Oh het wat er loopt me in de mond zoals jij het omschrijft heeeeeeeerlijk.zeg maar waar jou huis woont en ik kom het halen Hier lusten ze het niet maar als mijn moeder het maakt maakt ze ook altijd veel en krijg ik ook een pannetje maar `t klinkt goed
@jolanda.. Dat is een kijkoperatie in de baarmoeder.. ze gaan met een camera naar binnen om te kijken of alles ok is. Omdat ik 5 mk heb gehad en bij mijn bevalling is de placenta manueel verwijderd. Dus ff checken of er niet te veel littekens zijn voor een nieuw vruchtje om goed in te nestelen.. @snert.. stom misschien, maar snert is voor mij nostalgie.. Beppe (fries voor oma) maakte het altijd voor ons, Beppe woonde bij ons in.. Ik zie haar nog de erwten wellen, en dan de uien erin doen ed.. BEppe is al 5 jaar geleden overleden, maar ik mis haar nog steeds.. HAd het zo gaaf gevonden als ze mijn dochter had gezien enz.. Dus snert is voor mij oko denken aan BEppe.. Nou ja klinkt heel dramaqueenachtig, maar daar kan ik ook niks aan doen
Ik ga slapen meiden.................morgen ook weinig hier, eerst sauna, dan zoontje ophalen, terugrijden vanuit woerden, eten, en dan weer met manlief en zoontje opa bezoeken, vader manlief wordt aan heup geopereerd. Zal wel een raar gevoel zijn want zelfde zkh waar ik mijn kleintje voor het eerst heb gezien in mijn buik.
Jeetje 5 xmk(en ik loop te meute na 1 mk) maar dus ook geen roesje of verdoving gewoon zo naar binnen?? nou succes en ik hoop dat het meevalt. Ik heb sinds de mk zo`n buikpijn en nu ben ik vorige mnd naar de gyn geweest of ik misschien verklevingen had in mijn eierstokken hij zei dat alles er goed uitzag en nu heb ik ineens een positest. Ik hoop dat het voor jou ook een beetje opschiet en dat jullie snel een plakbeeb mogen krijgen. is de oorzaak van 5 x mk onderzocht?? en wat betr. de snert daar kan ik me wel wat bijvoorstellen als ik liedjes hoor van bzn dan denk ik altijd aan zondag stoofperen en rollade. Toen ik nog thuis woonde aten wij dat ieder zondag en dan draaien mijn vader plaatjes van bzn hahahaha.. Wel jammer dat je beppe er niet meer is he maar ik denk heus da ze je ziet en je dochtertje ook ze zal wel trots zijn op je snert.
je loopt niet te zeuren lieve jolan! En ze kunnen niks vinden bij ons, onverklaarbaar.. maar we krijgen hopelijk nog wat onderzoeken!
Tok tok tok...............wat ligt iedereen nog in diepe rust hier...........goofy kippetje maakt haar tas klaar voor een dagje keuvelen met dinnetje......... (Alex, ik voel het gewoon, ze hebben al dik feest gehad vannacht..........)
@alex, vind het zo super spannend voor jullie ! Ik ga ontzettend hard voor jullie duimen en hopen dat alles goed gaat en je binnen 1 of 2 dagen de terugplaatsing hebt !!! Succes en dikke knuf ! @goofy, ik hoop dat je vandaag even lekker met je dinnetje kan gaan ontspannen na zo,n emotionele dag gisteren ! Dikke knuffel ! @eternity, balen meid, maar het is niet anders, deze ronde met hulp, wie weet is het dan wel in 1 keer raak, ik duim voor jullie ! Liefs suus
@Knuf: hopelijk zet het bij jou nu niet door! Hier ook al een paar weken zeurderig, maar denk dat of de stress van vaders of de AB kuur nu gezorgd hebben voor doorbraak, want meestal gaat het aan mij voorbij. Ach iedereen op mijn werk was al bijna 2x weer ziek geweest... @Goof: veel plezier in de sauna en succes met de operatie! Enne, die kleine moet nog even blijven zitten hoor! Hier vanmorgen mega hoge temp 37,2 Moest echt even 2x tempen...dacht dat de thermometer kapot was... Zal wel door de griep komen, maar normaal heb ik 's morgens nooit verhoging oid, dus het is een goeie... Heb vannacht gelukkig heerlijk geslapen. Dat doet al weer goed!
Femme, ogen dicht!!! Overigens zowel gisteren als vandaag ook weer van dat vele slijm met wat roze....vreemd... En hubby heeft vandaag 2 sollicitatiegesprekken, dus spannend!
Het is wel een mooie schieter voor een ei op dag 15..!! En het kan dat je op sommige testen niet goed reageerd hoor.. Never change...! Als je een merk hebt waar je het goed op doet; niet wisselen is mijn ervaring.. dat leidt tot onzekerheid... Maar 3 dgn eggwhite en een hoge temp is toch een duidelijk teken??!! Hoop dat je niet meer zo beroerd voelt vandaag en dat je nog een keer kunt klussen!
Knuffel, Nanette, Ik wet het jullie hebben gelijk. Ik ga ook meer aan mezelf denken.. vanmiddag maar eens even pan de campagne maken voor een waarneemster voor paar dagen per week. Dank voor het meeleven..! x Alexandra, Ik hoop dat je straks met heeeeeeel goed nieuws gebeld wordt en dat de eitejs en zaadjes sinds vannacht verkering hebben!! Hexje, Ach meisje toch..wat klote zeg! Heel veel sterkte... Goofy, heel veel plezier in de sauna. Denk je wel een beetje om jezelf met je voorweeen..??