Ja zoiets dacht ik al. Bij het Radboud mag het ook onder de 36 jaar. Toch wel weer vreemd zulke verschillen vind ik...
he lieve marjolein... hoe gaat het met je meid? ik las vanalles dat ze je gaan helpen met onderzoeken en zo. ik hoop zo dat ze je snel kunnen helpen. ik denk nog steeds vaak aan je hoor meid!!! alexandra....ahaaaaa de hocus pocus is voor morgen of overmorgen.. hmm kaarsje staat al klaar hoor. eh dokter..doet u mij een eitje bevrucht met mijn mans zaadcelletje.. graag morgen als het kan? dank u dokter.. hahahah hocus pocus lang leve zeg ik!
Femke, dan je toch voor je altijd zo lieve berichtje voor mij!! Word ik altijd zo blij van!! Hier gaat het wel weer...wachten maar weer...tja je kent het wel he En met jou??
dames ik heb advies nodig. ben vandaag naar de gynaecoloog geweest. tinkerbell is nog niet ingedaald. is op zich niks ergs aan. maar ze denkt aangezien dat alles nog potdicht zit daar vanonder dat ik moet beginnen rekening te houden met een 2de keizersnede. over 2 weken moet ik gaan beslissen. of verder gaan en hopen dat ik natuurlijk mag bevallen of ks. het punt is ik mag absoluut NIET ingeleid worden ( wond kan scheuren van 1e keizersnede) dus alles moet natuurlijk en normaal verlopen anders? een keizersnede... dus moet ik wachten? en hopen op een normale bevalling? of moet ik toch voor een keisersnede kiezen over 2 weken te beslissen dan. oh ja ons tinkerbell is al goed op gewicht en loopt voor op haar grootte en gewicht zegt de dokter.....dus ze zijn ook bang dat het straks te groot en te dik is voor een normale bevalling. sorry voor het hele lange verhaal maar eh...... ladies ik heb nog hier nog niet zo vaak over bevallen gepraat en zo maar toch zou ik graag jullie advies krijgen.! sorry dat het zo lang is .... NEED YOUR ADVICE
ja marjolein...daar dacht ikook al aan. sorry dat ik hier die vraag stel hoor...ik weet dat het heel confronterend is echt. maar ik ken jullie al het langst en ik wil dit echt aan jullie vragen. ik hoop dat de kippetjes het mij niet kwalijk gaan nemen....
@Marjolein Ik word tuseen 15.00 en 16.30 uur gebeld. @Femke Ik zou hoe dan ook voor het minste risico gaan en dat is een keizersnede toch? En ze kunnen toch de incisie maken op de oude snede?
ik moet helaas al weer weg. dank je voor je snelle antwoord marjolein. je bent lief!!!! ik duim voor jou en de kaarsjes staan hier ook voor u he!!!
lieve Femke, geeft toch niets dat je dat vraagt....Als ik mocht kiezen, zou ik ook kiezen voor de ks. Zeker als inleiden niet aan de orde is, dan heb je kans dat je ruim over de 40 weken gaat, en dat het dan alsnog een ks wordt. En met jouw pijnlijke handjes, zou ik dus hocus pocus kind eruit via je buik doen op een geplande datum...Maar goed, je moet zelf kiezen....Goed over nadenken...
Jazeker hou ik jullie op de hoogte! Ik ontkom er toch niet aan met al die nieuwsgierige vragen, haha! Ik moest vanmiddag beginnen met Utrogestan (progesteron) inbrengen, dit bevordert de innesteling. Nou staat er in de bijsluiter dat het oraal moet, maar van het ziekenhuis moet ik het vaginaal inbrengen. Wat een gedoe joh. Het zijn vrij kleine bolletjes, en zodra je ze inbrengt gaat het al smelten en het bleef gewoon aan mijn vinger plakken. :S Heb echt zitten klooien en volgens mij is de helft nu niet mee gekomen omdat het dus zo snel smelt. Er schijnen speciale applicators voor te zijn, maar die heb ik er dus niet bij gekregen. Heeft iemand nog een tip misschien?
Ik doe mee aan MvM. De hele buurt weet dus al lang dat ik zwanger ben, met die blauwe kratjes elke woensdag voor de deur ! Femke, het klinkt alsof een ks de beste optie is, zeker als het anders misschien alsnog een ks wordt ook als je er niet voor kiest...lastig hoor! Hex, hoe was het bij de ta? Knuffel voor jou, ik weet zeker dat je lieve Mechelse Herder over je heeft gewaakt! Die van ons was ook altijd heel waaks, vooral bij grote mannen met zware stemmen...die konden maar beter bij het vrouwtje uit de buurt blijven Alex, wat spannend, hoop dat ze gelijk bellen zo!
Femke, geen probleem meis! Tuurlijk mag/kan je dat soort dingen vragen hier!!! Maar ik zie dat meerdere meiden hier kiezen voor de ks. Ik zou de keuze maken die het minst risico meebreng voor het kindje, vandaar de keizersnede! Alexandra, oehhh bijna bericht dus, spannend!!! Krijg er gewoon zelf kriebels van!!
@ all zal eerst jullie geleende handjes even terug geven heb laten boren zonder verdoving *voelt zich vet stoer* en ze konden gelijk een blijvende vulling plaatsen dus hoef er niet nog weer voor terug Hij had nog even verder naar mijn gebit gekeken (familie kwaal tanden vallen uit bij zwangerschap) maar zag er goed uit zei hij en hoefde er niet bang voor te zijn @ Alex (zoals beloofd) Wat goed zeg 13 bruikbare eitjes wat zul je trots zijn!! (ik ben heel trots op je*knuff) en dan ook al morgen of overmorgen een terugplaatsing das helemaal geweldig!!!! Ik duim heel hard voor je meis! En brand elke avond een kaarsje voor je net zolang dat mijn kaarsjes op zijn (dat kan jaren duren) pff je ervaring van de pijn klinkt niet echt prettig en al helemaal niet als je er ook nog bijna van flauw moet vallen..... ik hoop dat je je wat beter voelt meis, en ik duim voor een super uitkomst voor vanmiddag *knuff* En ja ik heb meegedaan aan moeders voor moeders.... mijn besluit stond alvast voor ik zwanger raakte eigenlijk door Bieb omdat ik nu weet hoe belangrijk het is dat je eraan mee doet..... en ben blij dat ik het heb gedaan.... @ Marjolein (zoals beloofd), voor jou dus ook redelijk goed nieuws fijn dat hij jullie toch doorstuurd ondanks zijn bedenkingen of ze eventueel jullie wel of niet willen gaan helpen. Maar als ik eerlijk moet zijn denk ik dat als hij echt denkt dat ze je niet helpen het doorsturen waarschijnlijk niet was gebeurt.... Wachtijd van een maand pfff das dan weer een beetje minder maar net wat je zegt zo kom je wel dichter bij een jaar na je mk en kunnen ze hulp eigenlijk niet meer weigeren.... ik hoop zo dat ze snel e hulp kunnen bieden en je prius opzoeken kunnen starten.... ook voor jou brand hier elke avond een kaarsje en ook net zolang als ik kaarsjes heb *knuff* @ Femke er kan ook weinig goed gaan met je he deze zwangerschap... ik denk dat ik ook zou kiezen voor een ks... als ik nu de keus zou moeten maken voor me zelf dan deed ik een ks... Je hebt nog 2 weken liefie... denk er goed overna en doe wat voor jou goed voelt.... dikke knuff hoe is het met je handjes????
@Femke: poeh wat een moeilijke keuze moet je maken...kan me voorstellen dat je liever een natuurlijke bevalling wilt meemaken, maar dan is alsnog de kans aanwezig dat je een ks moet ondergaan, terwijl je je er dan niet op hebt kunnen voorbereiden. Ik zou ook zeker voor zekerheid gaan en dan voor een ks kiezen. @Alex: och wat spannend! Ben heel benieuwd! @Hexje: hoe was het? Hopelijk is alles ontzettend meegevallen. Hubby zijn eerste sollicitatiegesprek is goed gegaan! Om 16.00 uur de 2e...spannend! Wel leuk dat er bij de eerste slechts 4 sollicitanten uitgenodigd waren. Dat is wel goed voor zijn zelfvertrouwen. Echter de laatste sollicitant is pas eind deze maand, dus voordat er dan 2e rondes plaatsvinden... Stel dat hij bij de 2e erdoor komt, moet hij wel een moeilijke keuze gaan maken...maar dat is vooruitkijken op de zaken...
@ alex niet op je telefoon gaan zitten he dan hoor je hem niet ow spannend spannend Thx cm voor je lieve woorden over mijn hondje.... het was mijn eerste afgerichte hond... waar ik mee heb gewerkt had haar vanaf pup nadat ze toen ze 4 was niet meer op het pak wilde ben ik met haar gestopt en met een andere verder gegaan (die er ook al niet meer is en ook zijn opvolgers is al overleden.... beide in 2005, ben gelijk gestopt als hondengeleider wilde geen andere hond meer wilde mijn eigen....) Jutha was nog het laatste wat ik had zeg maar aan die tijd maar ik beloof je ooit sta ik er weer met een hondje en ben ik weer een hondengeleider gewoon omdat het in mijn bloed zit En zal dan zeker nog eens terug denken aan mijn lieve Jutha van wie ik alles geleerd heb! Dikke knuff
Lees boven haha ik was stoer euh ben stoer hahaha Ow spannend hoor voor je hubby ik duim heel hard voor hem...... en hoop dat hij 1 van de 2 banen krijgt!
Wij ook! Hij heeft na deze maand ook geen ww meer...heeft door de miskraam veel vertraging met zijn proefschrift opgelopen helaas...en hij solliciteert op echt alles, want hij wil zo graag werken, maar wordt overal afgewezen (lees: als je daadwerkelijk überhaupt iets hoort) vanwege zijn niveau...echt belachelijk...zelfs tijdelijke banen via het uitzendbureau worden hem niet aangeboden! Hoorde vorige week ook zoiets belachelijks: een meisje/vrouw met HBO mocht geen gastouder worden, want ze was te hoog opgeleid!? Niet te geloven gewoon...beter te hoog dan niet, denk ik dan????