Jeetje Bieb, jij wordt ook heen en weer geslingerd tussen hoop en wanhoop...pfff meid daar wordt je toch ook gek van lijkt me...sterkte hoor!
Ja ik dacht het wel, maar weet nou niks meer zeker. Mijn hcg was dinsdag 25 en vrijdag was hcg 22. En nu heb ik nog steeds hele zere borsten en wat bruinige afscheiding sinds zaterdag. En woensdag moet ik nog een keer hcg prikken. Ik weet ook niet hoe snel hcg weer uit je lichaam is????
@Bieb: is er niet een kans dat je hcg weer omhoog kan gaan? @ Alexandra, goofychick, Karen & sweetvienna: een hele dikke knuffel voor jullie, ben helemaal ontroerd van jullie verhalen
Lieve meiden, ik heb heel even een momentje gevonden om bij te lezen hier. Maar wat een emoties en een verdriet en teleurstellingen hier:x Ik moet er ook meteen weer vandoor, maar ik wil jullie even laten weten dat ik aan jullie denk en jullie vanuit hier een hele dikke knuffel toestuur! KAn me voorstellen dat sommige van jullie er behoorlijk doorheen en ondersteboven van zijn wat er allemaal weer gebeurd is.. . \heel veel sterkte en nogmaals, ik denk aan jullie|!!!
Ik heb er weinig verstand van maar weet wel dat even duurt voordat alle hCG uit je lijf is. Dat kan tot een paar weken (2 of 3) duren schijnt. Ik had na 2 weken weer een spierwitte test in handen. Wel was het zo dat net voor de de bloeding begon de test al iets lichter leek dan die ervoor......
Wat hebben we hier toch een heerlijk cluppie bijelkaar!!!!!! @Alexandra, kon zonet door mijn eigen emoties ff niet reageren, maar heb wel je verhaal gelezen. Hetgeen wat tegen je gezegd wordt dat je zo sterk bent is herkenbaar. Mensen zien van een afstand wat je allemaal mee moet maken en hoe je er elke keer weer bovenop krabbelt, jij ziet alleen maar jezelf, en dan ook nog eens vaak alleen de wat negatievere kant, althans dat had ik toen ik in therapie was en vooral daarvoor. Ik heb in een situatie gezeten dat ik het niet meer zag zitten (echt niet meer zag zitten welteverstaan, toen zei mijn vriendin ook, je bent zoo sterk, dat vond ik toen helemaal niet, maar voila, here i am, ze heeft gelijk gehad) Als je in de richting van de zon kijkt valt de schaduw altijd achter je..... Sterkte meis, je komt er wel, let maar op!!!!
heb even gauw bijgelezen, moet zo ook helaas weer weg... Pfff wat een verdriet en emoties hier... meiden ik heb zo voor jullie zitten duimen... helaas is het anders uitgevallen.... ben er stil van.... Sterkte meiden! Hele dikke knuffel voor jullie en de rest natuurlijk ook. Hoop dat jullie ondanks jullie verdriet toch nog een fijne avond hebben. Kruip lekker tegen jullie ventjes aan ... dat deed ik ook en het heeft mij een beetje geholpen.... Morgenmiddag ben ik weer aanwezig, tot dan....
Idd, wat een hoop emoties weer hier Ik word er stil van!! Maar het lucht vaak op om gewoon lekker neer te zetten hoe je je voelt. Gewoon even van je af schrijven. Maar dat veranderd niets aan het feit hoe moeilijk het allemaal is voor jullie! @alexandra; dat heb je idd mooi verwoord. Maar ik kan me ook wel voorstellen dat je man er wel mee zit. Dat zou ik ook hebben, als ik wist dat de oorzaak bij mij zou liggen. Maar het is inderdaad zoals het is, en dat is fucking oneerlijk!! Ik vind je echt ontzettend sterk en nuchter!! En ik hoop echt vanuit heel mijn hart dat het heel erg snel raak mag zijn bij jullie!!! @goofychick; meisje toch . Hele dikke knuffel!!! Ik kan begrijpen dat je nu zo verdrietig bent!! En idd, gewoon naar het zkh gaan, en eisen dat ze iets gaan onderzoeken! Het is jouw lichaam, en jouw leven!! En verder moet ik nog even dit kwijt: Jullie zijn echt schatten allemaal hier!! -xxxxx-
Hey meiden, Ook even een berichtje uit het noorden, jeetje wat een rot-ronde is dit inderdaad, wat een vmk-en en oma's, niet te geloven wat een teleurstellingen hier. Meisjes, ik denk aan jullie en hoop dat jullie toch nog een beetje van het weekend en het mooie weer kunnen genieten...
Hoi Meiden, Ik ben zo'n beetje nieuw hier. Ik lees jullie berichtjes al een tijdje. Maar we waren nog niet echt aan het proberen dus ik vond dat ik nog niet echt mee kon doen. Maar deze ronde zijn we dan begonnen. Al vind ik deze keer nog een beetje voor spek en bonen. Ik vond volgende maand ook prima om te beginnen. Ik heb namelijk wat rug pijn nog van de vorige zwangerschap '1jaar en 3 mnd geleden. en hoe meer dat over is hoe beter. Maar ja de vorige keer zijn we 11 mnd bezig geweest, dus ja, man lief vond het wel weer tijd worden en daar ben ik wel blij mee want vorige keer wilde hij er alsmaar niet aan beginnen en bleef hij maar maanden uitstellen tot het stoppen van de pil en toen dus nog 11mnd wachten. Ik lees hier wat over vmk's en oma's sterkte! Hoop dat dit gauw een roze forum is! Heel veel liefs, groetjes Elba
Sweetvienna, goofychick en Alexandra: balen dat het weer niet gelukt is!! Dikke knuffel voor jullie allemaal! Bieb: ik hoop heel erg voor je dat je hcg gehalte toch weer omhoog gaat!
meiden wat een emoties.... weet even niet meer wat ik moet zeggen.... goofy en alexandra dikke knuffel....
bieb kan het zijn dat er meerdere vruchtjes waren en er eentje niet heeft doorgegroeid? kan toch ook zorgen voor HCG vermindering? tenslotte loopt het niet hard terug. wat denkt je fertiliteit arts? of is dit wishfull thinking...
oh ja... elba van harte welkom he? ik ben afgedraaid donderdag feest gehad met opa's en oma's, vrijdag boodschappen en wederom huis aan kant gister invasie van 25 mensen (familie van ver) en 7 gillende peuters die allemaal met hetzelfde wilde spelen.... en de hele bups bleef eten.. vanmiddag op verjaardag geweest en nu is mijn huis 1 grote puinbak vol met zand uit de zandbak..... maar het was gezellig! ben alleen nog niet fit, loop vanaf maandag al te kwakkelen, voorhoofd en bijholtes propvol snot en astma speelt lekker op... dus ga zo instorten op bed liefs van mij....<knuffel>
ik ben weer terug van weggeweest en ga even proberen bij te lezen....ik zag in de gauwigheid al wel wat vervelende berichten voorbij komen......een hele dikke knuffel voor jullie allemaal! Ik las het ook bij andere al, maar wat een maand is dit toch......zoveel hoop gevolgd door verdriet en teleuerstelling...bah! Ik ben zelf inmiddels neergeploft op het wachtbankje......twee weekjes spanning, onzekerheid en hoop....en dan is dat pas ronde 3......
@bieb, bij mij daalt het hcg altijd redelijk snel. Dus dat geeft mij nog een beetje hoop voor jou. Zeker als je last an verschijnselen hebt... Maar je kunt niks doen dan afwachten .. frusterend is dat! Ik duim voor je @alexandra.. wat een vreselijke teleurstelling! Weet je zeker dat het je ongi is? @goofy.. Het voelt gemeen he.. @elba... volgens mij is het een weer welkom je was er in het vorige onderwerp toch ook bij? @snoet.. beterschap!
Update: bloedverlies zet niet door, in een tijdbestek van 3 uur bijna helemaal niets.......krijg de hik...... Ga zo lekker liggen, eens kijken wat mijn temp doet morgen, wellicht breekt de hel dan los. Slaap lekker lieverds.