30+ kippenhok - voor alle 30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door shadowcat76, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Hey meiden het was weer gezellig.... wens jullie allemaal nog een fijne avond toe.... nog 1 dagje werken en dan heb ik weekeind!! Whaaahooooooeeeeee das al weer een tijdje geleden lol....
    Voor straks allemaal slaap lekker en vele mooie dromen, morgen weer gezond op.....

tot morgen middag/avond

Dikke Knuff

2. Tuurlijk moet je blijven!!!!:) En vooral veel HCG rondstrooien hier!!!;) Enne, ik ben ook heeeeel blij met dit topic. Ga jullie nu al missen tijdens het familieweekend!!! Ik bedoel de belangrijkste dagen van mijn cyclus en dan kan ik het niet eens delen met jullie....:x:(

3. Slaap lekker HExje en tot dinsdag maar weer:$

4. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    We will stick together :D

Ja deze verslaafde gaat zo echt :D

5. Haha:D:D:D

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Kijk dat is goed nieuws voor mij:D;) PAs maar op, straks huurt hee; zp je in als zwangerschapsmiddel!
    (het zou zonder gein wel gaaf voor ons zijn:D)

Zal ik je eens de overtreffende trap vertellen? Ik zit voor mijn ei. Al 2 dagen dizzy en misselijk (denk trouwens dat het van het eten komt) en vanaf vandaag mega pijn in mijn (.)(.) EN IK ZIT VOOR MIJN EISPRONG, dus hoewel het niet kan hoop ik stiekum toch.. ghehehehehehe.. Da's pas erg!
    Maar je hebt gelijk het lucht wel op...

Yup, volgens mijn gyn wel.

En dat is dan ook weer waar. Na een mk is je lichaam helemaal het spoor bijster hormonaal (vandaar die extra vruchtbaarheid) Maar soms zwanger je gevoelsmatig nog ffies door..

Mensen morgen een lange dag op school. maar ik hoef pas laat te beginnen. Dus dat voelt wel een beetje als een kadootje!

7. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland

:$:$:$ das veel te lang pfffff:$:$:$:$ dat wordt worstelen voor ons zo zonder je8)
    Heel veel plezier, en we zullen aan je denken hoor tijdens je belangrijkste dagen (houden in gedachten je handje vast als je gaat testen) zo ver weg en zo dicht bij *knuff*
    Zal je missen snik:(

8. Dank je wel voor dit fijne berichtje! Je bent echt een lieverd!!!

9. @Nanette, jij dus ook al zwanger, nog voor je ei?!?!???!!! Ooohhh wat kan je jezelf toch gek maken he... Weet je zeker dat ei geweest is?? Ik hoor trouwens wel vaker dat meiden rond hun ei gevoeligere borsten hebben..

10. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    sleep mezelf naar het laatste berichtje van vandaag:D daarna bij mannetje op de bank....:D ga nu echt afsluiten 8)8)

en spreek mezelf nog even toe: IK BEN NIET VERSLAAFD, IK BEN NIET VERSLAAFD,IK BEN NIET VERSLAAFD,IK BEN NIET VERSLAAFD,:):):):):):):):)

tot morgen hihi:D of tot dinsdag maar dan met een prachtige test natuurlijk *knuff*

11. Hee meiden, ik ben klaar met "werken"dus ik moet ook weer gaan... Tot dinsdag, slik....

12. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @marjolein.. ik denk niet dat ik zwanger ven hoor! Mijn lichaam doet alleen gek en dan hoop ik tegen beter weten in dat het raak is.. ;)
    Maar ik weet wel dat het niet kan hoor

13. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    hihi ik kan soms ook wel even zweven hoor, maar probeer mezelf zo snel mogelijk weer op de grond te laten zakken, ik hou niet zo van teleurstellingen;). Maar ik bedoel het niet om jullie te demotiveren hoor! integendeel.

En hoe was de beoordeling van je man?
    *lig onder de bank van het lachen*
    Die kerel van mij zou daar echt helemaal niks van snappen volgens mij, heuh? Voelen? Nu? Waarom dan?:( lol

14. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Hier wordt een mens stil van...
    Zo mooi!!
    Ik zie jouw kleine meisje al voor me... een prachtig, lief, bijzonder en mooi engeltje!

15. Karen1974

Karen1974 Fanatiek lid

29 mrt 2010
    1.229
    0
    0
    Tot dinsdag, meid (is inderdaad nog erg lang)... fijn weekend en een roze test! Wij duimen in spanning...

Nou, deze verslaafde stopt er ook mee voor vandaag (ik was tijdens de reclame ook even aan het bijlezen, intussen ben ik de helft van mijn lievelingsprogramma aan het missen... nee hoor, ben niet verslaafd!!!!).

Tot morgen, meiden!

16. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0

Hahaha, het wordt steeds leuker, zwanger voor ei. Jammer dat Marjolein zo lang weg moet:( Ik vind haar echt té grappig!! Zit vaak met een grijs achter de computer;

Marjolein, we missen je nu al, misschien is er een internet café????:p

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja wacht fffff.....daar heb je vast wel ergens internet......dan zoek je maar een cafe op,.......ik ga niet een heel weekend wachten op jou test.....:$

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hihihih Jippieee twee zielen een gedachte.!

19. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ook ik vind dat veeeeel te lang, maar ja dit leest ze pas als ze thuis komt.

Dames ik ga er mee stoppen voor vandaag. Ik laat morgen wel weten of mijn "klachten" tussen mijn oren zaten, of dat ze er morgen nog zijn.....

Welterusten!

20. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    #1580 Hexje, 23 apr 2010
    Laatst bewerkt: 23 apr 2010
    Goedemorgen lieve meiden:)

Zo nog even voor ik moet werken :) Wens jullie allemaal een fijne en heel zonnige dag en hoop dat de zon vandaag ook in jullie harten mag schijnen......

Voor alle werkende werk ze (laatste dagje voor het weekeind eindelijk :D)
    Voor alle thuis werkende ook werk ze en geniet van het zonnetje...

@marjolein (* weet eigenlijk wel zeker dat ze nog even spiekt voor ze gaat* ) een heel fijn weekeind en we gaan ons er proberen door heen te slaan zonder je :( :D

Tot vanmiddag/avond

Hello Weekend, Are you ready for me?:D:D:D:D

Deel Deze Pagina