 jaar - 1e wondertje

AFSPRAKEN :

15-04 Aggossie inwendige echo+bloed prikken
    op hormoonwaarden (11:00)
    20-04 saskia afpraak huisarts (8.30)
    22-04 miekiee eerste afspraak bij de gyn+echo
    26-04 nanette77 afspraak gyn bloedwaarden (16.15 u)
    27-04 Shadowcat76 eerste afspraak bij verloskundigencentrum, 12.30u.
    04-05 Femke32 eerste afspraak gynaecoloog
    04-05 snoetetoet 12 weken echo
    04-05 MVL intake gesprek en echo ziekenhuis
    07-05 Aggossie uitslag onderzoeken; vervroegde overgang ja of nee? (11:15)
    10-05 snoetetoet controle vk
    14-05 Alexandra afspraak gynaecoloog, uitslag bloedonderzoek
    27-05 MVL controle VK

BEVALDATA :

22-10 Kvinna - 34 jaar – 1e kindje
    11-11 Samba-29jaar( 08-04 30 jaar) 1e kindje
    12-11 snoetetoet - 33 jaar – 2e kindje
    19-11 miekiee - 32 jaar - 3e kindje
    26-11 Hartediefje - 33 jaar - 3e wondertje
    27-11 MVL- 35 jaar- 4e kindje
    08-12 Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje
    11-12 Femke32 - 34 jaar - 2de kindje
    ????? BIEB - 31 jaar - 1ste kindje
    24-12 Glimworm - 30 jaar -2e wonder, maar hopelijk een gezond voldragen kindje

Op naar teleurstelling nummer 20.

5. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Hele dikke knuffel voor Alexandra... veel sterkte, meidje!

6. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    goofy....
    wat ongelofelijk jammer meid. ik kan het bijna niet geloven.
    je test positief en toch ongesteld...zoiets zouden ze moeten verbieden. bah!!! ik geloofde er helemaal in en ik heb jou waarschijnlijk ook hoop gegeven. dat was goed bedoelt hoor maar daar heb jij nu niks aan.
    ik wens het je zo toe meid. ik hoop dat je wilt volhouden en naar de volgende ronde gaat!!!

alexandra....wat stom dat jij nu naar ronde 20 ( lees ik dat goed )
    gaat. ik gun het jou ook zo. ik wens jou zo hard een gezond kindje toe, echt. ik blijf gewoon verder duimen voor je!
    dat verdien je!!!

7. eternity

eternity Niet meer actief

@wend; ja, ik wist helemaal niet dat zwemmen ook goed was om zwanger te worden! Dus dan zou het voor mij dubbel nut hebben. EN voor m’n rug EN voor zwanger te worden!

@glimworm; dat is balen zeg, dat je geen fijne dansles meer had op die andere dansschool. Ik zit nu bij brons (dus beginners al afgerond. Daar was ik trouwens 1e van geworden bij afdansen!! Hihi) en ik vind het super leuk!
    Maar het scheelt echt heel veel dat mijn vriend natuurlijk al goed kan dansen, dus heel goed kan leiden. Ik heb door mijn hernia nu 3 lessen gemist, en dat vind ik echt klote! Dus ik ga aankomende les maar weer, en dan kijk ik wel hoe het gaat met m’n rug.

@sweetvienna: hè, wat balen dat het echt is doorgebroken! Maar wel fijn idd dat je je cylcus precies weet.

@karen; wat klote voor je meid dat je je zo voelt! Ik kan me het echt wel voorstellen hoor!! Als de wens gewoon nog zo groot is. Maar hopelijk is het niet zo ernstig gesteld met je knie, en kun je gewoon weer door gaan!! En je bent alles behalve een loser!!! Je bent een enorm sterke meid, als ik zo lees wat je allemaal hebt meegemaakt!! En dan mag je idd best ooit negatief zijn. Dat vind ik bij mezelf ook namelijk, dat ik dat best ooit mag. En dat is helemaal niet erg. Je moet er alleen niet in blijven hangen idd.
    Ik duim voor je. En ik denk aan je meis! Dikke knuffel!

Nou, ik ga zometeen met m'n mannetje naar m'n zus, lekker in de tuin zitten en BBQ`en!
    Ze wordt morgen opgenomen in 't ziekenhuis, en overmorgen geopereerd aan haar hernia, en ze was mega nerveus, en vroeg of ik wilde komen om de zenuwen wat te minderen. Hihi.
    Dus dat ik ga ik zo doen!

Veel plezier iedereen hier, en tot vanaaf!

Knuffel voor iedereen!!

8. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Femke
    Nee, niet ronde 20, maar 10 rondes (lees: teleurstellingen) vóór mijn mk, dan mijn mk zelf, en nu de 9e ronde na mijn mk.

Ik snap niet dat ik er überhaupt nog in slaag om mijzelf voor de gek te houden door te denken dat het déze keer wel eens raak had kunnen zijn.
    Hope sucks big time.

Mijn man was er vanmorgen even heel stil van. Toen ik hem vroeg wat er was zei hij: "Van een andere man was je allang zwanger geweest." Waarop ik antwoordde dat het toch al een keer gelukt was en ook als hij perfect zaad had gehad is de kans elke maand heel klein. Maar het is wel $@%$% oneerlijk als je bedenkt dat hij niet rookt, drinkt etc. maar de eerste de beste kerel die dat wel doet kan meestal wél gewoon kinderen verwekken. Ik ben in mijn hoofd telkens op zoek naar een soort rechtvaardiging die er niet is. Maar het maakt allemaal geen donder uit, je hebt nou eenmaal dat geluk wel of niet. Zoeken naar een dieper liggende betekenis in de hoop daar troost uit te putten of juist de schuld bij jezelf te leggen heeft geen zin. En dat is misschien wel het moeilijkst van accepteren. Je moet het accepteren zonder dat er iets van betekenis aan ten grondslag ligt. Het is zoals het is en dat is gewoon dikke vette pech.

9. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    lieve alexandra,

ik lees je verhaal en word er stil van.
    daar heb jij natuurlijk niks aan. je man denkt dat het aan hem ligt maar ik vind je antwoord daarop heel helder en duidelijk.
    je bent al eens zwanger geweest dus het lukt jullie wel. dat is zeker.
    alleen rest de vraag nog hoe lang het moet duren vooraleer het nog eens mag lukken.
    en je houdt jezelf niet voor de gek. ik persoonlijk vind het nog steeds een klein lichtpuntje dat je dat hebt want dat betekent dat je de hoop nog niet opgegeven hebt en dat je er nog steeds wil voor gaan. de kracht die jij hebt zullen vele meiden nooit bezitten, en het waarschijnlijk nooit beseffen dat ze het niet hebben. maar jij wel.
    jij beseft heel goed waar je staat in het leven ( dat lees ik toch tussen de regeltjes door ) en dat vind ik ongelofelijk sterk.
    als je nu nog wat meer in jezelf mag geloven en in het feit dat je zwanger zult geraken van een gezond kindje, dat zou zo mooi zijn.
    ik begrijp dat je de moed verliest, maar ik hoop toch ergens dat die kracht die jij hebt ervoor kan zorgen dat je doorgaat. door gaat tot je je gezonde dochter of zoon in je armen hebt. en dan terugdenkt aan deze tijd. dat kindje van jou zal overstelpt worden met liefde!
    ik geloof erin omdat je al eens zwanger geweest bent. dus het kan lukken!!!!
    ik geloof in jou alexandra!!!

nogal een lang verhaal he..sorry ....nee geen sorry-politie please!

10. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Femke
    Wat een ontzettend lieve woorden van jou, ik ben er echt even emotioneel van. Dank je :)
    Hoe gaat het met jouw poezewoefke?

11. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    ik hoop dat mijn poezewoefke ok is. 4 mei zal ik het weten.
    en jullie dan ook! hoop op een kloppend hartje en een gezond klein mini-mensje in mijn buik.
    ik duim voor jou en voor mij alexandra!

12. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Heej dames,

Alexandra.....!!@@#$%^&*( zó.....dat vind ik ervan, dat jij nu weer een teleurstelling erbij hebt....ik weet ook niet wat ik moet zeggen verder...je bent enorm intelligent en hebt ze goed op een rijtje staan. Het is idd. zoals het is. En waarom de een wel en de ander niet....we zullen nooit helemaal weten waar dat aan ligt. Het is sowieso gewoon one lucky shot.
    Hoop doet leven. Zonder hoop heeft veel geen zin. Zonder plannen, wensen, toekomstdromen...wat ben je dan? waar ben je dan? Sterkte meid.

Karen; ja nu ik terugdenk, kan het mijn eisprong wel geweest zijn. Maar jeetje, mn hele rechterkant deed zeer, het straalde zelfs uit naar mn bekken herinner ik me nog. En ik dacht altijd dat het mn darmen waren! Dat dat zo zeer kan doen dan! Ik moet er dan toch echt niet aan denken om dan te gaan vrijen hoor. Dat zou niet lukken.

13. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    NOD :

22-04 - Goofychick - ronde 8, vmk nov, 2e kindje, jongetje 14 mnd
    22-04- bolly - 32 jaar - ronde 16 eerste kindje
    24-04 - Jel1978 -32 jaar - ronde 19 – 1e kindje
    26-04 - Kleinedruif - 31 jaar - ronde 2 - 1e kindje
    26-04 - Eternity - 30 jaar - ronde 2- 1e kindje
    28-04 - Marjolein -30 jaar - ronde 4 - 3e kindje, mk 2008, LUNA*geboren en overleden 15-1-08, 2e dochtertje 28-12-08
    28-04 - Leonieke - 33 jaar - ronde 5 - 1e kindje - mk maart '10 5.3wkn
    01-05 - Saffron-35jaar-3de ronde, dochter 3,5, zoon bijna 2
    02-05- Karen74 - 36 jaar - 4e ronde - 4e kindje - vmk 8 mrt'10
    02-05- Bobi-33 jaar-ronde 4-1e kindje
    05-05 - Hexje - 32 jaar - ronde 2 - 1 ste kindje
    08-05 - Jippiejee - 30 jaar - ronde 9 - 1e kindje
    08-05 - Nanette77 -33 jaar - dochtertje 2.5 jaar
    10-05 - Saskia33 - 34 jaar - ronde 8 - 1 ste kindje
    14-05- Kristel79-5 mei 31 jaar-ronde 17-zoontje
    14-05-Lentebloempje-33 jaar-ronde 11 ,Charlotte 02-11-2006 , Thomas 19-07-2008.
    15-05 - Evelynw76 - 34 jaar - ronde 9 - 1e kindje
    20-05 - Alexandra2008 - 33 jaar - na 10e ronde zwanger, toen mk - ronde 9 na mk - 1e kindje
    22-05 - Sweetvienna - ronde 4 - zoontje van 2 jaar
    ?? - Yippie - 33 jaar - 1e kindje - bezig sinds 2006 - 1e icsi mislukt.
    ??- Aggossie-32 jaar- ronde 21- 1e kindje
    ?? - sasha - 36 jaar - ronde ? - zoontje van 18 maanden
    ?? - Knuffel - 34 jaar - 1e wondertje

AFSPRAKEN :

15-04 Aggossie inwendige echo+bloed prikken
    op hormoonwaarden (11:00)
    20-04 saskia afpraak huisarts (8.30)
    22-04 miekiee eerste afspraak bij de gyn+echo
    26-04 nanette77 afspraak gyn bloedwaarden (16.15 u)
    27-04 Shadowcat76 eerste afspraak bij verloskundigencentrum, 12.30u.
    04-05 Femke32 eerste afspraak gynaecoloog
    04-05 snoetetoet 12 weken echo
    04-05 MVL intake gesprek en echo ziekenhuis
    07-05 Aggossie uitslag onderzoeken; vervroegde overgang ja of nee? (11:15)
    10-05 snoetetoet controle vk
    14-05 Alexandra afspraak gynaecoloog, uitslag bloedonderzoek
    27-05 MVL controle VK

BEVALDATA :

22-10 Kvinna - 34 jaar – 1e kindje
    11-11 Samba-29jaar( 08-04 30 jaar) 1e kindje
    12-11 snoetetoet - 33 jaar – 2e kindje
    19-11 miekiee - 32 jaar - 3e kindje
    26-11 Hartediefje - 33 jaar - 3e wondertje
    27-11 MVL- 35 jaar- 4e kindje
    08-12 Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje
    11-12 Femke32 - 34 jaar - 2de kindje
    ????? BIEB - 31 jaar - 1ste kindje
    24-12 Glimworm - 30 jaar -2e wonder, maar hopelijk een gezond voldragen kindje

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Helaas, ik heb weer een vmk gehad, nu goed rood verlies.....ik snap het niet en ben erg verdrietig.....ik weet dat ik al een kleintje heb lopen maar dat voelt zo niet compleet, en er heeft toch een beginnend wondertje in de maak rond gewaand....

Morgen ga ik het zkh bellen, ik wil dat ze me deze cyclus op progesteron prikken, misschien dat mijn baarmoederslijmvlies niet goed opgebouwd wordt waardoor het vruchtje zich niet goed kan innestelen.....de hele wereld om me heen kan nu even instorten.....maar dat gaat ook weer niet want ik heb een kleine die zijn aandacht vraagt....
    Dank voor jullie steun!

@Alexandra, dikke knuffel meid! Meer kan ik nu even niet kwijt,...

15. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Balen dat het deze maand niet gelukt is. Wel "handig" dat de menstruatiekalender je cylcus "door heeft". Vol goede moed naar de volgend ronde?

Iedereen heeft af en toe het recht om er even helemaal doorheen te zitten (ikzelf ben er net weer een beetje aan het uitkruipen). En zeker als er zoveel op je pad is geweest. Als je uiteindelijk maar door blijft vechten en het doel voor ogen houdt (in dit geval een mooi klein wondertje).

Als ik het goed begrijp dus eigenlijk toch 20 teleurstellingen (rondes dus). Dan heb je toch het volste recht om het gevoel wat dat met zich meebrengt de vrije loop te laten. Uiteindelijk wordt daar de wens niet kleiner van (of beter nog: wordt je daar niet sneller zwanger van), maar alles maar opkroppen is ook geen oplossing. Je moet het toch kwijt. En dan daarna op de een of andere manier de draad weer oppakken (als ik wist hoe je dat het beste kan doen zou ik het je meteen laten weten). En aan jou te horen ga je dat ook wel weer doen. En ja, soms is het gewoon dikke vette pech. En (bijna) niets is zo ongrijpbaar en vooral oneerlijk als dikke vette pech. En dan je man, wij meiden denken weleens dat onze mannen er veel minder mee bezig zijn, maar zo blijkt maar weer dat dat lang niet altijd zo is. Daarom niet alleen een dikke knuffel voor jou, maar zeker ook voor je ventje! Wat zouden we zonder ze moeten (dat gaat voor mij in ieder geval wel op, en zo te horen voor jou ook).

16. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    thanks...ik kruip er ook bij...samen onder de sofa....

17. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Oh meid, wat zal jij je in de steek gelaten voelen door je eigen lijf. En ja, je hebt een kleintje rondlopen, maar dat zegt toch niet dat je dan je wens maar aan de kant moet gooien! Probeer ze in het zieknhuis inderdaad "zover te krijgen" dat ze doorzoeken., Dat zullen ze misschien niet direct willen, maar vooral "doorzeuren". Jij bent nu even het belangrijkste en zij moeten er achter zien te komen waarom het zo vaak mis is gegaan. Heel veel sterkte en een dikke knuffel (al heb je daar helemaal niets aan).

18. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Goof...gewoon doen, bellen meid. Ga er achteraan! Succes en nogmaals sterkte meid..dikke knuff

19. leonieke

leonieke Niet meer actief

@ Goofychick, Sweetvienna en Alexandra, verdorie dames wat een teleurstelling weer! En het maakt volgens mij niet uit of je nu al een kleintje hebt rondlopen of niet, de wens en de hoop die je wordt afgenomen is op z'n zachts en vreselijke teleurstelling!
    Sterkte!

20. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    @ sweetvienna, goofychick, alexandra, het lijkt wel of dit de maand is van de vmk's die worden hier in het rond geslingerd zeg. En inderdaad het is ook helemaal niet eerlijk, maar we kunnen er ook niks tegen doen behalve wachten, wachten en nog eens wachten.
    Meiden het is ons echt wel een keer gegund daar geloof ik in.

Hier gaat het ook wel weer wat beter, het is alleen nog wel raar. Ik heb alleen nog wat bruinige afscheiding en de ongie zet niet door heel af en toe wat oudbloed bij afvegen maar verder niets. Voel ook niets qua ongiegevoel. Dus ook weer afwachten hier.....

Deel Deze Pagina