Je bent van harte welkom hoor! Wie weet kom je tegen die tijd nog een lekker diepvrieshaantje tegen en kunnen jullie samen in de magnetron!?
@Alex: heel veel succes vandaag met bloedprikken! @Nanette: ze gaan over een week of 2 weer proberen en dan door de lies waarschijnlijk (nu pols). Hier mijn ei door FF 2 dagen later gezet. Volgens mij klopt dat niet, maar wat boeit het? Tegen die tijd weet ik als het goed is al of het raak is of niet. Heb altijd een paar dagen bruinverlies voor ongi. Denk ook binnenkort even met onze reu naar de da. Heeft de laatste weken nu al een paar keer in de keuken gepoept en gepiest. Denk dat zijn prostaat vergroot is. Dat zou inhouden dat hij wrs (chemisch) gecastreerd moet worden. Ben ik niet zo blij mee, want hij is ooit gebeten door andere reuen zonder aanleiding (kennismaking) waardoor hij nu bang is voor andere reuen en dat oplost met bravour en dan agressie vertoont. Als hij gecastreerd is, komen er veel meer reuen naar hem toe omdat hij lekker ruikt...en dan... Eerst maar even zien, maar ben er bang voor... 8)
@jolanda, nog meer handjes om vast te houden !!! Heel veel sterkte, en dikke knuf! @femke, succes vandaag bij de vk! @eternity, jij ook veel succes bij de meting van de eitjes ! @alex, heel veel succes meid, en spannend dat je het vanmiddag al weet, kaarsjes gaan aan hier !! liefs suus
Hier niet zo blij wakker geworden..heeeeeeel licht roze gespot en gisteravond al buikpijn enzo...vrees dat oma in aantocht is...
He Alexandra, ff snel want ik moet weg, en ben de hele dag op pad.....nou ja hele dag............wil je heel veel succes met de zenuwen wensen vandaag, en ik probeer ff in te loggen op mijn tel. Liefs En iedereen dikke knuff.
Alex heel veel succes vandaag met het bloed prikken! Jolanda: jij ook heel veel succes. Ik hoop voor je dat er toch een mooi kloppend hartje te zien zal zijn! Dikke knuf. Mykelti: jeetje balen dat het dotteren bij je vader mislukt is. Hoe kwam dat? Jippiejee: balen dat oma weer gearriveerd is. Mijn temp vanmorgen ook gekelderd (alhoewel wel al erg vroeg pas dag 22, maar cyclus een beetje in de war denk ik door Clomid vorige ronde), dus waarschijnlijk morgen oma en lopen we weer redelijk gelijk.... Beschuitje: hoop dat het vals alarm is en dat oma ver weg blijft. Evelyn: he meid lang niet gezien. Goed dat je die moeilijke stap hebt gezet. Ik wens je heel veel succes en sterkte in je nieuwe huisje.
Goeie morgen meiden. Ik kom even speciaal Alexandra en Jolanda heel veel sterkte wensen! Ik denk aan jullie meiden!! Verder denk ik dat mijn cyclus deze ronde erg raar doet. Tenminste ik had zaterdag een pos ovulatietest en zaterdagmiddag mn ei gevoeld (helaas links, dus verloren ronde). Maar nou stijgt mijn temp maar niet. Ik heb er nog niet zo heel veel verstand van, maar volgens mij mag ie wel wat hoger zijn ondertussen...toch?? Ik print iig mijn tempkaartje uit en neem m mee de 14e! Als ik bedenk dat ik de afgelopen 6 maanden, 3 rondes 0 kans had, dan wordt het wel erg moeilijk dat zwanger worden. Daarom hoop ik dat ze ons wel gaan helpen in het ziekenhuis!!
Mykelti, wat balen van je vader... Hopelijk lukt het snel alsnog!! Bieb, succes met wachten meis! Ik wacht met jou mee! (Doe jij dan volgende maand met mij mee?! ) Evelyn, fijn weer van je te horen meis!! Waar kan ik trouwens de meetingfotos zien??
@alexandra: ik duim voor je meid! Heel veel succes vandaag!!!! @jolanda; ik duim voor jou ook!!! Veel succes en sterkte! @suus: hey lieverd, jij ook weer even hier! Ik mis je hoor! Trek je het nog een beetje met je 2 banen? @beschuitje: aargh, niet open doen voor oma hoor! Gewoon buiten de deur laten!! Verdorie, stom mens!!! @marjolein; ik had in 't andere hok al gereageerd! @all: M'n eitje was niet genoeg gegroeid , dus ik moet morgen WEER voor een follikelmeting. En dan waarschijnlijk vrijdag de IUI. Nou ja, is nog steeds iets eerder dan verwacht, dus we wachten het maar af.
Net terug van het bloedprikken. Ik hoefde helemaal niet te wachten, de prikkers verveelden zich. Hopelijk betekent dat ook dat het rustig is op het lab en dat ik gauw gebeld wordt met de uitslag. Toch weer eng...
Alex, ooh spannend wel meteen komen zeggen hoor.. Jolanda, sterkte meis ik denk aan je om kwart voor 12. Suis, al bijna klaar bij de tuinen??? Beschuitje, oohh nee hè, stom mens is het ook hè bah.... Marjolein, je temp doet inderdaad vreemd ja maar denk ook wel dat je je ei heb gehad hoor. Hoe temp je nu? En tuurlijk ga ik met jou meeleven.... Mykelti, oh wat een pech toch allemaal weer....sterkte met je vader en hondje.. En ook met het wachten.... Eternity, hoe groot is ie nu dan? Jij lekker broeien vandaag want je ei moet groter worden.... Evelyn, tuurlijk ben je welkom het volgende uitje....gezellig... Hier weer een dag voorbij nog 11 te gaan.....
Och meis, ik hoop dat je een beetje afleiding kun vinden want je wordt knettergek van dat wachten. Ook al heb ik dan een positief testje gehad, ook ik zou de tijd wel even 8 weken vooruit willen zetten tot het punt waarop ik (voor zover mogelijk) zekerheid heb. Zullen we samen even onze frustratie over het wachten eruit gooien? AAARRRRGGGHHHH!!!!!
Spannend Alex!! Bieb, succes met wachten meis!! Wat betreft mijn temp, ik denk dat onderstaande voor mij van toepassing is: Omdat je links geen ei kunt kunt hebben denk ik dat dat helaas de verklaring is.. hij rijpt wel (dus positieve ovu) maar springt niet (dus geen temp die stijgt)