@nanette: verdomme, toch een hernia??? Pff, en een grote ook nog? Tja, dan opereren ze idd wel wat eerder ja. Probeer het rustig aan te doen meid! Dat helpt in ieder geval al ietsje tegen de pijn, samen met de medicijnen.
*Niet verder vertellen ja dat doe ik ook* Maar ik ga vrijdag een speciale pendelkaart maken voor jullie hier en wie dan wil kan mij een pb sturen en niet allemaal tegelijk nu he
Bijgelezen @Nanette, heftig hoor een hernia, maar wel heel erg fijn dat er word doorgepakt!! @all.... we blijft werkelijk waar niks hangen, ik weet pendels, datums enzv maar hoe en wat ???? Leuk detail, bib weet mama weer te vinden.... dus uiteraard weer tranen. Wordt toch echt moe van mezelf haha
Je krijgt het nog druk Hexje... Eerst alle wannabee's voor wanneer en de "to-be's" voor het geslacht. Daarna alle nu wanabee's voor het geslacht (want die zijn dan allemaal zwanger) en de nu to-be's (want die willen dan weten wanneer de volgende "komt")
Haha ik vindt het geslacht het makkelijkste pendelen als er iemand voor me zit met buik hahahahahaha anders vindt ik dat moeilijk..... vindt ook knap dat er mensen zijn die dat durven te zeggen.... maar ja die kennen ons/jullie dan ook niet persoonlijk als ik jullie ken..... en dat maakt het wel wat moeilijker vindt ik Ow jee moet weer naar mijn pb hoek
De eerste die jou er op afrekent stuur je maar naar ij hoor. Dan heb je ineens een boze knuffel:x:x:x. Misschien kan je bij een van de moderators een vergroting van je maibox aanvragen Ga je nu wel nodig hebben denk ik...
Thx, das heel lief van je..... maar wil geen boze knuffel wil een blije knuffel ja als ik niet uitkijk heb ik idd een grotere box nodig lol
Zo meisjes voor ik ga voor vandaag nog even op verzoek van Knuffel de foto van de kat in de pendel..... dus bij deze knuffel...... Bekijk bijlage 110351 Zo nu ga ik de laatst binnen gekomen pb nog even lezen en dan sluit ik af voor vandaag een fijne avond vast en tot morgen avond dikke knuffel
*PROEST* 8 kilo schoon aan de haak was hij haha das niet te tillen in een pendel zit ongeveer een theelepel vol in mijn pendel en de rest staat hier samen met andere 2 poezen in de tafel zo nu ga ik echt lol