30+ kippenhok - voor alle 30+ meiden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door shadowcat76, 9 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Hexje wat ben je toch een lieverd!!!
    Wat een verhaal weer hoe je je vriend hebt ontmoet. Hier een ontmoeting middels een ware blind date. Ik kwam net uit een andere relatie, vriendin van mij en zijn zusje waren vriendinnen en toen vroeg schoonzusje of er niks voor haar broer bij zat. Zo gezegd zo gedaan, iets later (even de tijd om alles te verwerken) werd ik opgebeld, maar ik was aan het trainen. Had hij gebeld, vriendin van mij belde hem toen terug op mijn tel omdat ik niet durfde, heel gek verhaal opgehangen, bleek bij het tweede gesprek dat die elkaar ook kenden maar dat niet wisten, haahaha ze schaamde zich kapot. Van het een kwam het ander, samen naar Winterberg gegaan en vanaf die tijd is er wat gegroeid. Helaas 3 jaar geleden bijna in een heel diep dal gezeten met zijn tweeen waar ik liever niet meer aan terug denk, maar door oa mijn therapie om het verleden te verwerken en dat hij meer zijn gevoel ging tonen zijn we hechter dan ooit, en voila het resultaat, 2 jaar geleden een geweldige bruiloft en 15, 5 maand geleden onze grote gezamenlijke liefde geboren.
    (ze zijn nu samen boven de vogelkooi aan het schoonmaken, hahahahaha.....)

2. eternity

eternity Niet meer actief

@ewelyn; dank je voor je medeleven.
    Het is ook zwaar voor hem. En hij had wel medicatie, maar daar werd hij zo beroerd en moe van, dat hij net ’n zombie leek.

Wat lief dat je vind dat wij iets positiefs hebben verdiend.
    En ik zit op stijldansen. Ik heb de beginners cursus nu gehad, en ik zit nu bij brons. :D

En dat is idd ’n apart verhaal, hoe jij en je vriend elkaar hebben leren kennen.
    Het is zoals je zegt; die 06-lijnen waren vroeger toch niet echt populair voor dat soort dingen.
    Maar het is echt top hoor! Dan heeft het gewoon ook echt zo moeten zijn voor jullie!!

@mvl; ik heb helaas niet heel de les mee kunnen dansen, maar toch wel het grootste gedeelte. En dat was echt fijn. Ik had het dansen echt gemist!
    Heerlijk hè, die lieverds van ons!! Ik ben ook echt enorm blij met mijn schatje! Hij is echt zo enorm lief voor mij, en ook nog heel behulpzaam altijd.

@Leonieke; dank je wel meid! Ik vind stiekem ook wel dat we iets positiefs hebben verdiend. :)
    Dus dat het snel raak voor ons mag zijn. Mijn schat hoopt er ook echt zo op!
    En mijn vriend heeft idd ook eerst op zichzelf gewoond. (ik ben bij hem ingetrokken)
    Dus die deed het huishouden al alleen. Dat scheelt een hoop hoor.
    Ik weet nog toen ik voor het eerst bij hem kwam. Echt, kei netjes, en schoon, en super leuk ingericht! No way wat je zou verwachten van een vrijgezelle vent! Hahaha
    En hij kan ook echt KEI goed koken!! Dat was, voor zijn ongeluk, een van zijn grootste hobby’s. Maar omdat hij nu niets meer ruikt of proeft, is het moeilijk om nog echt als hobby te koken.

@chantal: welkom! Klets gezellig mee! Ronde 10 al. Pff, kan me voorstellen dat dat zwaar is.

@bloesem: voor jou hetzelfde; welkom!!

@shadowcat: heej meid, wat leuk dat je nog ff langs komt!!!
    Met mijn rugje gaat het de goede kant op volgens mij.
    Hoe is het met jou meid? Veel kwaaltjes??

@goof: ik kan me voorstellen dat alle kwaaltjes welkom zijn!! :)
    Ik ben echt zo blij voor je meid!

En wel leuk, om al die verhalen te lezen hoe jullie je vriend/man hebben ontmoet.
    Ik heb mijn vriend leren kennen op mijn werk. Ik had echt alle hoop opgegeven dat het met mij nog goed zou komen in de liefde, dus ik was echt helemaal NIET op zoek.
    Hij werkte op een andere afdeling, en kwam regelmatig bij ons op de afdeling.

En dan kletsten we altijd wel wat enzo.
    En toen werden we “vrienden” op hyves. En zo gaven we elkaar ons mobiele nummer.
    En gingen we vaker smsen enzo. En toen vroeg hij me mee naar de bios.
    En toen sloegen wel twijfels toe, want ik had echt GEEN zin meer in een relatie, en om m’n hart te laten breken, dus dat heb ik even afgehouden.

Maar we smste echt zo vaak, en toen vroeg mijn zus mij een keer of ik niet verliefd op hem was.
    Dus toen zat ik echt zo van: shit, echt???
    En toen heb ik hem gesmst, met de vraag of hij thuis was, dat ik dan gezellig wat kwam drinken. En dat was hij (achteraf eigenlijk niet, maar hij is snel naar huis gegaan, haha), en toen hebben we weer veel gekletst. En toen kuste hij me. En toen wist ik ‘t…
    Hihi.

Nou meiden, ik ga lekker douchen, en dan nog even op de bank liggen.
    Lang zitten is toch niet echt bevorderlijk voor mijn rug!
    (heb toch weer ruim ’n half uur moeten bij lezen met jullie kletskousen! Hihi)

3. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Hihi ook al zo'n leuk verhaal haha zie niks is vanzelf sprekend ook het vinden van de juiste man niet :D Maar ben blij dat we hem allemaal hebben gevonden en niet zijn overgebleven :D:D:D:D
    Mooi om te horen Goof dat ook na een dikke dip je er samen weer uit kan klimmen *knuff*
    En nu allemaal in de roze lijst en we zo snel als mogelijk is....:p

4. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    hoi meiden,

GOOF GEFELICITEERD !!!!! maar dat had ik al gedaan he ;);)

oef meiden...ben een paar dagen niet geweest. niet normaal. maar dat wisten we al he.

spannend de 27ste...oh veel roze hoop ik!! ik duim mee echt.

marjolein...oh je voelt vanalles. please laat het zo zijn. dat zou ik zo gaaf vinden. ik hoop zo dat je zwanger bent.

knuffel...hoe voel je je meid. hoop dat je ok bent. het is me nog niet gelukt om alles terug te lezen maar je bent nog steeds in mijn gedachten hoor!!!! jij mag binnenkort toch ook weer gaan testen he?

eternity...hoe is het meid.? je rug? en uiteraard het zwanger worden. of staat dat nu op een laag pitje...dacht het niet he.
    snel roze voor jou!!! hihihi

hexje...hoe gaat het met jou meid. ik denk ook nog aan jou hoor!

aan alle lieve meiden die testen die 27ste...succes!!!!
    aan iedereen hier...rap roze voor iedereen.. halen we toch nog dat guiness book of records! hihihi

ik ben er af en toe een paar dagen niet. heb zwangerschapsmigraine. had ik bij mijn dochter ook.
    kan niet tegen lawaai en licht en heb barstende koppijn. non-stop. dus dat betekent dat ik niet zoveel achter mijn pc kan zitten. sorry meiden. hoop dat jullie mij dat niet kwalijk nemen of denken dat ik niet meer kom. ik lig gewoon in een donkere kamer op bed.
    want daar word je ook misselijk van van die koppijn. ik weet dat dat ongeveer zo een 5 weken duurt en dan ben ik weer helemaal mezelf daarna. ik hoop dat het zo zal zijn. dus nog even op mijn tanden bijten.
    vandaag voel ik mij redelijk...hiep hiep hoera.:)

5. leonieke

leonieke Niet meer actief

Echt leuk om te lezen hoe de ontmoetingen zijn gegaan zijn zeg!

Hier wat minder spannend. Ik 3 jr alleen na bedrogen door ex, hij 6 mnd alleen na bedrogen door ex..
    Op de lokale kermis (wat zich hier in de kroeg afspeelt) zag ik hem ineens staan. Te leuk! Even afgewacht of hij enige actie ondernam maar nee.. Nu liep ik al een tijdje mee in het vrijgezellen-kroegen-leven dus ik wist dat er meer kapers op de kust lagen (hihi)
    Dus ik heb snel 2 rose achterover geslagen en op hem af gegaan. Braaf alleen telefoon nr gewisseld en afgesproken voor de week erop. Pas na een maand ofzo eerste keer gezoend. Helaas zat hij nog midden in de verwerking met ex dus was de start voor mij traag en onzeker... maar heb gewacht en het was het dubbel en dwars waard! Wist niet dat het ook ZO kon in een relatie..! Sinds okt '09 zijn we getrouwd.

God ja, stel dat je echt zou overblijven... Zouden jullie dan ook voor een kindje zijn gegaan? Ik weet wel dat ik dat (gedumpt op mijn 28e) grootste angst vond.. nooit een babytje..

6. leonieke

Jeetje meis, sterkte! Wat we allemaal al niet willen en kunnen doorstaan voor het goede (roze) doel zeg..
    Hoop dat de 5 weken omvliegen!

7. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Hier alles goed hoor:) Fijn om je even te lezen we zijn jou ook niet vergeten hoor *knuff*
    Ow dat is ook niet leuk gelukkig weet je dat je over 5 weken ons weer fanatiek kan komen plagen dus dat is ook goed toch.... nu eerst even op jezelf passen dat is nu belangrijker dan wij! Wij lopen niet weg en wachten hier op je!
    Gelukkig voel je je vandaag even beter geniet van het zonnetje en alles wat er zich daarom heen afspeelt dikke knuff

8. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Vindt het toch een bijzonder verhaal hoor meis, en ja ik herken het feit bang zijn dat je nooit mama mag worden.... zo zonder man..... maar weet je er zijn zoveel wegen die naar rome lijden ( of was het nu me ei??:D) dan had ik het wel alleen gedaan en was ik wel zaadjes gaan halen:$:D:D

9. leonieke

Hihi.. jij was dus ook zaadjes gaan halen.. :p

Ik heb ongeveer een maand nadat ex weg was zelfs uitgezocht of dan kon en hoe dat dan werkt.. :)
    Was er waarschijnlijk ook alleen wel voor gegaan.
    Waso verigens 1 van de eerste dingen die ik -in de kroeg nb- aan mijn huidige man vroeg: of ie kinderen had (nee) en of dat er niet van gekomen was of dat ie niet wilde (dat wel) HOERA

best erg als ik zo teruglees.. :D

10. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie

oh wat lief hexje....doet me deugd. ik weet heus ook wel dat het hier niet uit het oog uit het hart is, maar het doet toch deugd dat je dat zegt. want ik heb jou en jullie ook nodig hoor!

en leonieke thanks meid....je bent lief.
    hoop dat het niet zo lang duurt en dat ik snel dit forum weer mag bewandelen...elke dag...zoals jullie...kletsmajoors!!! hihihihihihi

11. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    :p:pNee hoor valt wel mee vindt je niet erg haha zoiets heb ik ook gevraagd hahaha:p:p:p en ja als je al weet dat je het wilt kun je het beter direct vragen (kwam er pas laat achter dat ex geen kinderen wilde:() weten ze gelijk waar ze aan toe zijn hahaha:D:D:D haha lol

@ Femke blij dat het goed voelt en we missen je ook hoor maar weten ook dat je terug komt..... en tot die tijd zijn we gewoon waar we altijd zijn HIER :D

12. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    O ja als jullie me kwijt zijn ben in de tuin met pc :D (niet verslaafd :):):)) maar doe gelijk eens mijn tuin verbouwen dus kan soms even duren met me hahah:D:D:D:D

Wat zijn jullie allemaal aan het doen vandaag???:D

13. leonieke

Met je pc de tuin in... Hmm...
    ga je je tuin verbouwen? Helemaal op de schop..? wat een klus altijd zeg! Heb al een hekel aan schoffelen..:p

Over half uurtje is het hier gedaan met de pc-ellarij.. Lief dan weer thuis van werk en dan op verjaardag bij zijn oomzegger. Gelukkig is het altijd mooi weer bij hun op verjaardagen, dus zit straks lekker in 't zonnetje!
    & vanavond voor het eerst sinds weeeeeeeken met z'n 2en thuis!

14. eternity

hey femke!!
    wat naar om te horen dat je migraine hebt! Pfff....
    doe maar gewoon lekker rustig aan meid! Wij vergeten je hier echt niet hoor!!
    Met mij gaat alles wel prima. Ik zit bijna aan mijn NOD, dus erg spannend. En het is echt niet op een laag pitje gekomen door mijn rug.
    Ik wil echt heel graag zwanger zijn!! :D

En ik heb vanavond een verjaardag, en morgen een BBW bij m'n schoonbroer met de schoonfamilie! Kei leuk!!
    Ik heb echt geweldige schoonouders en schoonbroertjes!!

En nu ga ik weer lekker ff op de bank liggen, en dalijk wat eten.
    Ben beetje misselijk. :(

15. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hoi Meiden,
    Ja dat zijn leuke verhalen hoe jullie je vriend/ man zijn tegen gekomen. Zal mijne ook opschrijven alleen ik moet zo weg dus typ maar een kort stukje.

Wend, ik hoop het voor je. Even moed houden. Het kan best hoor. En anders volgende cyclus ovu testjes, dan weet je 14 dagen daarna komt je ongi. Maar eerst nog maar een zw testje. Wie weet even geduld (wat is dat toch lastig, vind ik ook). Ik hoop het voor je.

Eternity, ik hoop ook dat jij niet zomaar misselijk bent!

Wat een gedoe he. Hier is het helemaal niet zo zonnig als gehoopt maar misschien komt dat nog. Ga lekker asperges eten vanavond denk ik. Ik denk ook steeds dat ik kwaaltjes voel. Maar daar is het veel te vroeg voor en het lijkt mij gewoon niet dat het gelukt is. Maar ja je kunt jezelf zo gek maken he. Kan er soms wel eens sjacherijnig van worden. Wat hebben mannen het dan makkelijk denk ik dan.

Zoals ik er nu over na denk was ik denk ik ook wel zaadjes gaan halen. Maar toen ik geen man had. Keek ik daar anders tegenaan. Hoewel ik vrouwen die het doen, groot gelijk geef, je hebt nou eenmaal een biologische klok.

Veel groetjes elba

16. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    He lieverd, wat leuk om weer wat van je te horen! Wel naar van die migraine. Ik hoop voor je dat het snel weer weg is en dat je weer een beetje jezelf wordt dan.
    Met mij gaat het best weer aardig hoor! Van de week dacht ik toch echt dat ik weer zwanger was (heb dat ook gepost). Een stapel klachten, best veel zeg maar. Dat was woensdag, donderdag helemaal nergens meer last van. Het zal dus waarschijnlijk niet zo zijn (alhoewel ik vandaag een beetje weeig ben, en toch ook weer gevoelige (.)(.)). Helaas ik denk van niet, maar ach dat was ook te mooi voor waar geweest. De tijd gaat alleen heeeel langzaam. Nog 8 dagen tot m'n NOD:$:$, en dan alleen nog maar als m'n cyclus meteen weer helemaal oke is....

Hier ons "ontmoetings-verhaal". Veel saaier als dit wordt het niet denk ik: we zaten bij elkaar in de klas..... High-school lovers zeg maar. Dat is inmiddels bijna 20 jaar geleden:$, bijna 19 jaar geleden sprong de vonk over. Niet echt liefde op het eerste gezicht dus....

Die liefde is op het moment trouwens stront chagerijnig. Echt niet normaal. We waren op pad om nieuwe tegels uit te zoeken voor in de achtertuin, er zat alleen niet echt iets bij wat meneer mooi vond. Het enige wat hij mooi vond vond ik echt heel lelijk, en nu is ie niet meer te genieten. Het lijkt wel of hij zwanger is geraakt en nu last heeft van z'n hormonen.........

17. eternity

@knuffel: jeetje, 19 jaar samen alweer??? Pfff... dat is lang! :$
    Maar wel romantisch hoor. High-school sweethearts. :D

Hè bah, wat naar dat hij zo chagrijnig is vandaag!
    Hoe komt het?
    Was hij ook al chaggie voor het uitzoeken van de tegels?

18. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    at was me eigenlijk nog niet echt opgevallen.... Hij zit nu al een tijdej ebuetn in de zon en heeft denk ik even een tukkie gedaan. Hoop dat ie zo een beter humeur heeft, we gan voor BBQ naar vrienden (en hun 3 kindere). Hij zal dus een beetje bij moeten trekken.....

19. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @knuffel.. misschien moet je man eens een tetstje doen:p

Leuk al die ontmoetingsverhalen:)
    Mijn man en ik kenden elkaar net, maar ik had een relatie. Nou was die ook vrij pril, en lief had zijn zinnen op mij gezet.
    Dus gaf hij mij de nodige aandacht:D
    Toen ik het met mijn ex uitrmaakte (om een andere reden, hij was oa niet zo trouw) zag mijn man zijn kans schoon.
    "Gewoon als vrienden lekker samen weg"
    Dat zijn we gaan doen en he swept me off my feet!
    Sindsdien zijn we samen!

20. Hartediefje

Hartediefje Fanatiek lid

25 jan 2010
    1.717
    0
    0
    Zeeland
    Hahaha..knuffel...mannen grrrrr...
    Wij hebben vandaag ook tegels uitgezocht! Maar zonder chagerijn.. Hopelijk kunnen ze snel geleverd worden en zitten we over een maandje in een supertuintje, lekker met het mooie weer...
    Hahaha, nanette... moest zo lachen om jouw opmerking van het testje...

Ik heb mijn man via een dating site ontmoet.. ik was nog maar net gescheiden toen mijn vriendin zei dat ik daar eens op moest en voila...twee dagen later kwamen we elkaar tegen op de chat, bleken we maar een half uurtje van elkaar vandaan te wonen en sindsdien is het dikke mik!!! Het is zo'n lekker ding..die liet ik niet meer gaan hahahahaha. En nog iets...hij zou echt bijna alles voor me doen, hij is een echte schat. (tja...na twee jaar moet je nog superverliefd zijn he!!!)

Testers...ik duim voor veel ROZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina