30+ kippenhok - voor alle 30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door shadowcat76, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eternity

eternity Niet meer actief

Tuurlijk!!! :D

@goof: dat is goed nieuws meis!!!!! Ik ben benieuwd naar de andere uitslagen als je maandag bloed geprikt hebt. Ik ga voor je duimen voor 11 mei, dat je een mooi flikkerend klein wondertje op dat scherm ziet!

@nanette: tja, ik kan het goed begrijpen hoor! Want normaal "hoort" een man gewoon zo vaak zin te hebben he. En als dat dan niet zo is, ga je toch aan jezelf twijfelen.
    Moet hij die medicijnen nog lang slikken?

2. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    ik vind het heel leuk als je mij als je vriendje(vriendin :d) toevoegd!! ;)

3. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    @Goof: Gelukkig goed nieuws!! Duim voor je maandag en natuurlijk duim ik alvast de aankomenden dagen tot 11 mei voor je!! Ik gun het je zo dat je iets op het schermpje mag zien....

@Bieb: Pfff is wel nog ff wachten.... hoop dat je toch zelf je eitje voelt... ik duim ook voor jou!

Ik duim voor iedereen, zou prachtig zijn als de zomermaanden roze zijn en we allemaal lekker zwanger het jaar beeindigen (sommige onder ons moeten al hard werken vlak voor de feestdagen :) - de rest: wij werken ons wel in het nieuwe jaar in de zweet ;))

4. eternity

eternity Niet meer actief

mooie roze zomermaanden... Klinkt goed Ewelyn! :D

Nou, hier de afwas weer gedaan.
    En ik ga nu lekker op de bank liggen, en dan wachten tot mijn vriend thuis komt.
    En dan eten, en dan moet hij me naar mijn zus brengen.
    Daar blijf ik slapen vanaaf. Mijn zus vroeg dat vorige week al, of ik dat wilde doen. Ze is natuurlijk gister pas geopereerd, en ze woont alleen (haar zoontje is nu bij z'n vader) en ze zou het fijn vinden als ik er dan deze nacht was, mocht er iets gebeuren.
    Dus uiteraard doe ik dat!
    Maar ik ga mijn vriendje wel heel erg missen!!! :) Erg ben ik hè?
    Dit is pas de 2e nacht ofzo dat we niet samen slapen sinds we samen wonen.
    Dan kan ik morgen mijn zus d'r auto mee nemen (ze mag toch 2 weken geen auto rijden) en dan ben ik tegen de middag weer thuis.
    Dus dan zal ik hier wel weer veel bij te lezen hebben! :D

Nou meiden, klets ze!!
    en tot morgen!

Dikke knuffel!

5. evelynw76

evelynw76 Bekend lid

23 nov 2009
    772
    0
    0
    Succes met je zus....
    Is niet erg dat je hem mist, is alleen een goed teken....

Mijn vriend heeft vanaf morgen iedere donderdagavond cursus t/m sept en dat vind ik ook al wat minder, ik eet al iedere avond alleen omdat ie pas tegen 19 uur of zo thuis is en dan nu de donderdagavonden....hmmmm ach ja - dan maar de strijkwas op donderdagavond doen hihihi dan vliegt de tijd zooooo voorbij
    hij was twee jaar geleden ook 2x 2 weken in Berlijn voor zijn werk - de eerste keer was wel vreemd - dus iedere avond lekker met vriendinnen op stap, uit eten gegaan, bowlen etc. de tijd vloog sneller voorbij dan ik het in de gaten had :D bij de tweede keer mocht ik een lang weekend naar Berlijn op kosten vanm zijn werk - we hadden een super leuk weekend - veel sneeuw, stervens koud maar wel romantisch!!
    Dus - je mannetje missen is heeeeeeeeeeeeeelemaaaaaaaaaaaaal niet erg :D:D:D

6. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Hoi meiden

Vandaag een drukke dag gehad. Met zoontje bij k.n.o arts geweest voor controle. Was allemaal goed , hoeven niet meer terug.
    daarna naar verjaardag nichtje , 11 geworden.
    En de speeltuin ging open dus vanmiddag naar de speeltuin geweest is bij ons om de hoek.

Meiden bedankt voor jullie antwoorden over ovu testen.
    Ga er van de week 1 halen en dan ben ik nog vroeg genoeg.

Ik denk dat ik de griep krijg hoofdpijn , duizelig af en toe en wat verkouden.

Ga nu even op hyves kijken. Doeg

7. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Goofy GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ben zo blij voor je! Van harte meid, en ja zoals ze zeiden: nu verplicht genieten en geen zorgen meer;);). Ik hoop voor je dat het bruinverlies NU stopt, daar wordt je zo onzeker van lijkt mij.

8. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    joehoe!! Goofy heeft goed nieuws, ein-de-lijk goed nieuws, hoop vanaf nu alleen maar weer goed nieuws te lezen hier!!!!!!!!

9. glimworm

glimworm Niet meer actief

Wat goed Goof! Roze willen we zien!

Ik heb mezef net maar eens nuttig gemaakt en een mooie sollicitatiebrief geschreven, nu maar wachten op antwoord.

(ik zit al ruim een half jaar werkloos thuis :))

10. leonieke

leonieke Niet meer actief

Goofy, Wat onwijs fijn dat je uitslagen zo goed zijn! En ook fijn: begripvolle mensen bij de gyn. poli! Ze bestaan dus toch..:D
    Blijft nog best even spannend met de volgende boedtesten natuurlijk, maar toch vanaf hier een dikke gefeliciteerd!

Eternity, Dus je zus is weer thuis? Gelukkig maar. Wonderlijk he dat je zo snel alweer je bed uitmoet en aan de fysio. Lijkt me best eng als je net geopereerd bent. Lekker vroeg slapen, dan is het zo weer morgen en ben je weer bij je mannetje. Geeft nix, heb ik ook.. Heb 3 jaar probleemloos alleen gewoond en geslapen, maar sinds ik Jan heb kan ik het gewoon niet meer..

Evelyn, goede pimp van de hyves! Ben verdorie vergeten wat ik jou wilde reply-en.. dus even gauw terug lezen..:)

Glimworm, thnx voor de uitnodiging! wordt wel verboden-woord-hyven he? haha..
    Gaat het verder met je meis? Lichamelijk weer beetje hersteld?

11. Hee meiden, ik was gisteren lekker online en was nog lang niet klaar met kletsen, stort mn hele computer in:x:x:x En nog steeds doet ie het niet, krijg m niet meer aan de praat. Nu zit ik op computer van mn man, maar deze heeft ook kuren...gaat steeds offline en dan kan i niks meer. Dus hopelijk doet ie het nu beter en kan ik mn even lekker toegeven aan mn verslaving! Zo en nu ga ik weer weer eens bijlezen!

12. @Evelyn, wat een bijzonder verhaal van je man… Wat zal hij er me gezeten hebben dat ie het zo lang niet tegen je heeft durven zeggen. Zal ook vast en zeker een opluchting voor hem zijn geweest dat ie het eindelijk kwijt kon en ook jouw reactie op hem! Hopelijk is het allemaal helemaal niet nodig om het te onderzoeken en ben je straks hartstikke zwanger!!!

@Nanette, wat fijn dat je toch blijft komen hier! Kan me voorstellen dat het som confronterend is… Hopelijk kan ook jij je verhaal hier kwijt!!

@Kristel, fijn dat het weer een stuk beter met je gaat! Hopelijk mag ronde 17 :)$) jullie veel moois brengen!!!

@Sweetvienna, je moet wel blijven hoor!!! Ook al ben je er sommige periodes minder, dat maakt helemaal niks uit!!! Ik hoop echt dat je blijft!!!

@Glimworm, wat een naar bericht… Weet je, je moet proberen je er niet teveel van aan te trekken, tuurlijk zijn er cijfers, maar soms zeggen ze helemaal niks… De kans dat ik een kindje zou krijgen met anencephalie was 1 op 1000 ofzo, de kans (achteraf) dat ik met mijn baarmoeder zwanger zou worden zou relatief klein zijn (ben alle 3 de zwangerschappen binnen 3 maanden zwanger geworden), en de kans dat ik met mijn baarmoeder een groot kindje zou kunnen krijgen is ook klein, mijn dochtertje was 3480 gram, niet echt klein dus! Cijfers zeggen mij dus niet meer zoveel. Oh ja heb ook eerst nog een miskraam gehad... Hoop dat jullie het ook een beetje kunnen relatieveren!

@Eternity, fijn dat de operatie goed is verlopen!!!

@Bieb, hopelijk gaan de dagen een beetje snel voorbij voor je… Wat duurt het lang voor jullie weer een poging kunnen wagen…:(

@Goofy, wat een super nieuws!!! Maar kan me ook voorstellen dat je onzeker bent/wordt van weer wat bloed verlies. Het slijmerige zal gewoon afscheiding zijn misschien? Hoever zou je nou zijn?? Anders zou ik echt eerder een echo vragen hoor!!! Hou ons op de hoogte!!

@Glimworm, ja hoor, voeg me maar toe!! GEzellig!!:)

Ik heb zelf het idee dat het deze maand wel eens raak zou kunnen zijn, al durf ik het bijna niet op te schrijven. Ik heb iets zwaardere borsten, mn man ziet en voelt het ook en net tijdens het eten werd ik me toch een potje misselijk… Spannend dus!!!

13. leonieke

leonieke Niet meer actief

@ Marjolein, Spannend! Zijn het dezelfde symptomen die je eerder hebt gehad? (ter vergelijking) God, nog een hele week voor onze NOD! Wat duurt het lang deze ronde!
    Ik heb ook het gevoel dat het zou kunnen deze maand. Hoewel sex rondom eisprong niet 100% ideaal al eenpaar dagen steekjes en ben mega MOE! Ga ook zo maar beetje tv kijken in bed (Knocked up komt... hoe verzinnen ze het!?)
    En dan is het morgen.. nog maar 6 dgn!

Fijne avond iedereen!

14. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Spannend! Ik hoop het zo voor je, het is je enorm gegund. Weet je al wanneer je er een testje aan gaat wgen? Of behoorde jij ook tot "27ste-testers"?

15. @Leonieke, zou toch wat zijn he, als ze allebei zwanger blijken te zijn... Ik hoop het zoooooo!!!!

@Knuffel, ja ik behoor ook tot de 27 testers. Het was zelfs mijn idee!;) Ik heb aankomend weekend familieweekend, dus eerder testen zit er waarschijnlijk niet in. Alhoewel vorige keren had ik dagen eerder al bruinverlies, dus als ik dat deze maand niet heb, dan ga ik denk ik misschien toch wel eerder testen... Alleen kan ik het dan niet melden hier... Dat zou wel echt klote zijn, ik moet dat toch met jullie delen!?!?!! Mmmm ik moet er nog maar even over nadenken geloof ik...

16. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    @evelyn: ik heb mij vorige week aangemeld bij de hyves club, maar ben nog niet geaccepteerd:(

17. Saffron

Saffron Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.086
    0
    0
    ik ga even beetje bijlezen hoor

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Eternity, mannetje missen is niet erg hoor, heb ik ook. Hij is altijd laat thuis, 1900 is ongeveer het normale tijdstip, soms wat vroeger, en straks zal het alleen maar drukker worden helaas. Maar we krijgen er op financieel gebied ook wat voor terug en als we alles goed plannen en elkaar niet voorbij lopen dan gaat het wel.
    Grote voordeel met een kleine in huis, en een tweede op komst dat je je noooooit alleen hoeft te voelen.

19. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Andere die ik vergeet, knuffel!!!

Enne, nog aankomende testers???

20. Goof, hoe gaat het nu? Is het bloeden helemaal gestopt nu??

Deel Deze Pagina