30+kippenstok

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bieb, 7 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    eternity.. ik geloof wel dat er regels voor zijn hoor en bel anders het bureau voor rechthulp ook even op. dit is zo belachelijk..

Evelyn.. fijn om weer eens een post van jou te lezen..
    Eitjes in de diepvries, dat snap ik wel. Een moeilijke tjd voor jou!
    Voelt het als de juiste beslissing?
    Ik hoop dat je moeder nu weer mooie tijden gaat beleven. Wat een heftige periode is dit voor jullie geweest en nog steeds.
    Vrienden. tja.. in moeilijke tijden weet je opeens wie vrienden zijn en wie niet. Maar je wilt toch niet zeggen dat er helemaal niemand is die jou helpt in je nieuwe woning?

goof: zwaai ook even naar frummel van mij!

lente: wat een mooie banner:p

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Evelyn, wat fijn om van je te horen. Pfff heftig hoor een knoop doorhakken, maar denk aan wat je er allemaal over hebt geschreven en "gezegd" dat het de juiste beslissing is maar dat maakt het er niet minder moeilijk op.
    Neem de tijd om het ff te verwerken allemaal en dan lekker met een schone lei beginnen (die rugzak blijft wel gedeeltelijk gevuld hoor, maar toch.....)
    En of jij het nou uitmaakt of die andere dat maakt geen r*** uit weet ik uit ervaring.
    Sterkte meis!!! En ik hoop dat je de ware mag tegenkomen en toch mama wordt.

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Nanette, frummel wilde geen groet van jou, lag met koppie van ons af, tis nu al een eigenwijs ding, nou dat kan wat worden met een ondernemede broer naast hem........wat hebben we nu weer gefrabiceerd, eigenwijs, geeeeeeeen ideeeeeee.............heeft ie niet van mij.......whahahahahaha.............

@Groeiecho was goed, ligt op de gemiddelde groei MITS je hun datum aanhoudt maar de gyn heeft een eerder datum gemeten, dus tja, en met 14 wkn was het 26 december en nu 8 januari (nou willen data niet zoveel zeggen, maar die 8 januari komt akelig dichtbij 12 januari.....ahum..........)

4. eternity

eternity Niet meer actief

@bieb: ja, echt spannend nu!
    En ik mag al eerder op het wachtbankje dan verwacht, en dat is altijd fijn.
    Hoe gaat het nu met jou? Ik weet dat het nog vroeg is enzo, maar merk je al iets?

@goofy; ik had ook gezegd dat je moest zwaaien.
    misschien heb je daar overheen gelezen, en was ie daarom eigenwijs. :D

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @goof.. ik bied hierbij mijn nederige excuses aan:D:D:D
    ik zal frummel voor echo's niet groeten;)
    MAar eternity is medeschuldig idd. Kan die last niet alleen dragen hoor;)

Groeiecho.. hmm data zijn altijd lastig te bepalen..
    ALs hij maar optijd voor zijn verjaardag is, dan is het goed;)

GEnen.. nee joh! Dat zijn vast jou genen niet:D;):p

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    waar is twijfel eigenlijk? die mis ik al een poosje, of ligt dat aan mij

7. eternity

eternity Niet meer actief

@nanette: gedeelde smart is halve smart.
    Zou dat met schuld ook zo werken? :D
    We delen de schuld gewoon samen! ;)

Hoe gaat het met je rug? Krijg je eigenlijk nog een MRI voor je rug?
    Om een hernia te bevestigen?

8. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Ja zijn hormonen :D de tip was je haar niet vaker als om de dag...... en haal bij kruitvat van het eigen merk (bruine fles) de kamille shampoo en conditioner..... dit helpt bij mij heeeeeeeel goed :D:D

9. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    he hex....

hoe is het meiske?
    was toch weer gezellig he.
    kun jij eigenlijk nog wat slapen snachts of is dat ook een toekomstdroom? hhihihihi

10. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Hebben jullie nog leuke foto's gemaakt???

11. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Vanmorgen trouwens alweer bloed laten prikken, ditmaal voor stollingsafwijkingen en chromosomenafwijkingen. Baal zo enorm van dat vele bloedprikken, het is en blijft echt mijn hobby niet...

12. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland

hey meis:D Femke heeft foto's gemaakt..... maar ze heeft de benen genomen voor ik het kon vragen:D dus als ze er weer is gaan we haar gewoon stalken voor de foto's:D

13. lentebloempje

lentebloempje Fanatiek lid

23 nov 2009
    1.411
    0
    0
    bejaardenverzorgende
    zuid holland
    Ik wist nooit dat er nog zo nasleep (lichamelijk dan) aan een miskraam zit , lijkt me inderdaad heel heftig.
    Sterkte meid

14. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Alweer pfff het is toch wat met dat lek prikken:( niks aan... ook niet mijn hobby hoor..... wel voor het goede doel en das toch wel een goede zaak vindt ik en nodig tijd:p Je man moest ook deze keer toch? Of heb je hem niet hard uitgelachen:D:D:D

edit: ik duim heel hard verder voor een mooie of in elke gaval een dat ze er wat mee kunnen uitslag....

En thx voor je 'live' berichtje via knuffel:):):) moest er helemaal van blozen dikke knuff

15. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    mvl.. laat ook naar je hormonen kijken
    b12 en schildklierwaarden.
    Die zijn namelijk ook van belang voor een gezonde zwangerschap.

Hebben jullie nog wat gehoord van de autopsie op het vruchtje (behalve dat het zwangerschapsweefsel was.. duhu! Koud woord ook zwangerschapsweefsel)

16. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    ja over de foto's...die komen hoor. manlief moet eerst even uitleggen wat te doen. maar je kan me wel stalken hoor:D:D:D weet alleen niet of het gaat werken.

17. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Haha ik kan je ook wel zeggen wat te doen hoor hahaha:D:D:D hebben niet overal mannen voor nodig haha:p

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Hexje vandaar................zwolle..............nou weet ik niet of ik mee kan. Laat het hier aan de rest over die dan niet zwanger is en aan mijn melkproductie. De kleine zit dan natuurlijk op de BV en als die nog niet uit de fles wil drinken en ik niet genoeg heb kunnen kolven zijn er twee opties: of lekker mee gaan en de kleine meenemen of niet mee gaan.

Hoe is het met je vocht???

19. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    De bedoeling is/was om te kijken naar iets rustigs en dan kan je de kleine gewoon meenemen toch? Van mij mag het hoor, Femke vond dat ook een goed plan dus dan wordt het alweer een stuk makkelijker en kunnen we toch even lekker gluren bij de ukkie's:D
    Maar het is nog lang geen januari (uch:p)

Mijn vocht is vandaag een stuk minder dan na al die thee van gister haha:p Heb vanmorgen gewerkt dus nu wel al weer met de voetjes op tafel maar ja dat hoort erbij:p:p

20. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    foto's staan op mijn profiel.....onder de zeer belangrijke naam kippenmeeting!

Deel Deze Pagina