het wordt soep met een heerlijk broodje. amai tinkerbell is hier weer kot aan het houden niet normaal, was wel leuk..ik heb ze natuurlijk nog even gezien vandaag! ze wordt al op 3,500 kg geschat...maar ja altijd met een korreltje zout nemen he. * is dit teveel zwangerpraat?* want daar wil ik wel rekening met houden hoor!!! ik moet gewoon toegeven dat ik het allemaal heel spannend begin te vinden en moet even mijn spreekwoordelijk ei kwijt...
Tja Femke geniet nog maar even van dat kleintje in je buik want ze ligt zo in je armen.... Ik ga de minilasagna van gisteren eten was heerlijk...
Ow jeee de disco is weer open wil je tinkerbell ff zeggen dat ze zachtjes doet haha anders doen die van mij ook weer mee Haha geen marsepein met broodje haha beetje flauw hoor 3,5 kilo das een mooi gewicht toch???? En tuurlijk is het spannnend dat zouden wij ook allemaal hebben als we de datum wisten
Allee, ik wist het wel hoor, maar ik plaag u graag. Maar amai ge bent ook wel een beetje zot hoor. Maar ge weet toch wel dat ik u graag zie he? Zeker en vast!
goe bezig gij!!!!!!!!! klinkt in ieder geval vlaams. oh en kids van hexje.....stil blijven he...het is niet omdat tinkerbell hier disco aan het houden is dat jullie dat ook moeten doen he.!! pas op he kindjes! oh bieb...lekker lasagne...kan ik ook best eten nu...pffff ik kan wel alles eten nu blijkbaar. gek mens ben ik toch...