Hay meiden, ik ben het er helemaal mee eens: we zijn inderdaad een top forum met top meiden... ben al helemaal verslaafd aan jullie! Ik heb vandaag kaartjes gemaakt voor de eerste communie van mijn jongste dochtertje... met zonnetjes... Bij deze stuur ik iedereen die het wil of er nood aan heeft, een zonnetje (mocht ik weten hoe je hier een foto plaatst, dan zou ik het laten zien... helaas, ik weet het niet). Liefs en een knuffel voor ieder die het nodig heeft! Karen.
bij bericht plaatsen ga je naar meer opties (onder het type vak.....) dan krijg je boven in je type vak een paperclipje..... daarop klikken dan kan je hem toevoegen...... als het scherm na upload gesloten is klik je weer op het paperclipje en als het dan goed is....... dan staat er een bestand...... klik daarop en dan komt hij in je bericht! Sucses
Hoi meiden Hier alles rustig. Vraagje:als je je eisprong met zo''n test gaat zoeken.Wanneer begin je hier dan mee?
Ow jee (weer een verslaafde erbij ) Marjolein waar ben je? Waar hangt die test verslaafde toch uit als je haar nodig bent Sorry aan mij heb je niks haha maar denk (kraak kraak paar dagen voor je je ei verwacht maar ja of dit een zinnig antwoord is )
Dat ligt aan de lengte van je cyclus. Als je de lengte van je cyclus voor me hebt, zoek ik het voor je op. heb zo'n speciale schijf van sensitest erbij gekregen toen ik die dingen gebruikte...
Dankje, ik zal het eens uitzoeken... eerst dat kaartje fatsoenlijk afwerken en dan fotograferen... kan nog wel een paar daagjes duren, hoor... maar 't komt... Ik stuur een zonnetje!
Ben niet zo'n test-junk als Marjolein , maar kan er ook wat van zeg maar.. Uitgaande van een cyclus van 28 dagen begin je op dag 11 met ovu test. Test elke dag rondom zelfde tijdstip TOT je positief test. Na je 1e positieve test springt je eitje binnen 24-48 uur.. Je hoeft niet verder te testen als je een positieve hebt. Als ik je banner bekijk heb je een cyclus van 30 dgn toch? Zou ik op dag 12 beginnen.. Succes
Meiden ik haak af voor vandaag ven lekker tv kijken en vroeg heel vroeg naar bed hahahahahaha lol Fijne avond en tot morgen dikke kus
@haha, Leonieke, ik heb er niks aan toe te voegen! @Hexje, jij ook al haha! Oeh begin echt een naam te krijgen hierzo (of die heb ik al) @Leonieke, ja de 27 pas een MRI. En het klopt inderdaad, niet zwanger is MRI, wel zwanger is geen MRI! Dus ik ga voor geen MRI! Maar ik ga wel effe bellen van tevoren om m te verzetten, want als ik tegen die tijd pas bel, kan ik waarschijnlijk pas in december terecht ofzo.. @Bieb, wat vervelend van je buikpijn Is het ondertussen alweer een beetje minder geworden? @Evelyn, wat een mooi verhaal Ik vind het heel mooi dat je zon bijzonder teken hebt mogen krijgen. Heel fijn dat je er kracht uit kunr putten, ik wens heel hard dat ook jij (heel snel) mama mag worden!!! @Goofy, hoe is het nu met jou??
Fijne avond, en ga maar lekker vroeg naar bed en ga maar wat moois klussen jij haha. Slaap lekker. Dikste knuffel
Volgens mij vanaf de 9e dag van je cyclus. Maar bind mij er niet op vast. Zou het ook graag willen weten wil ook de ovu testen dit keer doen (voor het geval dat ik dit keer niet zo'n mega pijn heb rond de eisprong ). Welk merk gebruiken jullie?
Ik heb die van sensitest! Ben er wel tevreden mee en ze zijn redelijk goedkoop. Ook krijg je dan een soort schijf waarop precies te zien is vanaf wanneer je kan beginnen met testen. Heb gehoord dat wondfo ook goede zijn en die zijn nog goedkoper!
koop ik ze gewoon allebei en gebruik ze parallel kan ik testen welke wel goed is en welke niet.... tja tempen was geen succes en mijn mega pijn rond eisprong ook niet - dus wie weet - 3e manier - misschien dan scheepsrecht???
ben er ook bang voor Kruidvat is heeeeeeeeeeeel blij met ons.... zwangerschapstesten hebben al een godsvermogen gekost de afgelopen maanden. Maar die test koop ik nu pas als ik 3 dagen over tijd ben. Als ik ze eerder koop ben ik mijn mannetje een etentje schuldig, wacht ik af en koop ik pas op de 3e dag na NOD dan moet hij trakteren .