30+kippenstok

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bieb, 7 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Hier hebben we denk ik een goede tussenoplossing gevonden met onze zoon. Hij vindt het dus niet leuk als we teveel op zn nek zitten, maar wij vinden dit rapport Absoluut niet leuk. We gaan het nu zo doen dat hij zelfstandig aan de slag gaat als hij thuiskomt en dan om 20.00 laat hij het aan ons zien. (Met heel veel dank aan nanette;)) (zal niks over je verklappen hoor ;):D)
    We controleren dan zn agenda (of alles erin staat) en kijken of hij alles gemaakt heeft en daarna evt overhoren. Dan heeft hij toch de kans om het op zn eigen manier te doen, maar weten wij wel dat het iig gebeurd is. We hebben dit een beetje in overleg met hem bedacht en er een schema van gemaakt en we laten het ook ondertekenen. Komende maand mag hij iig niet logeren en hij krijgt ook geen beloning voor zn rapport. Denk dat dat voorlopig genoeg schrik heeft gegeven. Bedankt voor het "aanhoren" van mijn frustraties gisteren en voor jullie tips.. :p

2. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    trekt het water af.....nen aftrekker.....how easy can it be?:D:D:D

3. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    Femmelepem = genieten van een warm lang bad. Tot over een uur ofzo.Duimen dat mijn haar nu en keer niet gelijk vet is na het wassen. Grrr

4. Alexandra2008

Alexandra2008 Fanatiek lid

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    :D :D :D Jij is lief.

5. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Leuk dat je het vraagt. We hebben dus hopelijk een oplossing, nu maar hopen dat het werkt.

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Denk ook dat het niet goed is met Jolan, klonk al niet hoopvol.

Ja ff met zijn tweeen, ook wel weer eens fijn...........en hij heeft heel mooi meubilair uitgezocht, en voor de kamer hebben we een zilver aankleedkussen gescoord en een zilverkleurige luieremmer, en zilvergrijs achtige gekleurde mandjes.
    Dus ja ik ben geslaagd.....:D

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He belgische les......altijd handig!!!

8. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Heel knap van je dat je dit zo samen met hem hebt kunnen afspreken! Hopelijk gaat het gauw z'n vruchten afwerpen.

9. Alexandra2008

21 aug 2008
    3.438
    6
    38
    Vrouw
    Almere
    Wat voor kleurtjes heeft de babykamer verder? *nieuwsgierig*

10. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    *bloos* word er verlegen van :)

11. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Oh echt wat stoer ik wou de kinderkamer als ie ooit komt ook met zilver doen haha leuk hoor...

12. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Ja goof, we willen meer weten en meegenieten. Heb je foto's???

13. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zal ff foto in mijn album zetten kan je het zien......maar ga eerst bakkie doen....

14. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Zo hier zijn de *piep*pootjes weer op:D lekker hoor hoop niet dat er nu iemand geen pootjes meer heeft:):)

FF een vraagje iemand van jullie ook een idee waarom ik overdag kan eten wat ik wil en als ik het warm eten klaar heb en moet gaan eten geen honger meer heb???? pfffff dwing mezelf dan wel om wat te eten in elk geval mijn vlees en de groente met aardappels had ik al nooit wat en nu ook niet:D

Knuff

15. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Nou aan sloeken met die koffie haha wij zillen foto's wij willen foto's:D:D:D:D

16. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    zo alles weer gelezen. de hele belgische les!
    Kan ik dat weer aan mijn vocabulair toevoegen:p

Twijfel.. fijn dat jullie er zijn uitegkomen:D Nu hopen dat hetw erkt!
    De positieve instee is vaak de beste;)

Ziekenhuis..
    De neuroloog kwam over als een hele kundige en ook geduldige man. Hij moest wel lachen om mijn reactie op de morfine, gaf aan dat ik kennelijk erg gevoelig was, maar had er zijn lolletje weer mee;)
    Hij is er zeker van dat het een hernia is en vond mijn pijn fors.
    Dat is niet een goed teken en hij is wel bang dat het uitdraaien gaat op opereren. Hoewel dat niet persé hoeft. Er is nog een kans op een kleine hernia.

Ik krijg met spoed een mri, dat betekent binnen een week.Hij wil mij aansluitend aan de mri zien en de uitslag doornemen. Hij gaf aan dat het ondoenelijk is om mij langer door te laten lopne met deze pijn.

Ook vertelde hij dat ik niet moet verwachten tussen nu en 2 maand weer aan het werk te zijn.
    Ik mag echt niks doen thuis..
    En dat was het verhaal..

Dus even afwachten wanneer ik opgeroepen word voor de mri..
    Was wel een beetje van slag..
    Tja" zei hij.. "het had beter je hamstring kunnen zijn"

17. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    is je bad zo ondiep of euhmmmm;)
    (hier spreek een cupje b waar zelfs een zwangerchap geen c van kon maken.. hoopte zo op beste boobs, maar jammer..:p)

18. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    nanette; als zelfs de arts het heftig vindt, dan is het dat dus ook. Dussss luisteren en niets doen meid. Is miss even moeilijk maar op de lange termijn wel het beste.

Kippies ik moet helaas er even uit het hok fladderen; heb vergadering van de speelotheek. Doeiiii

19. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Pfff meis leuk is anders maar hij is wel duidelijk en onderneemt gelijk dingen dat is dan wel weer fijn hoe eerder ze wat voor je kunnen doen hoe beter lijkt me.... en dat je helemaal niks mag doen ja das ook knut maar dat is dan maar niet anders... dus op de bank jij en je laten helpen * slaat streng met vingertje*

20. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Weer wachten op de mri dan maar...gelukkig nam hij je pijn serieus en wordt er een spoed van gemaakt..En al die medicijnen, mag je die zolang blijven slikken...

Deel Deze Pagina