30+kippenstok

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bieb, 7 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Dikke knuffel, ik snap je gevoel helemaal. Ik heb dat vandaag ook:(:(.

Ook maar een kopje thee??? Ik heb genoeg hoor! En speciaal voor jou een stukje pure chocolade

2. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Bieb, wacht, wacht hier is je thee...

3. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Oehh...choco....doe ik alles voor...mag ik ook?? Ik snap jullie gevoelens omtrent uitgerekende data die niet komen best...Blijft toch in je hoofd zitten en je blijft toch doortellen...Hier ook komende zaterdag weer zo'n datum....en dan straks in april nog een keer..behh...gelukkig is oma al weg en geeft dat nog een positief stukje, we kunnen er weer voor gaan...zou dan 4 x is scheepsrecht voor ons gaan gelden....

4. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    En deze is voor Femmele...

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Had in het andere hok je even sterkte gewenst... :(

Jaaaaa, pure chocola! :D

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Daar gaan we gewoon voor! ;)

7. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Tja, die data. Ben er niet zo mee bezig geweest. Maar het zit toch in mijn kop vandaag..

Ik hoop van harte dat het bij jullie 4x is scheepsrecht is!!

Buiten thee heb ik ook veel chocolade hoor:D:D

8. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    O heerlijk zoethoutthee. Thanx knuf

9. mvl

mvl Fanatiek lid

16 dec 2009
    3.699
    210
    63
    administratief
    zuid holland
    Goed zo, want daar kan ik ook HEEL VEEL van eten...Heerlijk....

10. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Dat ik zwanger was, moest ik daar helemaal niets van weten, en van thee en appelsap. Terwijl dat allemaal normaal zoooo lekker is! :p:p:p

11. Sanne1975

Sanne1975 Fanatiek lid

20 apr 2010
    2.173
    0
    0
    Flevoland
    @Nanette Wat fijn dat je al zo snel geholpen wordt. Hoop dat je ook snel zult herstellen.....

@Femke Wat spannend, nog een paar daagjes en je kan Tinkerbell in haar mooie oogjes kijken....Zwijmel.....

12. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    @ Nanette geen zorgen de pendelkaart bevat geen namen.... alleen de dingen die ik nodig ben om antwoorden te krijgen..... so no worry's... en ik zou nooit maar dan ook nooit voor iemand pendelen als deze niet daar toestemming voor heeft gegeven..... vindt dat je dat niet mag doen.....
    En wat kun je al super snel onder het mes.... ik dnek aan je dikke knuff

@ Femke bah je moet wel slapen hoor de datum komt nu toch wel dichterbij en je moet wel uitgerust zijn hoor:D :D:D:D datum van de pendel was dus goed :D:D:D:D ben zo trots op Diesel*:D

@ Twijfel voor jou geldt hetzelfde als voor Nanette so now worry's:p

@ Eternity you go girl:D:D:D ik duim voor je eitjes en je zaadjes hoor:D:D:D

@ Rieanne wat verdrietig..... hoop dat het voor het konijntje een beetje snel mag gaan.... en dat hij gauw een plekje heeft over de regenboogbrug..... en heel veel sterkte voor je zoon en jou ook natuurlijk.... ow jeetje het is al gebeurt... ik heb net gelijk een kaarsje aan gestoken voor nijn om zijn pad te verlichten.....

@ femmelepem wat een nieuws pfffff.... wat verdrietig.... steek nog een kaarsje aan voor je vriendin en voor het kindje soory weet verder niet zo goed wat te zeggen.....

@ Bieb lieverd nog even volhouden hij heeft het er bijna opzitten.... pfff mannen en hun eigenwereldjes.... *slaat arm om je heen * kom maar gauw bij mij schuilen hoor.....

@ Mykelti een hele dikke knuffel speciaal voor jou....

@ KNuffel mag ik een brandnetel thee:D:D:D:D moet nog wat kwijt voor ik ga slapen:p:p:p:p en met een mandarijntje graag:)

Voor de rest iedereen een dikke knuffel:p

13. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Er is genoeg, en vast voor ieder wat wils..

14. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    @ Ik heb geen idee maar ik geloof dat het beschuitje was??? Wilde jij weten over het hoe en wat met pendelen???? Als jij het was of iemand anders laat het me even weten leg het graag uit om eventueele misverstanden uit de weg te halen:D

15. Knuffel

Knuffel Fanatiek lid

1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Speciaal voor Hex . Een foto van brandnetel thee was wat moeilijker en wilde je niet te lang laten wachten, wee van je verslaving:D:D

16. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland
    Nu blogje alex nog lezen pffffff:D:D:D:D

17. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland

Haha lekker dank je daar was ik aan toe:D:D:D

18. Femmelepem

Femmelepem Fanatiek lid

17 aug 2010
    3.351
    0
    0
    Pretecho'er
    Breda
    jaja een hele dagtaak om bij te houden. En zp en blog alex en dan nog alles opschrijven en nog probereb te rusten terwijl het "kot" is in de buik

19. Hexje

Hexje Fanatiek lid

16 feb 2010
    4.474
    0
    0
    Friesland

Haha idd haha pfff ben stuk lol:D Ach morgen ben ik vrij en bieb ook dus dan zullen we wel even wraak nemen haha en de boel vol typen:D:D:D:D

20. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Femke: Spannend!!!! 1 december!!!

@Eternity: Jeetje, zaterdag.. TOPPIE!!!!

@Femmelepem: Getver wat een naar nieuws!! Sterkte!

@ Bieb: Bijna weer een dag voorbij!!!!!! :D :D :D

@ Mykelti: *Dikke knuf* voor jou!!

@ Hexje: Wat stoer dat de pendel (*Diesel*) gelijk heeft!!!! Ik vind het erg intrigerend!! Volgens mij was het ook beschuitje die er meer over wilde weten, maar ik moet zeggen dat mijn nieuwsgierigheid ook is aangewakkerd :D haha :D

Hier gaat het weer. Oma is nog flink aan de gang, maar ze stopt vanzelf wel weer een keer en dan is het weer onze beurt ;) :D

Deel Deze Pagina