Jeetje mvl, wat jammer! Das wel heel naar zeg. Ik snap dat je erdoorheen zit. Dikke dikke knuffel. Wat een ellende. Maar geef de moed niet op! Je bent vast heel goed instaat een mooi babietje op de wereld te zetten! Is logisch hoor dat je niet op de rest reageert. Wens je heel veel sterte toe en hoop dat het een volgende keer snel raak en goed is dan maar. Ik ken iemand op wiens verhaal het jouwe lijkt. En die heeft toch leuke kindjes. Eternity: Zet hem op! Misschien heb je een vmk en duurt het daarom langer tot je ongi maar test je niet meer posi. (nou ja, das geen leuk optie) Ik hoop het niet voor je. Je hoeft de hoop niet te verliezen. Geen bloed geeft moed zeg maar. Er zijn veel meer late testers. Succes. Groetjes Elba Hier vanmiddag maar op bed gelegen. Het was niet anders. voelde me daarna wel beter. Maar nog steeds niet veel gegeten. Maar het schijnt wel dat buikgriep hier heerst. Dus nou ja je weet het niet.
mee eens!!! *groepsknuffel voor mvl* @mvl; oh nee!!!!!!! meid, woorden schieten nu echt even te kort. Ik heb er een brok van in mijn keel en er tranen van in mijn ogen... Ik weet echt niet wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte meid!!!
Lieverds zijn jullie... ik ben het even allemaal spuugzat...ben best zenuwachtig voor die pilletjes maandag. Hopelijk komt het dit weekend vanzelf... Net belde VK die ik goed ken, zij had het van de andere VK al gehoord en wilde even zelf ook bellen. Ze komt van de week even langs om te praten. Gelukkig zijn het lieverds daar in de praktijk en leven ze enorm met je mee..
Lieve MVL, ik was er al wel bang voor, ze missen niet zo maar een hartje op de echo, maar ja ik bleef toch nog even hopen... Verschrikkelijk meid en natuurlijk reageer je nu even niet op andermans berichtjes, je heb wel genoeg aan jezelf lijkt me zo. Ik hoop dat jullie samen wat troost bij elkaar kunnen vinden, geef het een plekje meis.
Ik doe mee, ik doe mee!!! MVL, ik hoop ook voor je dat de natuur het nu dan weer overneemt. Dat lijkt op de een of andere manier "beter" (het is uiteraard helemaal &*)(&, maar je begrijpt denk ik wel wat ik bedoel).
Lieve MVL, wat naar dat het slechte nieuws bevestigd werd. Ik had het ook wel een beetje verwacht, maar je houdt toch een beetje hoop he... Maar helaas het mag niet zo zijn. Ik hoop voor je dat het lichaam het zelf regelt zeg maar. Hoe is het de vorige keer gegaan? Je schreef dat je toen ook een kloppend hartje hebt gezien en dat het daarna fout is gegaan? Dat hoor je toch niet vaak he en nu twee keer!!! Hebben ze er nog iets over gezegd of krijg je nog verdere onderzoeken? Sorry, misschien wil je hier nu helemaal niet mee bezig zijn, maar ik leef (en denk) zo met je mee! Ik hoop echt waar voor je dat het jullie ook gegund is een lief klein gezond kindje te mogen krijgen!!! Ik hoop ook dat je hoop houdt!!! Hele dikke knuffel van mij!
Oh, meid, ik zit hier zowaar met je mee te huilen... vreselijk... heb even geen woorden. Kan je alleen maar veel sterkte wensen en een hele dikke knuffel sturen... hou je goed, meisje...
@Eternity: Jij houdt het ook spannend, hé meid... ik hoop dat je zo eentje bent die pas laat na NOD positief test en dat je heerlijk zwanger bent! Voor alle meiden die jammer genoeg ongesteld zijn geworden: sterkte en ik duim voor volgende ronde... @Bieb: bedankt voor de knuffel... jij eentje terug...
MVL, ooohhh nee he heb er ook even geen woorden voor sterkte meid. En je kan altijd je verhaal en je frustratie hier kwijt hoor meis. We zijn in gedachte echt allemaal bij je en slaan allemaal een arm om je heen. Groepsknuffel**** Sweetvienna en alle andere, ik heb wel eens gehoord over ETOS ZWANGER WORDEN capsules dat die ervoor zorgen dat je cyclus regelmatig wordt je kan er heel veel op internet over zoeken. bijvoorbeeld dit: Het zijn idd tabletten van het eigen merk van Etos, op de verpakking staat 'zwanger worden'. Het is een multivitamine (met voldoende Foliumzuur). De reden dat ik ze heb gekocht is dat er Vitex Cactes nogwat inzit. Dat is een stof die de natuurlijke cyclus zou beinvloeden. dikke knuffel voor iedereen.
Ook ik heb hier (op dit forum) al vaker over gehoord. Voor een lange of onregelmatige cyclus schijnt het wel te werken, als je een regelmatig en/of "normale" cyclus hebt kan die weleens door de war gegooid worden (zo waren de ervaringen....)
Ja ik zit de uren voorbij te kijken en te hopen dat we snel verder kunnen heb sinds vandaag geen ongie meer en hoop nu zo op een eisprong van mezelf. En verder maar weer wachten. En hoe gaat het met Marya en jezelf en je mannetje?
Sorry, maar heb volgens mij iets gemist (of vergeten) Maar mag je deze maand dan niet via het ziekenhuis proberen zwanger te worden (IUI)? Dat eeuwige wachten he... Ik hoop zo voor je dat het heel snel weer raak mag zijn en vooral dat het dan ook goed mag gaan!!! Hier alles goed hoor!
Nee omdat ik weer een vmk had deze maand en 20 eitjes vonden ze het slim als ik even een maandje oversla omdat mijn eierstokken en hormonen veel te voorduren hadden. Dus we wachten maar weer af.....pffffff.
He das balen zeg... Kan me goed voorstellen dat je dit erg rot vindt. Dus nu is het op goed geluk deze ronde? Nouja, wie weet, afgelope ronde is het ook zelf gelukt he! Hopelijk deze ronde ook!!!
@Mvl, Ook ik denk aan je! Hoop ook dat ze je kunnen vertellen hoe het komt en vooral ook dat het je nooit meer overkomt. Een mens kan ook teveel voor z'n kiezen krijgen! Sterkte.. @All, vroeger (toen ik nog geen spiraal had) was het een groot onregelmatig drama met mijn menstruatie. Nu ben ik direct na verwijderen spiraal begonnen met Etos zwanger worden en eigenlijk direct regelmatig! Het proberen waard...? Kan het toch niet laten te komen lezen en af en toe wat neer zetten..
Nee niet helemaal had vorige keer wel nog hormonen gespoten zodat ik uiteindelijk wel een ei had en die hormonen zorgen ervoor dat je ei beter toegankelijk is voor de zaadjes en je baarmoederslijmvlies dikker wordt. Dus het is echt afwachten.
@Bieb, oh oke dat wist ik niet. Dus deze maand heb je (bijna) geen kans... Dat is ECHT balen zeg. 2 Keer heb je er even aan mogen proeven, heb je het even mogen ervaren hoe het is om zwanger te zijn.. Dan wil je alleen nog maar veel meer, ik weet het... Vind het echt heel rot voor je! @Leonieke, ik kan het ook niet laten! Gewoon aan toegeven dan maar