30+ kippenhok - voor alle 30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door shadowcat76, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Wakker worden!!!!
    Ik ben eenzaam...:(

2. leonieke

leonieke Niet meer actief

Goedemorgen Jippiejee

Hier nog een vroege vogel. Heb het alleen de komende dagen nog wel druk met bijlezen. Paar dagen niet op forum meegedaan en ik ben de draad kwijt.. Ik las iets over je baan opzeggen als je mee doet met de 30+ kippen, en ik geloof dat dat de einige optie is.. :D

Femke, gefelictieerd met je gezonde zwangerschap! Hoop dat het zorgeloos december wordt!

Eternity, Sterkte met platliggen..Gelukkig is er ZP..:p Maar mag je 'gewoon' zwanger worden nu?

Marjolein, Gaat het goed met je? Ik las iest over dat je dochter weer ziek is.. :( sterkte! En niet in de vervroegde overgang dus.. da's wel heel fijn nieuws

Evelyn, heb me ook aangemeld op je hyves.

Alle anderen.. ik lees en leef ook met jullie mee hoor!

Fijn weekend allemaal.
    Hier straks weer weg. Gaan naar Scheveningen voor dagje strand & Mary Poppins! Cadeautje van lief..
    xleo

3. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @leonieke.. dat klinkt als een geweldige dag! Geniet er van!

@glimwormpje.. oepssss foutje.. Maar had ik al gezegd dat je dan op zijn minst je hele sociale leven moet platleggen;)

Ik heb verder geen nieuws! Ga denk ik van vandaag een heerlijk lui dagje maken..
    Manlief is ziek, dus daar hoef ik voor vandaag geen gezelligheid van te verwachten..
    Moet altijd zo lachen als mannen ziek zijn.. Herkenbaar???;)

4. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    GOEDEMORGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vanavond zal ik wel 2 uur moeten bijlezen hahahaha, want vandaag ga ik met manlief op pad voor tegels te kijken voor in de tuin en naar het afzwemmen van zijn zoontje. Het is nu heerlijk weer, dus ik ga me eens een ontspannen dagje geven (hoop ik hahahaha)

Fijne dag en tot vanavond!!!!

5. Hee meiden...we gaan hier verder dus??? Gelukkig heb ik het gevonden, want hier ben ik dan niet bekend mee. Waarom is dat eigenlijk?? Moet nu 11 pagina's terug gaan lezen, hoop dat het lukt, want mn dochtertje is weeeer ziek, zucht... Nu ligt ze te slapen, maar als ze wakkeer wordt, moet ik dus meteen weer weg.

@Femke, wat een goed nieuws!!! SUPERRRRRRRRRRRRRRRR

@Saskia, nog getest?

@Goofy, misschien kun je op ,mijn naam mn berichtjes teruglezen. Het is een beetje versrpeid over mn beriuchtjes, dus beetje moeilijk om te bpen...

6. leonieke

leonieke Niet meer actief

Ja, helemaal.. zoooooo zielig!
    Sterkte ermee.. ;)

7. Sweetvienna, alvast reuze gefeliciteerd met je de verjaardag morgen!! Wat worden ze toch snel groot he... Hoop dat het een hele mooie dag wordt!!!

@glimworm, zet je ook je afspraak erin? dan kunnen we aan je denken als het zover is!

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden.....zo al weer 6 1/2 uur in de weer, meneertje dacht dat het om 05:15 al dag was.......misschien voor hem maar voor moeders niet hoor....pffff........net wezen zwemmen met hem, we hebben aldoor de hoop dat hij daarna zo moe is maar niks is minder waar. Papa en mama houden hem niet meer bij......hahahahaha......

Nog testers of bijna testers hier????

9. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Vroeg vogeltje! Toen lag ik allang en breed te slapen haha. Haha ben blij dat het wcverhaal zich heeft opgelost :D. En dat je lief rekening gaat houden met WoW. Pf zo zie je maar "is ook tijdens eerste zwangerschap goed gegaan" ja en dan nu een kind hebben met zware longproblemen :x:x. Verschrikkelijk!
    Ja gaat wel erg goed hier eigenlijk, als ik 's ochtends wat langer op bed kan blijven liggen zoals vandaag voel ik me prima. Geen misselijkheid, alleen wat kleine krampjes aan de linker en rechterzijde van m'n onderbuik. Maar da's normaal, de vrouw van MvM zei al dat de krampen zich naar de zijkant zouden gaan verplaatsen. Dus ja gaat wel lekker 8). Haha dat rompertje ik kan er niet over uit dat ze zo'n kleur hebben gegeven maar goed :D.

Goeiemorgen meiden, ben nu net lekker een uurtje uit bed, heb tot kwart over 10 op bed gelegen, heerlijk liggen pitten. Bed is afgehaald, was zit er in, Mi zit fris en fruitig gewassen achter de pc. Heb ook al nieuwe foto's geplaatst op onze hyvespagina en een nieuw filmpje. Even een vrolijk wakker worden muziekje :).

@Leonieke : welkom terug! Oei dat klinkt als een heerlijk dagje, mag ik mee? Geniet er van!

@Nanette : haha ja zieke mannen, hoe herkenbaar! Gelukkig valt die van mij wel mee, die gaat ook al heeft ie stevige hoofdpijn en loopt 't snot gigantisch uit z'n neus (sorry als jullie nu beelden voor je zien :D) gewoon werken. Dus 't kan ook anders hehe. Lief is vandaag werken, baalt ie zelf stevig van maar hopelijk is hij begin van de middag weer thuis, dan kunnen we lekker naar m'n ouders.

@Hartediefje : jij ook al zo'n leuke dag! Lekker toch, ben benieuwd hoe het met het afzwemmen gaat, laat het ons weten!

@Marjolein : ach je lieve kleine meisje toch weer ziek? Verwen haar maar goed hoor, hopelijk knapt ze snel weer op. Reden dat we over zijn gegaan naar een nieuw topic is omdat anders het oude toch gesloten zou worden door de moderators, ze willen niet dat het aantal berichten meer dan 5000 is, en aangezien we al dik boven de 6000 zaten, heb ik een nieuwe geopend. Volgens mij voel jij je helemaal niet happy, voor zover ik dat tussen de regels door kan lezen. Doe rustig aan meis, het is ook gewoon veel wat je op je af krijgt. Spanningen voor dinsdag, hoe gaat het allemaal lopen, je kleintje die weer ziek is, het zit je allemaal even niet mee hè. Besteed maar eens lekker aandacht aan jezelf, laat je verwennen door je lief, neem een uitgebreid bad of iets dergelijks als je een bad hebt. Dikke knuffel voor je!!

@Goofy : hihi leuk zo'n energiek manneke! Wel erg vermoeiend dat kan ik begrijpen. Kwart over 5 jemig! Da's ook wel erg vroeg. Hoe oud is hij nu? Heb je vast al eens gezegd hoor maar ik ben 't vergeten.

10. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

20 nov 2009
    2.517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    hallo meiden...

na een week niet gelezen te hebben zie ik dat "mijn" topicje gesloten is... dat bevestigde al wat ik een poosje voelde... ik pas er niet meer tussen.

ik wens jullie daarom allemaal veel succes en heel veel goeds in jullie leven en dat er maar heel wat babytjes mogen volgen

liefs van snoet

11. glimworm

glimworm Niet meer actief

Die moet mijn vriend nog maken met de uroloog.
    Ik zal hem tzt erbij zetten!

12. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    Zo goedemorgen allemaal..... jeetje wat waren er nachtbrakers bij zeg vanacht.... zo laat nog posten.... beetje last van slapeloosheid?
    Hier was zoonlief ook weer vroeg wakker. 5.30 uur. heb m even laten brabbelen en is na een kwartier gelukkig weer in slaap gevallen....
    Heb net met zoonlief buiten staan kijken, daar waren ze een koets (zo'n assepoester bol) met 2 friesen ervoor aan t optuigen voor een bruiloft hier in de straat. zooooo mooi. Zei meteen tegen manlief dat wil ik ook als we gaan trouwen..... tsss het enige wat hij zei was "weet je wat dat kost?!!!" mannen zien soms niet de romantiek erin, t is toch een sprookje om zo te kunnen trouwen.... mmm volgens mij kan ik dan lang wachten....zucht.....
    Met jamie gaat t iets beter koorts is weer iets gezakt naar 38,2 ben dat binnen zitten een beetje zat, misschien vanmiddag voor het eerst voorop de fiets proberen.... (ja ik weet t, ik ben zo'n lui figuur die voor alles de auto pakt, lekker makkelijk) fiets is gemaakt, stoeltje geinstaleerd, dus geen excuus meer.
    @marjolein; vervelend dat je kleine meisje weer koorts heeft, houdt t nog een keertje op zou je denken.
    @nanette; wat zijn ze dan zielig he..........herkenbaar.
    @leonieke; mmm lekker dagje in t vooruitzicht zeg...
    @eternity; door al dat geklus moet t nu toch wel snel raak zijn; dat is in ieder geval wel wat positiefs wat betreft het plat moeten blijven liggen....hahaha...
    @hartediefje; lekker er op uit de lentekriebels om de tuin op te knappen is nooit verkeerd.en dan t afzwemmen... spannend hoor
    succes!!!!!
    @shadow; lentekriebels? nesteldrang? hahaha

13. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    nee joh gekkie, tuurlijk hoor jij er gewoon nog bij, dit is alleen om de snelheid erin te houden.....met al die kakkelkippen.
    Jij hoort hierbij punt. dus ga zitten op die mooie roze sofa lekker tussen ons in. thee met gebak komt eraan....

14. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Hey wat is dat nou! Lieve Snoet tuurlijk hoor jij er gewoon bij! Reden van sluiting vorige topic is omdat het aantal berichten boven de 5000 zat, om de snelheid van het forum erin te houden. Je gaat niet weg hoor, we hebben nog steeds een plekje voor jou op de sofa! Voor mij is er toch ook plek ook al zit ik nu op dezelfde sofa als jij dus voor jou helemaal! Er is al thee met gebak las ik dus je komt er gewoon bij zitten.

@Kristel : mooooi zo'n koets!! Wil ik ook wel als wij ooit gaan trouwen (idd als, want m'n lief heeft 't daar niet zo op helaas ;)) maar dan kan ik lang wachten denk ik. Hihi 't zijn vooral lentekriebels denk ik die me parten spelen, word altijd zo vrolijk als 't weer goed is en de bloemen weer gaan bloeien. Ben d'r nu ook vandoor, ga lekker van het zonnetje genieten.

15. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Snoet doe niet zo gek! Maar het was me al we opgevallen dat je hier minder vaak was. Ach ja andere fase geeft niet! Wij hopen ook allemaal van harte in die fase te komen, en dan volgen we onze leider:D !
    Het forum moest wel es gesloten worden, tenminste dat heb ik wel vaker gelezen.

16. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    oewww ik krijg opeens de kriebels om de woonkamer te veranderen.... dames hou me tegen....

17. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    Hallo Dames,

Ben niet helemaal in de mood om uitgebreid antwoord te geven op al jullie verhalen.
    Ben moe en op. Het hele stressgebeuren van mijn zusje en dan ook nog solliciteren en hopen zwanger te zijn kost mij op dit moment veel te veel energie. Heb besloten om het vandaag ff wat rustig aan te doen. Gisteren was ik vanaf 8:30 t/m 24 uur maar 30 min thuis. Voor het eerst sinds ik thuis zit ivm de burn-out. Het was gisteren ff te veel.
    En ik denk ook dat mijn ongi eraan komt. Ik heb niet het gevoel: ja het is raak.... dus dan zal het wel ook niet zijn :(. Ach ja, dan maar hopen dat ronde 9 goed uitpakt.

Voor de zieke kindjes hier: heel veel beterschap, lekker verwennen....

voor de zieke man: lekker met rust laten, mannen kunnen zooooo zielig doen/zijn (gelukkig is de mijne tot nu toe maar 2x ziek geweest in de afgelopen 12 jaar :D)

Voor de rest die zich ook niet helemaal lekker voelen: neem tijd voor jezelf en verwen jezelf een keer met iets leuks!!!

Voor de gene waar de eitjes eraan komen: veel klusplezier....

Voor de aankomenden testers: Ik duim vooor jullie. Jullie zijn allemaal zo lief, ik gun het iedereen!!!

Zo dat was het even, sorry dat ik niet persoonlijk op iedereen heb geantwoord en dat het zo algemeen getypt is. (Shit, nu krijg ik de sorrypolitie op me af :))

ZP doet me goed, heb na het lezen van berichten altijd weer een warm gevoel als ik me even niet prettig voel.

Dames tot vanmiddag of vanavond....

18. Jel1978

Jel1978 Actief lid

11 nov 2009
    104
    0
    0
    Accountmanager
    Noord-Brabant

Snoetetoet, doe niet zo gek joh!! Ik heb zelf ook alweer een week niet gelezen omdat ik even wat rust in wilde bouwen (qua forum dan, maakte mezelf een beetje gek, niet qua klussen want dat heb ik uiteraard wel gedaan ;)..) en zag ook dat het forum gesloten is aangezien er inmiddels teveel berichten zijn. JIJ bent degene die dit forum is gestart en JIJ mag daarom ook nooit hier weg blijven ook al ben je straks alweer een paar maandjes zwanger en zijn wij er nog niet, tuurlijk ben je altijd welkom!! Toch meiden?

19. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Hier sluit ik me helemaal bij aan! Snoet, jij hoort erbij! Nee ik ga het anders zeggen: ik wíl je erbij! *knufs*

20. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    @Alle andere meiden.
    Ik ben vandaag niet zo posterig, maar ik leef met jullie allemaal mee en ik lees wel mee.

Deel Deze Pagina