Hoi glimworm, ik heb het ook wel eens gelezen ja. Maar heb even een stukje opgezocht hoop dat je het dan weer ziet zitten. Vrouwen die eenmaal een miskraam hebben meegemaakt, hebben mogelijk een licht verhoogde kans op een nieuwe miskraam de volgende keer, maar nog steeds is de kans dat een zwangerschap wel goed afloopt, het grootst Kijk dat scheelt alweer. Hoop dat het je goed doet mij in ieder geval wel. Dikke knuffel.
- bericht kun je onderaan bij krabbel plaatsen; - in de blog staan de forum namen die gekoppeld zijn aan de echte namen - als je op foto's klikt kun je foto's bekijken Als je meer vragen hebt dan laat het maar weten . Moet tot vanavond wakker blijven (als manlief vanavond naar huis komt ga ik even een paar uurtjes slapen zodat ik weer fit ben als het mijn hondje minder zou gaan vannacht) - dus allerlei vragen zijn vandaag van harte welkom (op andere dagen ook hoor )
Heb ik even voor je opgezocht evelyn, *Kijk eens om op uw levenspad en zie de kiezels die bergen leken voor u ze passeerde. *u hoeft geen ander mens te worden, om dingen anders aan te pakken. *Gelukkig zij die durven dromen en bereid zijn de prijs te betalen om hun dromen waar te maken. *Moed hebben, betekent angst voelen en toch doorgaan. Bekijk bijlage 66919
Is het niet zo dat de meeste/veel bevruchtingen niet in een zwangerschap eindigen? Volgens mij moet je niet te bang zijn als het vroeg mis gaat dat er dan wat met jou aan de hand is, maar meer met het vruchtje. Veel vrouwen komen er immers niet eens achter dat ze bevrucht zijn geweest omdat ze 'gewoon' weer ongesteld worden. Dit is ook een reden dat ik niet te vroeg wil testen, ik wil het dan eigelijk gewoon niet weten. (niet dat ik het vermoeden heb dat ik ooit al bevrucht ben geweest maarja) I.v.m. mijn werk wil ik het wel graag weten, ik werk nml. met straling dus moet ik wel wat voorzichtiger zijn mocht het wel zo zijn. Dus daarom test ik wel, maar liefst niet voor NOD...
Bieb, wat een mooie teksten!!! Vooral die van moed... ik denk dat ik die op mijn www van mijn hyves ga zetten...zegt precies hoe ik me op dit moment voel!!!!! Of heb je hem zelf verzonnen, want dan doe ik het niet hoor... had met mijn kerstkaartje een gedichtje geschreven uit de naam van mijn meisje en die zag ik ineens terug op een www van iemand anders die ook haar kindje verloren was..met zijn naam erbij....toen heb ik vriendelijk gevraagd of dat eraf mocht....dat was van mijn meisje... dus vandaar dat ik het eerst even vraag... Meiden, moed houden hoor!!!! Een miskraam of meerdere wil niet zeggen dat het nooit goed komt. Ik ken iemand met 2 miskramen achter elkaar en die heeft ook 2 gezonde kindjes. En nog iemand met 2 miskramen en 3 kindjes. POSITIEF BLIJVEN!!!! (zegt de eeuwige twijfelaarster) Bieb, wanneer mogen jullie weer terug naar het ziekenhuis? Marjolein, jeetje...2 maanden wachten...is toch niet normaal meer he..die wachttijden in het ziekenhuis. Swietvenna, Nanette, Jippiejee...ook hier wel eens het idee gehad dat het de ene keer heel veel is dat ik er op reageer dan de andere keer, maar het is zo'n fijne club meiden, dat ik toch elke dag probeer bij te lezen. Maar kan me voorstellen als er weer een nieuwe ronde komt, dat je dan toch steeds meer ermee bezig bent. Maar er komt roze hier!!
Goedemiddag meiden, Zo, ik ben n dagje niet geweest, en meteen weer n uur aan bijlezen. Ik ga even reageren: @glimworm; oh meid, nee toch!!!! Wat ontzettend balen!! Ik kan me wel voorstellen dat je even wat afstand wil houden. Ik leef echt zo met je mee!!! Dikke knuffel! @marjolein; thanks! De operatie van mijn zus is goed verlopen, en als alles goed is, mag ze vandaag alweer naar huis. Ik ga vanaaf naar haar toe, en blijf daar slapen. Dat had ze gevraagd. Want als er dan iets was, dan kon ik haar helpen. Per slot van rekening pas de dag na haar OK. @knuffel: ja, raar hè!! Ze moest gister al uit bed, en mag vandaag naar huis. Slaat nergens op gewoon! Maar goed, zo is de procedure in Tilburg blijkbaar. De Cesar therapie heeft wel nuttige tips waar ik wel veel mee kan, dus dat scheelt. Ik hoop ook dat ik snel weer uit de voeten kan, want dit is echt niks zo. @ewelyn; meid, wat een mooi verhaal van die gedachte die je had, en dan ineens het zonnetje ging schijnen ben er ff stil van!!! En mannen zitten er meer mee dan dat je denkt hoor. Ik bedoel; voor hun is het elke keer ook maar weer de vraag of hun zwemmers wel goed zijn, als je niet zwanger bent. Maar wat enorm lief dat hij zo bang was dat je anders weg zou gaan bij hem! En ik ben blij dat jullie het goed uitgepraat hebben allemaal, en dat jullie er nu samen over kunnen praten als het nodig is. Dat is belangrijk! En beterschap met je hondje meis!!!! @hexje; ik ben het helemaal met je eens! Veel mensen kunnen zich een voorbeeld nemen aan alle top-meiden die hier bij dit topic zitten!! Ik voel me vereerd dat ik erbij mag horen. @nanette; jeetje meid, dat is idd wel balen van het libido van je man. Mijn ex had ook een heel erg laag libido (zonder medicatie) dat ik gewoon aan mezelf ging twijfelen. Of ik wel mooi genoeg was, of iets dergelijks. Als ik van hem kinderen had moeten krijgen, dan had het jaaaaaaren geduurd. Het laatste jaar dat we samen waren hebben we denk ik 2 keer gevreeen. (nou zat die relatie al niet helemaal lekker, maar goed) Maar mijn huidige vriend heeft weer een iets te goed libido. Die wil gerust 3 keer op n dag als het aan hem ligt (dus het lag gelukkig toch niet aan mij, jeeeej!) Maar toen ik de medicijnen voor mijn hernia nog slikte, kon ik gewoon NIET klaarkomen!!! Ging gewoon echt niet, hoe je t ook probeerde. Medicijnen hebben soms misselijke bijwerkingen! Bah!! Ik hoop dat hij binnenkort toch raak gaat schieten, en dat je snel een mooi gezond wondertje in je armen mag houden. @jipiejee: LAT-relatie is soms ook leuk!! En wij vergeten je niet hoor!! Gewoon wel bij ons blijven hè! @kristel: heej meid!! Leuk dat je er weer bent! En fijn om te horen dat je weer uit de lappenmand bent. Ik kan me echt voorstellen dat je er de balen van krijgt hoor, als je al in ronde 17 zit! Maar ik hoop dat mei ook roze voor jou brengt. @sweetvienna: NEE, NIET UITSCHRIJVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik snap wel n beetje wat je bedoeld hoor, en ookal zit je niet zo vaak hier, maakt niet uit. Gewoon doen waar jij je het beste bij voelt. Maar niet uitschrijven!! Dan zouden we n online-vriendinnetje minder hebben, en dat is nooit goed!
Hoi iedereen, Bedankt Leonieke en Alexandra, dat jullie ook vinden dat je gewoon voor jezelf op moet komen bij de ha enzo. Ik vind dat ook heel moeilijk maar niemand doet het anders voor je. Nanette, vervelend voor jou en je man. Ik moet zeggen dat ik ook niet altijd zin heb, wanneer het zeg maar moet. Wat een gedoe he. Ik denk trouwens dat deze ronde voor mij niet veel op gaat leveren. Jammer dan. Volgende keer beter. Was pas de eerste keer. Ik heb niet echt een ei sprong gevoeld dus misschien was die er ook wel niet. nou ja geduld is een schone zaak. Het is pas ronde 1. Heb geen idee of onze klus timing een beetje goed was. Ik hoop dat de zomer voor ons lekker roze gaat kleuren. Heel veel succes. Zeker voor de laatste loodjes op de wacht bank. Groetjes Elba
dank jullie wel voor de lieve woorden die me weer een beetje geruststellen. @ Bieb: mooie spreuken!! even over hyves: zouden jullie het leuk vinden als ik jullie toevoeg als vriendjes?
Sorry ben niet zo creatief om ze zelf te bedenken haha dus neem maar gerust over. En dat is inderdaad wel vervelend ja als mensen je gedichtje overnemen, maar toch ook wel weer een compliment dat anderen er ook troost uit halen. Wij moeten weer bij de volgende ongie naar het ziekenhuis het is nu een maandje overslaan en hopen op een eisprong van mezelf maar denk het niet dus heb al medicijnen om de volgende ongie op te wekken en dat zal eind mei worden denk ik dus juni weer naar het ziekenhuis en gaan we weer verder dus duurt nog even.
Hoi Bieb, succes met een eigen ei. Ga maar flink aan de leg. Sterkte met wachten. Mooie spreuken. Succes alvast in het Ziekenhuis.
Ik ben er heeeeeel even, mijn moeder is hier twee dagen en ik wil niet dat ze mij op deze site betrapt! Heel erg bedankt voor jullie lieve reacties! Het was heftig om het op te schrijven maar het lucht ook op. We zijn er nog niet, maar er is weer n stapje gezet! Ik ga vanavond alle berichten verder bijlezen, moet nu weer snel gaan, mijn moeder komt zo weer terug.
Bij mij is het eigenlijk net zo en ik denk niet alleen bij mij als ik het zo lees. Op dit moment ben ik ook niet zo 'aanwezig' (ik moet deze ronde overslaan en voel me er deze maand dus niet zo bijhoren) al ben ik wel nieuwsgierig naar jullie verhalen en lees ik wel mee... Ik zou dus zeggen, meiske, gewoon blijven schrijven wanneer jij daar zin in hebt. Wij hebben jou alvast heel graag bij de club, dus vooral niet weggaan... Knuffel terug!
Nou, ik ben er zo eentje... twee miskramen en drie kerngezonde kinderen na elkaar. En mijn nichtje deed het nog beter: twee miskramen na elkaar, nu vier gezonde dochters!!!!! Dus, meiden, geef de moed inderdaad niet op... POSITIEF BLIJVEN!
He lieverds, net weer werkoverdracht gedaan en op naar de vrije dagen en weekend!!! Ben moe en wacht eigenlijk tot zoontje dat ook wordt....kan ik ff slapen. Bekaf van alle verschillende emoties. Ga ook ff bijlezen. Dikke knuff voor iedereen iig. Oh natuurlijk belangrijkste: Bloeduitslag zkh gyn is positief!!! Is sprake van een prille zwangerschap, ja duhhh maandag zat ik nog voor NOD en toen heb ik geprikt. Had gehoopt dat ik vrijdag terug zou kunnen komen maar moet tot maandag wachten om nog een keer te prikken. Dan een week later nog een keer en dan 11 mei echo!!! Hoop dat ik daar dan lig en iets zie knipperen!!! Ongeloof, angst en vreugde wisselen zich in een rap tempo af! Vandaag weer wat bruinverlies en heel slijmerig iets van rood. Maar bij de poli waren ze zo lief, kon altijd bellen als er wat was en mocht me geen zorgen maken (nou is dat makkelijker gezegd dan gedaan)
@goofy.. kijk jij brengt het goede nieuws hier weer wat fijn! Is het bruinverlies al gestopt? @sweet.. ik herken dat gevoel dus @eternity... ja het is balen! en ook ik ga wel twijfelen of hij mij wel opwindend genoeg vind. Hij kan 100 keer zeggen van wel, maar toch.. En dat terwijl ik weet dat zijn medicatie het libido nagenoeg platlegt. VAnmiddag onverwacht vrij Dochterlief is van pure ellende op de bank in slaap gevallen. LAsagne voor vanavond staat al te wachten in de oven. Huis is schoon.. Dus ik ga heerlijk Lost kijken en even niks doen