30+ kippenhok - voor alle 30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door shadowcat76, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jee Alexandra, dat is wel heftig hoor als ik het zo lees... En vooral dat het zo lang kan aanhouden... Ik kan me er heel moeilijk in inleven als ik eerlijk ben omdat ik juist toch wel probeer te genieten van de (kleine) dingetjes in mn leven. Maar aan de andere kant als ik denk aan hoe lang jullie al bezig zijn om een lief klein babietje te mogen krijgen, dan kan ik daar zelfs verdrietig en teneergeslagen van worden. Ik vind het zo erg om te lezen dat je de angst en het gevoel hebt dat het niet meer mag lukken! Echt meid probeer moed te houden, het gaat jullie vast lukken!!! Ik blijf enorm hard voor jullie hopen en duimen!!!

@Glimworm, kan me voorstellen dat je een beetje afstan gaat nemen. Wel fijn dat je wel nog blijft komen hier hoor en ik hoop echt dat je heel snel weer mee komt kletsen hier! Heel veel sterkte en een dikke knuffel!!

@Goof, heb jij nog nieuws???

@Eternity, ja 27 juni pas... Maar goed ik zie het allemaal wel. Ik moet heel eerlijk zeggen dat het allemaal niet meer nodig zal zijn;):D Heel veel succes en sterkte vandaag met je zus!!

@BIeb, hoe gaat het nu met jou??

2. glimworm

glimworm Niet meer actief

PS: de volgende die de lijst gaat aanpassen, mag mijn naam onder de bevaldata verwijderen.:(

3. leonieke

leonieke Niet meer actief

Ben ik nou helemaal alleen vandaag? Heb ZP tegenwoordig standaard actief op mijn pc staan op mijn werk.. moet niet gekker worden.. :)

Wend En en en? Heb je nu al getest???

Saskia Wat fijn dat je een goede huisarts hebt getroffen! (jullie hadden toch een nieuwe?) Niet dat je nu meteen 'geholpen' bent maar iemand die je begrijpt en je serieus neemt is heel erg belangrijk! Dus eerst manlief door de controle..? Duim voor goede zwemmers ;)!

Marjolein Jeetje nog 2 maanden wachten voor de MRI.. da's best wel een tijdje nog! Idd hopen dat je hem kunt afbestellen. Jullie hoeven niet te wachten met zwanger worden toch? Niet zwanger = MRI
    Maar zwanger = nog beter want geen MRI nodig?! (begrijp ik hem zo goed?)
    Lief van de lady's dat we gewoon moeten kakelen he? Zal ik ook heus doen, hetzij iets ingehouden voor mijn eigen gevoel!

Glimworm Heb je gevolgd, weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Gewoon k*t dit..! veel sterkte meis!

Goofychick duimen draaien nog steeds voor je

4. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0

ja met bieb gaat het wel, heb alleen nu wel behoorlijk last van buikkrampen. Dus lig ook al de hele dag op de bank.

En jij 27 juni je mri nou hoop echt voor je dat je 27 april een positieve test in je handen heb hoor.

Dikke knuffel

5. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    En mijn naam ook heb hopelijk 23 mei mijn WOD als ik een ei van mezelf heb:(:(

6. leonieke

leonieke Niet meer actief

@Alexandra, Jeetje meis, heb even gelezen op wikipedia. De aandoening op zichzelf is is al meer dan vervelend maar het eventuele onbegrip van je omgeving lijkt me het allermoeilijkste als ik dit zo lees.
    Het negatieve onderschrift in je eigen stukje past ook wel een beetje in dit kader, maar zegt gelukkig meer over je idee hierover dan over de feiten; Tuurlijk heb jij net zoveel recht en heus ook wel kans op een gezonde zwangerschap!
    Ik blijf gewoon positief voor je denken!!!
    Zet 'm op meis :)

@ Bieb, *speechless* Sterkte.

7. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Jeetje wat heftig zeg. Kan zij je daarbij helpen? Ik hoop dat je je weg erin vind en dat er aan het einde van de tunnel toch nog een lichtje brand (al zal je die nu misschien niet zien, maar deze "stoornis" kan met of zonder hulp voorbij gaan). Is er medisch gezien een reden waarom jullie niet zwanger kunnen worden, of is dit een gevoel? Ik hoop van harte dat voor jullie dit geluk er zal zijn in de toekomst.
    Neem vooral alle tijd die je nodig hebt. Ik leef zo enorm met je mee, voel alles gewoon weer opnieuw. Sterkte en een dikke knuffel!
    Wat een spanning zeg! Wanneer ga je naar de gyn of HA (sorry, weet niet emer welke van de twee het was)?
    Ik ga heel hard duimen dat die MRI helemaal niet meer nodig is!
    Wat vervelend dat je je zo beroerd voelt. Sterkte meid!
    Morgen al:$:$? Ik werd op di-ochtend geopereerd en mocht (na veel zeueren) vrijdag middag naar huis. Hoe is het met je ruggetje? Hertsteld van het zwembad-avontuur. Ik hoop dat de stijgende lijn doorzet en dat je eerdaags weer gewoon uit de voeten kan.

8. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    NOD :
    22-04 - Goofychick - ronde 8, vmk nov, 2e kindje, jongetje 14 mnd

22-04- bolly - 32 jaar - ronde 16 eerste kindje
    24-04 - Jel1978 -32 jaar - ronde 19 – 1e kindje
    26-04 - Kleinedruif - 31 jaar - ronde 2 - 1e kindje
    26-04 - Eternity - 30 jaar - ronde 2- 1e kindje
    28-04 - Marjolein -30 jaar - ronde 4 - 3e kindje, mk 2008, LUNA*geboren en overleden 15-1-08, 2e dochtertje 28-12-08
    28-04 - Leonieke - 33 jaar - ronde 5 - 1e kindje - mk maart '10 5.3wkn
    01-05 - Saffron-35jaar-3de ronde, dochter 3,5, zoon bijna 2
    02-05- Karen74 - 36 jaar - 4e ronde - 4e kindje - vmk 8 mrt'10
    02-05- Bobi-33 jaar-ronde 4-1e kindje
    03-05?? - Knuffel - 34 jaar - 1e wondertje
    05-05 - Hexje - 32 jaar - ronde 2 - 1 ste kindje
    08-05 - Jippiejee - 30 jaar - ronde 9 - 1e kindje
    08-05 - Nanette77 -33 jaar - dochtertje 2.5 jaar
    10-05 - Saskia33 - 34 jaar - ronde 8 - 1 ste kindje
    14-05- Kristel79-5 mei 31 jaar-ronde 17-zoontje
    14-05-Lentebloempje-33 jaar-ronde 11 ,Charlotte 02-11-2006 , Thomas 19-07-2008.
    15-05 - Evelynw76 - 34 jaar - ronde 9 - 1e kindje
    20-05 - Alexandra2008 - 33 jaar - na 10e ronde zwanger, toen mk - ronde 9 na mk - 1e kindje
    22-05 - Sweetvienna - ronde 4 - zoontje van 2 jaar
    23-05 - Biep - 31 jaar - 1ste kindje
    ?? - Yippie - 33 jaar - 1e kindje - bezig sinds 2006 - 1e icsi mislukt.
    ??- Aggossie-32 jaar- ronde 21- 1e kindje
    ?? - sasha - 36 jaar - ronde ? - zoontje van 18 maanden

AFSPRAKEN :
    15-04 Aggossie inwendige echo+bloed prikken
    op hormoonwaarden (11:00)
    20-04 saskia afpraak huisarts (8.30)
    22-04 miekiee eerste afspraak bij de gyn+echo
    26-04 nanette77 afspraak gyn bloedwaarden (16.15 u)
    27-04 Shadowcat76 eerste afspraak bij verloskundigencentrum, 12.30u.
    04-05 Femke32 eerste afspraak gynaecoloog
    04-05 snoetetoet 12 weken echo
    04-05 MVL intake gesprek en echo ziekenhuis
    07-05 Aggossie uitslag onderzoeken; vervroegde overgang ja of nee? (11:15)
    10-05 snoetetoet controle vk
    14-05 Alexandra afspraak gynaecoloog, uitslag bloedonderzoek
    27-05 MVL controle VK

BEVALDATA :
    22-10 Kvinna - 34 jaar – 1e kindje
    11-11 Samba-29jaar( 08-04 30 jaar) 1e kindje
    12-11 snoetetoet - 33 jaar – 2e kindje
    19-11 miekiee - 32 jaar - 3e kindje
    26-11 Hartediefje - 33 jaar - 3e wondertje
    27-11 MVL- 35 jaar- 4e kindje
    08-12 Shadowcat76 - 34 jaar - 1e kindje
    11-12 Femke32 - 34 jaar - 2de kindje

Ik heb Biep en Glimworm "aangepast". Niet letterlijk natuurlijk;).

9. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    Hallo Dames,
    Heb net 18 pagina’s terug gelezen en moet zeggen dat ik behoorlijk stil ben…..
    al die emoties hier….. heb ff geen antwoord erop…. :(

Ik kan alleen zeggen dat o.a. Marjolein en de rest van bijna testers aub blijven doorpraten over testen etc. en de zwangeren onder ons moeten ook blijven praten over de zwangerschap…. Dit geeft mij en met zekerheid ook anderen moed om positief te blijven denken…

Ik zat het hele weekend tot vanochtend in een mega dip…
    Ik paste vanochtend op het buurmeisje van bijna 1 jaar….. was wel leuk (maar ook weer confronterend betr. eigen wens): poepluier, aankleden, eten geven, spelen, wandelen….. maar toen ineens zei een stem in mij: ik moet blij wezen met dat wat ik heb en ik wordt nooit moeder en op dat moment voelde het ook zo….toen keek ik naar de hemel en zei indirect: ik wordt idd nooit moeder - ik moet mij niet onder druk zetten - tegen mijn overleden oma en stiefvader….. toen opeens kwam de zon voor het eerst door vanochtend….. ik werd vrolijk en besefte dat dit een positief teken was van mijn stiefvader en mijn oma.
    Ondanks dat mijn hondje voor de zoveelste keer diaree heeft (echt zielig hoor…. schiet ook meteen in de stress als hij dat heeft) bleef ik sinds het gebeurtenis van vanochtend vrolijk en positief….

Ik weet dat sommige hier al heel veel hebben meegemaakt, maar iemand zei hier al: naar regen komt zonneschijn….. ik geloof er nu weer in dat het voor mij maar zeker voor ons allemaal positief zal aflopen….

Meiden – wij zitten niet voor niets samen op dit forum…. Wij gaan samen door dik en dus……1 streep of 2 strepen…. we steunen elkaar tot we allemaal 2 strepen zien en uiteindelijk een lief klein wondertje in onze armen vasthouden….

En diegene die moeten testen, niet mondje dichthouden maar lekker alles vertellen…… :)

Jullie zijn top, en niemand – maar ook niemand blijft weg door wat voor rede dan ook. Afgesproken? ;)

10. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Slik....... dikke knuff.... ja te laat daar rolde een traan.....

even over je hondje voer hem rijst met kip gewoon alles gekookt is hij er zo weer vanaf :D

11. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    Dat geef ik hem idd altijd bij diaree ;), maar ja, hij eet al 2 weken slechter, als ik brokjes op de grond gooi dan eet ie wel. Gistermiddag begon ineens de diaree weer door te zetten. Geef hem nu idd weer 4 kleine porties kip met rijst :D hij was gelukkig net weer heel actief, slaapt nu weer - lekker voldaan. Hoop vannacht een keer door te kunnen slapen :D kijk het tot morgenmiddag nog aan en anders krijgt ie een half tabletje (ligt hier nog op voorraad :D, soort norrit maar dan voor hondjes) - ach ja - zo blijf ik bezig....

nu even aardappelgratin maken met gehaktballen en sla..... lekker makkelijk...:D blijf wel online hoor, heb het idee jullie de afgelopen dagen verwaarloost te hebben :):)

12. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    :) was niet mijn bedoeling dat er een traan rolde....
    wou jullie alleen laten weten dat jullie allemaal super zijn en dat iedereen het verdiend om zwanger te worden... of het nu de 1e, 2e, 3e of nou 4e is - het maakt niets uit.....

13. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Haha je wist het al hihi :D als je het idee hebt dat het niet gelijk over gaat kan je et ook een paar dagen voeren hoor is geen probleem en dan weer langzaam de brokjes erbij voor de rest maar even via pb verder? Dit is wel een beetje vet offtopic hahahaha

Hmmm klinkt lekker :D Maar goed dat we niet met het hoofd door de pc kunnen om even een hapje te nemen hahaha:D
    En ons verwaarloost hmmm geloof niet dat dat bestaat ;)

14. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Geeft niks hoor, soms is het wel fijn.... en het is jou ook van harte gegund hoor *knuff*

15. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    Ach ja, even manlief verrassen met lekker eten... hij was zo lief de afgelopen dagen.... ik was buiten de verjaardagen om - niet echt te genieten - wou alleen maar mijn rust - wil hem via het lekkere eten laten zien dat ik uit mijn schuilkelder ben gestapt en weer naar voren kijk......

Ja wel, heb jullie verwaarloost, jullie waren zo lief voor me vorige week en ik heb hier en daar geen troostend woord geschreven aan diegene die na mij slecht nieuws/slechter nieuws hebben gepost...:)

16. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    Thanks!
    Bij mij zijn de afgelopen dagen meerdere tranen gerold (gelukkig kon ik het een beetje voor mijn vriend verbergen..) - is idd op z'n tijd wel goed.

Zie je nou wel, dat bedoel ik dus - hier is iedereen lief voor elkaar en iedereen toont begrip voor elkaar - maak ik niet vaak mee...

17. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Verbeter de wereld begin bij het 30+ kippenhok topic:D;)
    Denk idd dat velen een voorbeeld kunnen nemen aan dit topic met al deze top meiden!!!!

18. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    helemaal mee eens!!!

19. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    :D haha de liefde van de man........:D Hij vergeeft je vast gelijk:p En niet meer in je keldertje hoor de zon schijnt!!! Zet je hartje open en laat hem daar ook schijnen... en als het even wat minder gaat..... niet luikje dicht doen maar gauw hier komen om je verhaal te vertellen.... *knuff*

20. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    Nee, ga niet meer in de kelder zitten, deur zit op slot en sleutel heb ik weggegooid :D
    Ik blijf liever hier en geniet idd van de mooie zon buiten :D

Deel Deze Pagina