nog geen jolanda he... ik blijf hier maar cmd r drukken...( f5 voor een apple ) ja dat heb ik ondertussen wel gevonden. zou zij onmiddellijk gecuretteerd worden als het foute boel was? oh wow heftig zeg. ik vrees ervoor omdat ze hier nog niet terug is. ik hoop dat ik verkeerd zit...
Wat gezellig al die kippetjes bij elkaar. Hebben net gegeten nu even uitbuiken en dan kindjes badderen. Vanavond lekker gtst en desperet housewifes kijken.
@Hexje Ik heb een paar leuke gekke Belgen in mijn guild. (En ik had vroeger een stripboek van Urbanus! )
Haha ik heb een paar jaar geleden gewerkt met een belgische maar je vergeet toch snel in je guild das handig kun je gelijk ff vragen als je het niet weet haha en stripboek van urbanus moet morgen ook maar eens opzoek geloof ik
@ Lentebloempje: Hahaha... handig zo'n kleintje bij het toetsenbord Mijn zoontje wil ook altijd op de knopjes rammen
ah maar dat is geen theedoek dan.... je bedoelt een schoteldoekske....dat is een doekje om je tafel met schoon te maken...zo van die gele of roze of zo..
Hij denkt ook zit mama er weer achter. Ik wil ook. Heb ook een soort kindertoetsenbord.Comfy met echt spelletjes voor de allerkleinste.
OP de radio is altijd een spelletje op zijn belgisch. Komt er een vlaams woord moet de luisteraar raden. Echt zo grappig