oh....klinkt logisch...nee hoor gewoon vertellen. misschien herkent iemand het.... ikke niet. sorry..maar ik hoop iemand anders wel!
*klimt ook weer op stok* good to be back @ Alex mooie streep meis! ga zo nog je verhaal lezen..... en duim voor een super hcg uitslag voor dinsdag! @ Nanette voor jou een dikke knuffel en ook hier een man die je het moet vragen hoor... hoop dat hij je toch een beetje kan steunen *knuff* @ femmele lol hihi thee nog steeds in handjes en benen maar zit braaf met pootjes omhoog leuk dat je ff hallo kwam zeggen @ thee kippie's thx weer voor het lachen en de gezelligheid ik zeg op naar januari
Vanmiddag al met zijn allen gedaan, maar nu ook nog maar even zo JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA En dan ga ik nu even verder lezen...
Ja zit ook weer op mijn stok. Meiden was weer super gezellig.. Alex wooouuwww dat is te gek gaaf man echt spannend hoop dat ie snel heel duidelijk wordt al is ie al super duidelijk.......
@ Alex prachtig geschreven, ondanks dat het niet makkelijk is..... heb er een bladwijzer van gemaakt kan ik je stiekem volgen
Zo meiden, keen geen thee meer zeggen. Wat was ik blij dat ik thuis was, kmoest plassen....... @Nanette: over die MRI, ik vnd het ook helemaal niet leuk maar was wel heel blij dat er eindelijk iets ging gebeuren... En ik hoop dat jij en je mannetje er samen uit komen. Ik snap dat hulp vragen moeilijk is, maar is er niet iemand in de omgeving die soms kan helpen??? Je kan in het ziekenhuis trouwens ook aangeven dat dat een (groot) probleem is hoor, bij mij werd er wel naar gevraagd. In ieder geval een heeeeeeeeeeeeeele dikke knuffel (maar wel voorzichtig) @Alex: ook ik heb je blog gelezen. Heb jij er weleens over gedacht om voor anderen te gaan schrijven. Ik vind dat jij dat heel leuk doet (al is het onderwerp natuurlijk wel een beetje jammer. Op het laaste bericht na dan) @Rieanne: Ernst, bobby en de rest... ook leuk @Beschuitje: ik zou nog een dag of 4/5 wachten. Is ie positief dan weet je het zeker. Is ie negatief maar blijft oma weg een dag of wat later nog eens testen.. @Jippiejee: is die handleiding specifiek voor jouw vent of voor mannen in het algemeen??? In het laatste geval.... Ik heb een hele leuke middag gehad! Vond het weer super gezellig. Meiden bedankt en op naar de volgende in Zwolle!!
Hey kippies ik ben er ook weer. Kan het nog echt even niet bevatten hoor, ben toch ook wel bang. Bedankt voor jullie lieve felicitaties. Volgende keer wil ook mee naar het kippenuitje hoor! Maar goed te horen dat jullie het gezellig hebben gehad.
lieve bollefloeperkes... ik ga weer horizontaal. ja ik weet het het is nog vroeg maar ga nog even zetelhangen en met manlief even knuffelen hoor! dank je kippies voor een heerlijke midddag en dank je andere kippies voor al het meeleven met iedereen hier. toffe bende zijn we. alex...you go girl!!!! ben super blij!
Alex ja kan me voorstellen...maar je bent alweer een stap dichterbij nog een paar stappen en je bent waar je al zo lang wilt zijn en het is je zo gegund.... Oh en kan je misschien je blog bij je handtekening zetten kunnen we allemaal op de hoogte blijven???
Ik heb weer zo iets raars. Ik was al jaren 2 x per week mijn haar met al jaren dezelfde shampoo en conditioner. Maar nu heb ik al drie kee achter elkaar dat mijn haar gewoon vet is na het wassen. Het lijkt wel of het gewoon niet gewassen is. Hormonen of.....? Wie kan me helpen?
Ja dat is zeker waar Bieb, het is een hele stap dichterbij. Ik heb het adres van mijn blog nu in mijn sig gezet.
@Femme, yep komt door je zwangerschap. Pas maar op, want als je BV gaat geven, ga je na je bevalling ook nog haar uitval krijgen...