Die van mij kan ook wel koken hoor - als ik maar van te voren aangeef wat ik wil eten dan lukt dat ook - wel af en toe niet zo gekruid hoe ik het doe - ach ja.... eerde genoemde dingen vind hij gewoon makkelijker haha - maar ik kook meestal 6 dagen per week - frietjes en frikandellen of kroketten uit de oven doen we zaterdags - tel ik niet mee onder het mom van "koken". Vanavond maak ik na lange tijd weer wraps - ow wat zal hij weer smullen - moet nu weer liefs zijn he? eitje komt steeds dichterbij Mijn vriend wordt in juni 39. Pfff nog een jaar en dan een 0. De tijd gaat veel te snel. Weet nog dat ik met zijn 30e verjaardag een weekend Scheveningen had geboekt... Hoe oud is jou man/vriend/lover?
@Chantal, Wow, jij bent al bijna bij je NOD, kan me voorstellen dat je ff afleiding zoekt! Doe ons een plezier en zorg als 1e voor veel roze en veel hcg in dit toppic...!! Mijn duimen draaien voor je!!
je kunt ook een banner in je handtekening plaatsen - wij kijken namelijk altijd nieuwsgierig mee bij wie er weer eitjes in aantocht zijn maar dat mag je natuurlijk zelf weten of je dat met ons wilt delen. Maar misschien is dat ook niet meer nodig en is er al roze bij je in zicht? Weer een tester meer, pfff, het wordt hier echt de aankomenden dagen spannend!!
Hallo allemaal, Ben sinds paar weken op dit forum. Ben nu 32 en zit in ronde 9 en heb een mk en vmk achter de rug. Lijkt mij heerlijk om hier af en toe even gezellig te buurtemn, hoef ik manlief ook niet steeds lastig te vallen met al mijn frustraties....
Evelyn, you sneaky woman! Gelijk heb je! Liefde van de man gaat door de maag... Wraps doen het hier trouwens ook heul goed als ik wat van hem wil..! Mijn man is vorige maand 40 geworden. Hij voelde er niets van zegt ie, maar ik vind het stiekum toch wel een ding..
Welkom!! het wordt steeds drukker hier - leuk zeg! Wat vervelend zeg een mk en een vmk. Kan me voorstellen dat je afleiding zoekt.... dan ben je hier helemaal aan het juiste adres.... Ook jouw wens ik veel succes!!! Je kunt je ook toevoegen aan ons lijstje - dan weten we wanneer we super veel moeten duimen - hou er rekening mee dat het hier heel snel gaat - dus veel lezen en lekker van je afschrijven - maar ook je duimen draaien hier overuren!!
@ Bloesem, ook een warm welkom voor jou! Man niet lastig vallen is goed! Praat maar tegen ons! Kanje uit ervaring vertellen (ook 'laat' bijgekomen) dat het erg prettig is om van alles met je virtuele dinnetjes te delen! En je echte wereld weet lekker van niets! @ all, meiden bedankt hiervoor!!!
hahah lachen zeg.... tja, met eten bereikt een vrouw veel bij een man - tenminste ik. heb ook nog andere opties hoor (lig hier in een deuk van het lachen) Hoe oud was jij nog een keer? Het gaat hier zo snel dat ik ff de tel kwijt ben
Hoi allemaal, het is weer een tijd geleden dat ik gepost / gelezen heb, maar ben er weer eventjes . Hoe gaat het allemaal hier, nog zwangeren bijgekomen? Nog testers? Hoe is het allemaal met de ruggen en de eitjes? Welkom aan alle nieuwen trouwens! @Chantal78 : ronde 10 al pff.. hoop voor je dat het snel raak mag zijn joh!
Ik denk zelf niet dat ik zwanger ben. Ik ben deze maand begonnen met tempen want het wil maar niet lukken en als ik naar de dok ga na een jaar zeggen ze toch eerst maar tempen dus ben ze voor hahaha.maar me temp is nog niet gestegen blijft elke keer rond de 36 hangen.
Sluit me helemaal aan!! Vorige week zat ik nog in een mega dip ivm ongi ondanks dat ik over tijd was. Maar dankzij deze super meiden hier ben ik weer helemaal terug op aarde en ga postief aan de slag met ronde 9.
Fijne avond!!! Meer vertellen over de opties: Hahah grapjas!! Iedereen heeft zijn eigen opties (lekker vaag he? of is het wel duidelijk )
wij eten vandaag patat.vriend lief komt laat uit z'n werk heb hem net maar ff gebeld dat ie dan maar ff patat of mc donalds moet halen want vanavond wil ik nog ff paard rijden en anders ben ik weer zo laat
Die van de kruidvat heb ik nog hier liggen van een paar maanden geleden, maar die vond ik niet zo goed. Voelde mijn ei maar test bleef vaag. Ik ga een poging wagen met sensitest.